Lääkärit! Annatteko tarroja vain " kilteille" lapsille vastaanotolla?
Podin tässä, miten te muut kollegat toimitte. Itselläni on tarroja lapsille annettavaksi (olen itse ostanut, kun ei talon puolesta ole :)), mutta toisinaan tulee " kauhukakaroiden" kohdalla tunne, etten edes tarjoa tarraa valittavaksi...siis sellaisten lasten, jotka riehuu, hakkaa, huutaa, repii kaiken alas hyllyiltä. Vanhempien vikahan tuo on, etteivät pidä lastaan kurissa, mutta jos tuollaisia on monta peräkkäin, niin saattaapi olla että tahdon heidät vain nopeasti ulos huoneestani enkä tarjoa tarraa.
Kommentit (24)
ei kai ne aikuiset tarroja kaipaakaan vaan lapset
Ja meillä ei ainakaan lapset käy muualla kuin lastenlääkärillä
Oli muutenkin vastaanotolla tosi itkuinen ja uhmakas. Lääkärin katoessa lapsen suuhun lapsi oksensi kaaressa tämän syliin. Siinä vaiheessa meidät poistettiin vastaanotolta ei niin kauniilla sanoilla.
Valitus tehtiin ja on nyt käsittelyssä. Tapahtui yksityisellä lääkäriasemalla. Toinen lääkäri sai paremmin tutkittua ja dg: välikorvatulehdus ja bronkiitti.
Eli kyllä se lääkärin persoonakin vaikuttaa lapsen käytökseen.
Allergiasairaalassa oli myös tosi välinpitämätön lääkäri. Ei kohdellut meitä vanhempia eikä pikku potilasta asianmukaisesti. Lapsi sitten käyttäytyikin sen mukaisesti. Itse olin niin vittuuntunut lääkärin huonosta käytöksestä että annoin lapsen tuhota vastaanottoa.
Suurinosa lääkäreistä on kuitenkin olleet mukavia ja osaavia pikku pelkopotilaiden käsittelyn suhteen. Tällöin myös lapsi ollut rauhallinen vastaanotolla.
Ja ikää tällä lapsella on 3½-vuotta.
Sillä ainakin meidän lapset käyttäytyy todella mallikkaasti, ovat reippaita, kohteliaita, eivät vikuroi tai itke tutkittaessa, pysyvät hyvin paikallaan, jne. Vastaavat itse lääkärin kysymyksiin, näin jo 2,5-vuotiaasta, nyt lapset 4 ja 6v. Koskaan eivät ole tarraa saaneet, ja olemme siis käyneet enimmäkseen terveyskeskuksessa, pari hassua kertaa yksityisellä, mutta tavallisella yleislääkärillä. Kehuja saavat kyllä usein, tarroja ei.
antaa tarran aina myös sisaruksellekkin.
Ja huom ANTAA,eli lapset eivät itse sorki niitä sieltä kiposta ihan sen takia ettei taudit leviäisi.