Kun nainen imettää niin kroppa ja paino palautuu eikä raskaudu helpolla uudestaan. Kaiken on luonto hoitanut. Miten teillä?
Kommentit (21)
Mulla paino putosi normaaliksi vasta imetyksen lopettamisen jälkeen :(
Ovuloin kaksi viikkoa sen jälkeen, kun vauva oli saanut ensimmäisen lusikallisen kiinteää ruokaa. Lapsille tuli ikäeroa 1 v 5 kk.
Kait se on niin että ei siis raskaudu helpolla imetysaikana.
Vierailija kirjoitti:
Juu. Minä imetin lapsiani pitkään. Raskauskilot lähtivät siinä samalla.
Juu. 🤭😂
Meillä on 7 lasta ja jokainen syntyi alle vuoden välillä.
t. uskovainen nainen, 25
Vierailija kirjoitti:
t. uskovainen nainen, 25
Ja montako kymmentä meinaat vielä pukata tulemaa? Te lestąt ootte melekosta sakkia
Vierailija kirjoitti:
Minä imetin 6-12 kk ja lähti enemmänkin kuin raskauskilot. BMI oli pahimmillaan 17.
Laihduin entistä hoikemmaksi mutta en syönyt paljon mitään. Ei ollut ruokahaluja. Painoa tuli takaisin kun imetys loppui.
Aijaa. Meillä lasten ikäero 11kk.
No ei todellakaan ole hoitanut. Olisin kuollut raskauteen, olisin kuollut synnytykseen, olisin kuollut sen jälkeiseen infektioon ja nyt vaihdevuosissa varmaan vuotanut kuoliaaksi, niin hyvin se luonto on hoitanut. Ihan vittuillakseni olen hengissä.
Mulla ainaki paino nous lasten tultua. Tosin imetin korvikkeella kun maitoa ei tullu. Lapset kohta aikusia ja pysyvä 10 kg ylipaino jääny. Lasten äiti lihos vielä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Juu... kroppa .. 🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. uskovainen nainen, 25
Ja montako kymmentä meinaat vielä pukata tulemaa? Te lestąt ootte melekosta sakkia
Sinä olet melkoinen sika suustasi. Häpeä..🤮
Mulla lähti raskauskilot jo synnytyksessä molemmilla kerroilla. Kun ruokahalu tuli takaisin synnytyksen jälkeen, lihoin imettäessä. Hyperemeesi on jännä juttu tässäkin mielessä.
Mulla tippu synnytyksessä 85kg ylipainoa kun mies katos.
Putooko paino jos imetän naapurin Penaa?
Ap, mistä keksaisit tämän "tiedon"?
Olin heti lasten synnyttyä saman painoinen kuin ennen raskauksia ja imetys laihdutti aina vielä n. 7 kg, alipainon puolelle. En vain jaksanut syödä niin paljon, ettei paino olisi pudonnut. Menkat pysyivät poissa niin kauan kuin imetin öisinkin eli ihan hyvää ehkäisyä se mulla oli. Paino palautui aina vähitellen imetyksen loputtua normaaliksi. Minulla on viisi lasta, kaikki jo aikuisia.