Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paavo Teittinen kirjassaan: ulkomaalaisten työntekijöiden alipalkkaus, uhkailu ja kynnnysrahojen periminen on ollut maan tapa!

Vierailija
29.09.2025 |

https://yle.fi/a/74-20185405

Ei ihme, että EK ja Kokoomus haluavat voimakkaasti ulkomaista työvoimaa Suomeen!! 

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jo vuosikausia ihmetellyt, miten ulkomainen työvoima on vallannut työpaikkoja Suomessa etenkin vähän koulutusta vaativilla aloilla: Teittinen selvitti syyn, jota itsekin olin pitkään uumoillut. 

Ukrainalaisten pakolaisten myötä pimeä työ on kasvanut uusiin mittasuhteisiin. Samanlaista työporukkaa kuin virolaiset.

Taustalla hyödyn vetää suomalainen tai muu yritys. Kaiken lisäksi veronmaksajat syytää miljardeja euroja vuodessa yritystukia vuodesta toiseen. Vähimmäisvaatimus olisi työllistää ja investoida lakien mukaan Suomeen tukia vastaan! 

Kaikenlisäksi suomalainen veronmaksaja paikkaa puutteellista palkkaa sosiaalituilla ja asumistuilla. Yritys kahmii hyödyn itselleen. 

Mutta miksi vas

SDP ei kannata saatavuusharkinnan poistamista kuten Kokoomus halusi. SDP ei kannata invaasiota halpatöihin riistopalkalla. Työstä pitää maksaa kaikille TESin mukaan. Tämäkään ei sovi Yrittäjille ja Kokoomukselle. Pitää päästä paikallisesti sopimaan riistopalkasta! 

Vierailija
22/59 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lukenut Teittisen kirjaa, mutta kaikissa tietämissäni tapauksissa ulkomaista työvoimaa Suomeen ei ole tuomassa (ja riistämässä) syntyperäiset suomalaiset, kyllä siellä ensisijaisesti on ulkomaiset toimijat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jo vuosikausia ihmetellyt, miten ulkomainen työvoima on vallannut työpaikkoja Suomessa etenkin vähän koulutusta vaativilla aloilla: Teittinen selvitti syyn, jota itsekin olin pitkään uumoillut. 

Ukrainalaisten pakolaisten myötä pimeä työ on kasvanut uusiin mittasuhteisiin. Samanlaista työporukkaa kuin virolaiset.

Taustalla hyödyn vetää suomalainen tai muu yritys. Kaiken lisäksi veronmaksajat syytää miljardeja euroja vuodessa yritystukia vuodesta toiseen. Vähimmäisvaatimus olisi työllistää ja investoida lakien mukaan Suomeen tukia vastaan! 

Kaikenlisäksi suomalainen veronmaksaja paikkaa puutteellista palkkaa sosiaalituilla ja asumistuilla. Yritys kahmii hyödyn itselleen. 

Mutta miksi vas

Vasemmisto onkin tunnetusti se kelle työehtojen ja palkkojen järjestelmällinen polkeminen on ok. Todisteena tästä mm. kolme viimeisintä hallitusta.

"Hyvin" sä vedät hessu.

Vierailija
24/59 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole lukenut Teittisen kirjaa, mutta kaikissa tietämissäni tapauksissa ulkomaista työvoimaa Suomeen ei ole tuomassa (ja riistämässä) syntyperäiset suomalaiset, kyllä siellä ensisijaisesti on ulkomaiset toimijat. 

Jotka toimivat taas alihankkijoina varsinaisille työtä tarvitseville yrityksille, joille voittopotti kerääntyy. 

Vierailija
25/59 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa. 

"ei suomipojat"

Vierailija
26/59 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotka toimivat taas alihankkijoina varsinaisille työtä tarvitseville yrityksille, joille voittopotti kerääntyy. 

Eli syypää on riistosta hyötyvä loppuyrittäjä. 

Vierailija
27/59 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja Suomessa ei ole korruptiota ollenkaan! Ollaan maailman onnellisempia! Vähän vaan pyöritetään järjestäytynyttä orjakauppaa, mutta hyshys, ei puhuta siitä. Menkää töihin!

Älä ajattele itse, toista vaan mitä viranomaiset kertovat. Suomi on maailman onnellisin maa.

Vierailija
28/59 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitettu.

Vierailija
29/59 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli syypää on riistosta hyötyvä loppuyrittäjä. 

Ihmiskaupan hoitaa tyypillisesti ulkomaalaiset ja orjuutusta muistuttavan riiston suomalaiset.

Vierailija
30/59 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja Suomessa ei ole korruptiota ollenkaan! Ollaan maailman onnellisempia! Vähän vaan pyöritetään järjestäytynyttä orjakauppaa, mutta hyshys, ei puhuta siitä. Menkää töihin!

Älä ajattele itse, toista vaan mitä viranomaiset kertovat. Suomi on maailman onnellisin maa.

Ei hyvää päivää. Ei tuo ole mikään viranomaisten virallinen kanta.

Vierailija
31/59 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On päivänselvää, että SOL, Järvisydän yms. johtoa myöten ovat tienneet riistosta ja orjatyöstä firmassaan. Ilmankos suomalainen työvoima ja työtön ei kelpaa! Osaa vaatia oikeuksia.

Eihän vastaamonkaan tj muka tiennyt tietovuodosta. Pitää kyllä kysyä, että mitä helvettiä se toimari siellä sitten tekee?

Huvittavaa kun joka paikassa aina sama juttu kun tulee ongelmia, nämä kaiken tietävät johtajat eivät tiedäkään mitään.

Miksi makstaan isoa palkkaa isosta vastuusta, kun siinäkin on aina sama juttu, kun sen vastuun kannon aika tulee, sitä ei kanneta.

Vierailija
32/59 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti joku SOL on niin iso organisaatio, että jopa joku väliportaan pomo voi tehdä omaa businestä. Jos siis puhutaan jostain siivoustarvikkeiden myynnistä. Huomannut, että firmalta tulee niin huonot työkalut, että voi myydä parempia.

Kun kaikilla on huono palkka, niin äkkiä voisi niinkin käydä.

Vierailija
33/59 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlisäksi suomalainen veronmaksaja paikkaa puutteellista palkkaa sosiaalituilla ja asumistuilla. Yritys kahmi

Mikä tarkoittaa sitä, että jokainen voi perustaa yrityksen, hankkia halpaa työvoimaa ja rikastua. Miksi työläinen on mieluummin tukieuroilla elävä loinen kuin reipas yrittäjä?

Vierailija
34/59 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin 15 vuotta sitten työskenteli ainakin pk-seudun ulkopuolella matalapalkka-aloilla enimmäkseen suomalaisia. Nykyään yhä vähemmän. Suomalaiset on laitettu kortistoon ja tilalle palkattu ulkomaalaisia, enemmän tai vähemmän kyseenalaisin työehdoin. 

Vierailija
35/59 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin 15 vuotta sitten työskenteli ainakin pk-seudun ulkopuolella matalapalkka-aloilla enimmäkseen suomalaisia. Nykyään yhä vähemmän. Suomalaiset on laitettu kortistoon ja tilalle palkattu ulkomaalaisia, enemmän tai vähemmän kyseenalaisin työehdoin. 

Tai siis osa on Virossa asuvia Suomessa työskenteleviä ja osa maahanmuuttajia. 

Vierailija
36/59 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on näitä "suuria paljastuksia", jotka on todellisuudessa universaaleja totuuksia käytännössä jokaisessa maassa mitä tältä pallolta löytyy. 

Vierailija
37/59 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samat tyypit ironisesti huutaa, ettei saa olla vastikkeettomia tukia...

Vierailija
38/59 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän toiminnan helpottamiseksi liittoja tuhotaan kiihtyvällä voimalla ja suomeen roudataan kielitaidottomia orjia joita alistaa, muka "huippuosaajina".

Vierailija
39/59 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiskauppa | Uutuuskirja: SOL pyöritti laitonta työlupakauppaa, josta johto tiesi Yhtiö kiistää

https://www.hs.fi/suomi/art-2000011519845.html

Vieläkö juot hotelllihuoneen laseista pesemättä niitä ensin? 

Rappusiivoja "pesi" moppiaan pihalla vesilammikossa,no,ei tähän varmaan kukaan kuollut,mutta se hygienian taso kun ei kukaan ole näkemässä.

Vierailija
40/59 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli paavo löysi jostain yhden tarinan ja leimasi sillä tuttuun tyyliinsä koko firman ja alan koska miksipä paavo ei tekisi tuota mitä tuo tekee aina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän