Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tuolla meidän neitillä on??

Vierailija
23.09.2008 |

ja sillä ei ole merkitystä herääkö itse vai herätetäänkö kesken unien. Neuvolassa sanottiin, että jotkut vain ovat äkäisempiä herätessään :O

Toivottavasti jollakin toisella on neuvoja antaa :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää hänellä 1v 4kk.

Nyt on mennyt viikko niin, että aamulla herää ihan raivoissaan huutamaan. Tänään se tapahtu kuuden aikaan, ja meillä ei niin aikasin tosiaankaan herätä. Tuttia ei huoli, vaan heittää sen pois.

On tosi sellanen äkäisen oloinen, huitoo käsillään jne.

Ei millään meinaa rauhoittua, ja siitä seuraa se että isompi heräilee..

Vierailija
2/7 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kesti pari viikkoa, sitten loppui seinään ja on nukkunut entistä paremmin. En vaan tajua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoisella hampaiden tulo ei aiheuttanut mitään ongelmia, mutta mun samanikäinen tyttäreni on juuri nyt ihan samanlainen :). Kovasti on äkäinen aamuisin ja unenpöpperössä huitoo käsillään ja hyppii tasajalkaa sängyssään.

Kulmahampaat on tulossa.

Voi myös olla kehityspyrähdyksestä johtuvaa. Muutamia kuukausia sitten kun oppi juoksemaan, alkoi olla levoton hetkeä ennen heräämistään. Muuten on aina nukkunut hyvin 19-10.

Tsemppiä!

Vierailija
4/7 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko omaan kehityspyrähdykseen tai sitten johonkin muuhun, esim. muutto, päivähoidon aloitus tms. jos teillä on jotain tällaista ollut? Menee kyllä varmasti ohi kunhan lapsi on saanut käsiteltyä asian.

Vierailija
5/7 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

herääjä. Aina joskus tulee kuitenkin muutaman viikon kausia, jolloin heräillään öisin tai sitten aamulla herätessä ollaan kiukkuisia.

eiköhän ne liity kasvuun, uusiin opittuihin taitoihin, stressiin tms.

Vierailija
6/7 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli yhdellä lapsella sellainen kausi (kesti muutaman kuukauden), että heräsi AINA sekä päivä- että yöunilta kiljuen. Ja siinä ei auttanut mikään. Ei syliinotto, ei silittely, ei juomisen tarjoaminen, ei laulu. Meni ohi itsekseen.

Vierailija
7/7 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutoksia ei ole meillä nyt muuten missään, paitsi mä oon ollu parina iltana välillä töissä.. Oiskohan siitä..

Pitääpä kurkki sinne suuhunkin, oisko siellä mitään tapahtumassa.. =)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi