Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, millä tavalla panetus poistuu vaikka et nussimisessa saa orgasmia?

Vierailija
30.09.2025 |

Otsikossa selkeä kysymys. Kuvaile tuntemuksia millaista on kun panettaa ja millaista sitten on kun ei enää paneta kun mies on nussinut emätintä lauetaakseen. Vaikka itse et siinä laukeakaan niin miksi se panetus sitten poistuu? Rentoutuuko siellä jotkin vaginan lihakset vai mikä juttu se on.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tiedä yhtään mistä johtuu mutta kun mua panettaa aivan kaiken aikaa todella paljon, sitten esimerkiksi käytän klitoriskiihotinta ja otan muutaman orkun ja siihen menee kaksi minuuttia, niin viiden minuutin päästä taas kauheasti panettaa. Kun taas vertailun vuoksi pitkä kiihkeä kunnon seksi ilman sitä orkkua niin voi mennä päivä tai kaksikin ettei paneta. Se on vaan inhottavaa kun harvoin on mahdollista siihen sopivan seksin määrään kun suurin osa miehistä on niin nopeita.

Vierailija
2/4 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla ei ole panetusta aiheuttavaa fysiologiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä tiedä yhtään mistä johtuu mutta kun mua panettaa aivan kaiken aikaa todella paljon, sitten esimerkiksi käytän klitoriskiihotinta ja otan muutaman orkun ja siihen menee kaksi minuuttia, niin viiden minuutin päästä taas kauheasti panettaa. Kun taas vertailun vuoksi pitkä kiihkeä kunnon seksi ilman sitä orkkua niin voi mennä päivä tai kaksikin ettei paneta. Se on vaan inhottavaa kun harvoin on mahdollista siihen sopivan seksin määrään kun suurin osa miehistä on niin nopeita.

Miten olisiko dildosta apua kun kaipaat kuitenkin penetraatiota kliorisorgasmin lisäksi ?

Vierailija
4/4 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se poistu. Jos en saa orgasmia niin kyllä muuten v#tuttaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme