Kokkikartanon maksalaatikko jäi syömättä
Aina olen ostanut Saarioisten maksalaatikkoa, mutta nyt päätin kokeilla Kokkikartanon maksalaatikkoa, kun sitä mainostettiin televisiossa.
Ei hyvä. Maistui liikaa maksalle. Rakenne vetisempi kuin Saarioisten laatikossa.
Ei jatkoon.
Kommentit (12)
Jäi syömättä Kokkikartanon "kaalilaatikko". Sen nimi voisi olla vihanneslaatikko. Hyi.
Kamalaa on. Itse tykkään Saarioisten perinteisestä maksalaatikosta. T. Valis
Minulta jää maksalaatikko syömättä.
Ai vitsi, mä tykkäsin tosi paljon! Löytyi Saarioisen omalle haastaja :D
En tiedä kartanon tuottesta, mutta saarioisten rusinaton on nykyisin väriltään harmahtava,ennen ruskehtava? makukaan ei tunnu olevan kohdillaan. juu ja ei ole mennyt vanhaksi. Muilla havaintoja?
Saarioisten laatikossa on eniten siirappia, siinä on lähes tuhat kaloria.
Muut maistuvat enemmän maksalta koska niissä on vähemmän siirappia.
Vierailija kirjoitti:
Ai vitsi, mä tykkäsin tosi paljon! Löytyi Saarioisen omalle haastaja :D
Meillä tykättiin myös, siirrytään todnäk tuohon vakkariksi. Saarioisella on ollut laadussa paljon epätasaisuutta, esim. joulun seutuvilla se maistuu miten kuten kiireessä tehdylle hötölle. Kerran sain sellaisen laatikon, joka maistui lievästi maksalla maustetulta uuniriisipuurolta. Korvasivat kyllä ja selittivät, että sekoitusvaiheessa on käynyt joku virhe.
Kerropa Sp, mille sen olisi pitänyt maistua? Se ruokahan on maksalaatikko, eli pitäähän siinä nyt maistua maksa.
Vähän sama kuin olisi tottunut aina syömään Saarioisten Roisekeläppäpitsaa ja yhtäkkiä saisikin "Oikean" Pitsan eteensä
Mitä ! Eihän tämä maistu Pitsalle.
ostin kalalaatikkoa ja maistui kalalta🤔 outoa.
En halua kokeilla enää mitään valmismaksalootia.
Ostin Atrian tai Saarioisten maksalootaa,ja lusikkaa upottaessa ratina vain kuului,eli siihen on pantu hyvin paljon enemmän riisiä kuin ennen.
Meni maku tuosta touhusta ja täydellinen sulku tuli ostaa enää.
Yäk.