Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis ryyppääkö ihmiset vielä +40-vuotiaanakin?

Vierailija
28.09.2025 |

Jotenkin tosi villi ajatus

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ryyppää eikä harrasta seksiä 30-vuotispäivän jälkeen

Vierailija
2/29 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen jo kuolin siivousta. 43v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä teen jo kuolin siivousta. 43v

Se onkin jo korkea aika.

Vierailija
4/29 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso osa 40+ vuotiaista on alkoholiongelmaisia ja ryyppäävät edelleen kuin nuorempina. Kasarin ja ysärin alkoholinhuuruiset teinivuodet jätti jälkensä tosi moneen.

Vierailija
5/29 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

44 ja en ryyppää. Olen kyllä miettinyt ryyppäävätkö muut ikäiseni. Olen muutenkin intoutunut harrastamaan nuukailua ja lähinnä myynyt turhanpäivästä kamaa pois. Ihan kuin sisäinen ääni sanois et nyt pian pois Suomesta. Juhlin sitten muualla kun on sen aika. Joten ehkä vielä joskus.

Vierailija
6/29 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvallinen ikä aloittaa, niin ei ehdi syövät kehittymään 

Vierailija
7/29 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut jotkut taas ei. Mutta käy vähän ulkona ihmettelemässä niin huomaat että yli 70 vuotiaatkin ryyppää. Toki ihmettelin jo 20 vuotta sitten töissä, olin itsekin jo yli 30 v, miten yksi työkaveri noin 50 vuotias kehui kuinka oli ollut kännissä. Silloin mietin, että joo saa sitä kännissä olla, mutta nuo puheet ehkä pitäisi jäädä sinne alle 25 vuotiaille. Ei aikuinen ihminen enää noin kehuskele, en ollut sitä ennen enkä sen jälkeen kyllä kuullutkaan tuollaista aikuisen suusta 

Vierailija
8/29 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

44v. Ja ryyppään kyllä, jos siltä tuntuu! Harvemmin kuitenkin nykyään, kun nuorena tuli juhlittua ihan kiitettävästi. Nykyään useimmiten mieheni kanssa viinipullo puoliksi ja sitten muutama tölkki jotain muuta, jos oikein tekee mieli. Pari kertaa vuodessa sitten porukalla. Ei ole lapsia, niin siitä voit hakea halutessasi syyn, miten olenkin näin jälkeenjäänyt.

Vierailija
9/29 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turvallinen ikä aloittaa, niin ei ehdi syövät kehittymään 

Kyllä ehtii. Mulle tuli munuaissyöpä.

Vierailija
10/29 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ikää karttuu niin juomatavat muuttuvat sivistyneeksi. Pientä viinin siemailua kera ystävien. Uskokoon ken tahtoo. 

Vierailija
11/29 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloinhan se ryyppääminen vasta aloitetaan! Nuorempana vain harjoitellaan! 😎 RAIRAIRAI #kaljamalja #toinenkin #eikahtailmankolmatta 📍🍺🍻🍺

Vierailija
12/29 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin tupakoinnin jo 80-luvulla, pääosin, ja nyt odotteleen että ikää tulisi niin voi aloittaa viimesiksi vuosiksi tupakoinnin ilman pelkoa haitoista :D  Viinanjuontikin on ollut podinnassa ...

Vierailija
13/29 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloitin ryyppämisen vasta lähempänä viittäkymppiä. 

Vierailija
14/29 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea lääkitys varmaan hillitsisi villejä ajatuksiasi.

Vierailija
15/29 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut jotkut taas ei. Mutta käy vähän ulkona ihmettelemässä niin huomaat että yli 70 vuotiaatkin ryyppää. Toki ihmettelin jo 20 vuotta sitten töissä, olin itsekin jo yli 30 v, miten yksi työkaveri noin 50 vuotias kehui kuinka oli ollut kännissä. Silloin mietin, että joo saa sitä kännissä olla, mutta nuo puheet ehkä pitäisi jäädä sinne alle 25 vuotiaille. Ei aikuinen ihminen enää noin kehuskele, en ollut sitä ennen enkä sen jälkeen kyllä kuullutkaan tuollaista aikuisen suusta 

Monilla älyllinen kehitys pysähtyy 20v paikkeilla. Ryyppäämisen haitat ilmenee vahvasti keski-ikäistyessä kun maksa heikkenee ja yleensä moni tajuaa lopettaa siihen.

Vierailija
16/29 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monilla älyllinen kehitys pysähtyy 20v paikkeilla. Ryyppäämisen haitat ilmenee vahvasti keski-ikäistyessä kun maksa heikkenee ja yleensä moni tajuaa lopettaa siihen.

Ryyppäämisestä saa olla millaiset haitat tahansa. Muita laillisia päihteitä ei ole.

Vierailija
17/29 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Yksikin tuttu 40+ nainen suorastaan harrastaa ryyppäämistä ja panemista. Ei lapsia, niin ketään ei häiritse. 

Vierailija
18/29 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ryypännyt viimeksi 21 vuotiaana. Varhaiskypsä.

Vierailija
19/29 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken ryyppäsin kahvikupin tyhjäksi.

Vierailija
20/29 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yökerhoon/baariin minua ei saa kukaan. Muutaman kerran vuodessa ostan viinipullon, jonka juon ylhäisessä yksinäisyydessäni omia juttuja puuhaillen. Joskus menee kuukausia, puolikin vuotta, ilman pisaraakaan. En tiedä sitten onko tämä nyt edes "ryyppäämistä". 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä