Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka tekee lapsia kun nytkin taas tulossa hallituksen toimesta 31 000 uutta lapsiköyhää

Vierailija
29.09.2025 |

Surullista. Mutta orpopurrat ilakoi.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät "lapsia tekevät" taida etukäteen ymmärtää köyhyyttä oman perheensä tulevaisuudeksi.

Vierailija
2/11 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos elätät lapsen ihan itse?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

en nyt oikein ymmärrä mikse emme tekisi? itseasiassa tulossa on. Aina on ollut ylämäkiä ja alamäkiä taloudessa, eikai siinä sen kummempia.

Vierailija
4/11 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallitus ei ole tehnyt yhtään lasta köyhäksi, kyllä vanhemmat on tehneet lapsensa ihan itse, tukien varaan. 

Vierailija
5/11 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No suurin osa ihmisistä kyllä elättää lapsensa ihan itse vajoamatta köyhyyteen. 

Vierailija
6/11 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhät tekee aina lapsia, oli rahaa tai ei. Rikkaat tekee lapsia jos ehtivät elämyksiltään ja maailmanmatkoiltaan. Veronmaksajat miettii tarkkaan kannattaako lapsien hankinta 

Vierailija
7/11 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän on "köyhiä" lapsia sitä pienempi riski, että oma lapsi joutuisi kärsimään kovasti köyhyydestä kun kaveritkin on köyhiä.

Nykypäivän köyhä lapsi on sitäpaitsi rikkaampi kuin tavis-lapsi vuosikymmeniä sitten.

Vierailija
8/11 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 1998 australialainen Les Colley rikkoi aiemman ennätyksen tultuaan isäksi 92-vuotiaana.

Jos tuossa iässä saa tehdä lapsia parhaassa lisääntymisiässä olevien tyttösten kanssa, se voi hyvinkin motivoida.

Vierailija
9/11 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hallitus ei ole tehnyt yhtään lasta köyhäksi, kyllä vanhemmat on tehneet lapsensa ihan itse, tukien varaan. 

Moukka  :    Persut voivat ihan vapaasti tehdä lapsia tähän köyhyyteen niin paljon kun perse kestää.  😝😝😝😝😝😝

Vierailija
10/11 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moukka  :    Persut voivat ihan vapaasti tehdä lapsia tähän köyhyyteen niin paljon kun perse kestää.  😝😝😝😝😝😝,

Vierailija
11/11 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moukka  :    Persut voivat ihan vapaasti tehdä lapsia tähän köyhyyteen niin paljon kun perse kestää.  😝😝😝😝😝😝.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi