G: Kauneinta mitä sinulle on koskaan sanottu?
Kommentit (32)
Kuulen joka päivä näitä "äiti, mä rakastan sua", "äiti, oot ihana", joten niihin tavallaan tottuukin. Jos kuulee jotain yllättävää yllättävältä taholta, niin se jää mieleen enemmän (surullista tai ei :)). Pitkään itsetunto-ongelmissa rypeneenä oli mukavaa, kun eräs juuri tapaamani henkilö kutsui minua metsänymfiksi :)
Vähemmän kauniit ja huonoitsetuntoiset arvostaa eniten ulkonäön kehumista. Niin minäkin. Joiltain random kundeilta kuullut "olet tosi kaunis / seksikäs" lämmittää muakin eniten. Vaikka silloin kun noi kuulin, olin lähes sitä. Aviomieheni sanoi just 5 min sitten että rakastaa mua eniten maailmassa. Se on tosiasia, ja minäkin rakastan häntä eniten maailmassa. Ei siinä mitään ihmeellistä ole. Mieheni on myös sanonut että olen yksi älykkäimpiä ihmisiä, joita hän tuntee. En usko sitä, mutta ei se ollut kohteliasuus. Mulla ei koskaan ole ollut kompleksia älystä, mutta sitä enemmän ulkonäöstä.
Valvoin puolet yöstä ja vain katselin sinua.
Kauneinta varmaan miespuolisen ystävän tokaisu joskus kauan sitten tyyliin "Toivon, että löydät itsellesi elämänkumppanin, jonka kanssa sä oot onnellinen, koska oot niin ihana ihminen, että toivon sulle vain kaikkea hyvää." Lämmittää vieläkin, sillä ko. tyyppi harvemmin muutenkaan heittäytyy syvälliseksi :)
Muut kommentit, jotka ovat paljon lämmittäneet, liittyvät lähinnä ihmistuntemukseeni/sosiaalisiin taitoihini. On ulkonäöstäkin kuultu tosi nättejä kommentteja, mutta eivät ne ole yhtä tärkeitä kuin henkisen puolen kehut!
Herramme Jeesuksen Kristuksen veri, sinun puolestasi vuodatettu
... siis ehtoollisella
" onpahan sussa sitten enemmän rakastettavaakin"
Vierailija:
" onpahan sussa sitten enemmän rakastettavaakin"
että olisimme vielä yhdessä lastenlastemme ristiäisissä.
Mieheni sanoo minule usein kaikkea kaunistamutta yksi asia tulee aina emsimmäisenä mieleen :* se kun kysyin mitkä nimet antaisimme tuleville kaksosille ja hän vastasi että: jotain yhtä kaunista kun sinä rakas ja pussasi otsalle(": siinä meni ihan sanattomaksi
Mies sanoi, että olen ihana ja että hänellä ei ole koskaan ollut niin hyvä olla kuin minun kanssani on. yhteistä taivalta pian 20 vuotta.
Mun mieskään ei ole niitä verbaalisella puolella loistavia, vaan enemmänkin teot puhuu puolestaan. Kauneinta mitä mun mies on sanonut on varman nämä: "Mä en olis voinut parempaa naista ikinä saada." Heh-heh, jep. "Mä rakastan sua", tuon sanoo tosi harvoin ja sen sanominen on pinnistelyn tulos, mutta tiedän että myös tarkoittaa sanomaansa!
Sen sijaan pari ystävääni ovat sanoneet, että olen ihan ainutlaatuinen ja että olen aivan ihana ihminen ja että olen ihan paras. Ne on sanoja, joita muistelen usein vielä vaikka aikaa on kulunut, ne tuo luottamusta itseen ja elämään jos elämä potkii.