Paavo Teittinen kirjassaan: ulkomaalaisten työntekijöiden alipalkkaus, uhkailu ja kynnnysrahojen periminen on ollut maan tapa!
Ei ihme, että EK ja Kokoomus haluavat voimakkaasti ulkomaista työvoimaa Suomeen!!
Kommentit (59)
Ihmiskauppa | Uutuuskirja: SOL pyöritti laitonta työlupakauppaa, josta johto tiesi Yhtiö kiistää
https://www.hs.fi/suomi/art-2000011519845.html
Vieläkö juot hotelllihuoneen laseista pesemättä niitä ensin?
Järvisydän | Uutuuskirja: Ukrainalaispakolaisten työoloissa puutteita suositussa kylpylähotellissa
https://www.hs.fi/suomi/art-2000011524026.html
Savolainen venkulafirma on vetänyt isot rahat yritystukia mutta silti pitää riistää ukrainalaisia!
Vierailija kirjoitti:
On päivänselvää, että SOL, Järvisydän yms. johtoa myöten ovat tienneet riistosta ja orjatyöstä firmassaan. Ilmankos suomalainen työvoima ja työtön ei kelpaa! Osaa vaatia oikeuksia.
Eihän vastaamonkaan tj muka tiennyt tietovuodosta. Pitää kyllä kysyä, että mitä helvettiä se toimari siellä sitten tekee?
Olen jo vuosikausia ihmetellyt, miten ulkomainen työvoima on vallannut työpaikkoja Suomessa etenkin vähän koulutusta vaativilla aloilla: Teittinen selvitti syyn, jota itsekin olin pitkään uumoillut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On päivänselvää, että SOL, Järvisydän yms. johtoa myöten ovat tienneet riistosta ja orjatyöstä firmassaan. Ilmankos suomalainen työvoima ja työtön ei kelpaa! Osaa vaatia oikeuksia.
Eihän vastaamonkaan tj muka tiennyt tietovuodosta. Pitää kyllä kysyä, että mitä helvettiä se toimari siellä sitten tekee?
Tiesihän se kuukausia, mutta peitteli asiaa. Sille toimarillehan se kiristyskirje oli ensimmäisenä lähetetty, ja kun ei maksanut, alkoi väritön poika kiristää asiakkaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vetää helvetin ison palkan ja bonukset! Sehän on tärkeintä yritysjohtajille. Suomessa pitää muka kaikien nuolla yrityksiä ja ökyrikkaita, kun nämä ovat NIIN hyviä ja maksavat jopa veroja ja hallitus nyt nuolee eniten. V. .u mitä touhua!
Vierailija kirjoitti:
Olen jo vuosikausia ihmetellyt, miten ulkomainen työvoima on vallannut työpaikkoja Suomessa etenkin vähän koulutusta vaativilla aloilla: Teittinen selvitti syyn, jota itsekin olin pitkään uumoillut.
Ukrainalaisten pakolaisten myötä pimeä työ on kasvanut uusiin mittasuhteisiin. Samanlaista työporukkaa kuin virolaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesihän se kuukausia, mutta peitteli asiaa. Sille toimarillehan se kiristyskirje oli ensimmäisenä lähetetty, ja kun ei maksanut, alkoi väritön poika kiristää asiakkaita.
Totta kai se tiesi, mutta pokerinaamalla kiisti tietäneensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukrainalaisten pakolaisten myötä pimeä työ on kasvanut uusiin mittasuhteisiin. Samanlaista työporukkaa kuin virolaiset.
Taustalla hyödyn vetää suomalainen tai muu yritys. Kaiken lisäksi veronmaksajat syytää miljardeja euroja vuodessa yritystukia vuodesta toiseen. Vähimmäisvaatimus olisi työllistää ja investoida lakien mukaan Suomeen tukia vastaan!
SOL:lla on muuten ollut todella huono maine aina työolojen suhteen. Että ei tullut yllärinä.
Ihan oikein niille. Miksi ne on suomessa? Ukrainassa ei ole Kiovasta etelään suomen kokoisella kaistaleella mitään sotaa. Huijareita ja miehet laittomasti suomessa.
Julkinen sektori on myös syyllinen rakennushankkeissaan yms.Ulkomaalaisten hyväksikäyttö on ollut yleistä kymmeniä vuosia ja kukaan ei muka mahda mitään: ei kunnat, valtio, poliisi, AVIT....Sama meno jatkuu vuodesta toiseen. Uskomatonta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taustalla hyödyn vetää suomalainen tai muu yritys. Kaiken lisäksi veronmaksajat syytää miljardeja euroja vuodessa yritystukia vuodesta toiseen. Vähimmäisvaatimus olisi työllistää ja investoida lakien mukaan Suomeen tukia vastaan!
Kaikenlisäksi suomalainen veronmaksaja paikkaa puutteellista palkkaa sosiaalituilla ja asumistuilla. Yritys kahmii hyödyn itselleen.
Mutta miksi vasemmisto tukee tätä toimintaa? Pääasia näyttää olevan, että se saa uusia äänestäjiä.
Voin vaan kuvitella kuinka houkutteleva suomalainen työntekijä olisi, jos se maksaisi ensin kymppitonnin päästäkseen töihin jonka jälkeen se vääntäisi kymmentuntista päivää vitosen tuntipalkalla
Vasemmisto hyväksyy kaiken ja toivoo näitä muuttajia (hyväksikäytettäviä) jopa lisää. Parasta on, etteivät opettele koskaan puhumaan suomea. Muuten riisto ei onnistu
Vierailija kirjoitti:
Niin näillä kielitaidottomilla korvattiin hoiva-avustajia sekä osa lähihoitajista vanhainkodeissa.
Sitten laitettiin ulos väkeä jotka olivat olleet töissä vuosia
Ihan tyhmää ettei ihmiset puhu näistä, syyttelevät vain omia kansalaisia, työttömiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja siihen päälle puolalaiset metsänhoitoyhdistyksillä ja maatiloilla.
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein niille. Miksi ne on suomessa? Ukrainassa ei ole Kiovasta etelään suomen kokoisella kaistaleella mitään sotaa. Huijareita ja miehet laittomasti suomessa.
Älä jauha persupaskaa. Suomalaiset ahneet paskayritykset ovat syyllisiä ja samoin valtio ja kunnat käyttävät halpatyövoimaa mm.raksoilla. Suomalainen ei enää kelpaa edes koulutettuna töihin, kun riistotyöt on päästetty valloilleen.
Vierailija kirjoitti:
Totta! Ukraina on isomaa toitettiin sodan alussa. Puhelimet, tv toimii koko maassa.
Sinne vain, omakansa auttaa. Eikös täällä eilrn vinisty ettei suomalainen voi lähteä niin vain Norjaan töihin, jos EI OSAA kieltä.
Ukrainalaiset tulee vaikkei osaa kieltä vaikka ei olis edes pakko, koska isomaa.
Ulkomailla asuvien 18 60-vuotiaiden ukrainalaismiesten konsulipalvelut lakkautetaan toistaiseksi tiistaista 23. huhtikuuta 2024 alkaen, kertoo ukrainalaismedia Dzerkalo Tižnja. Rintamakarkurit kotimatkaan!
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/62bd28e1-a050-4dc9-86e9-368057837551
Ja Suomessa ei ole korruptiota ollenkaan! Ollaan maailman onnellisempia! Vähän vaan pyöritetään järjestäytynyttä orjakauppaa, mutta hyshys, ei puhuta siitä. Menkää töihin!