Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mökin lähellä olevissa metsissä

Vierailija
28.09.2025 |

Olisi ollut varmasti paljon puolukkaa. Mutta en minä voi siellä konkata. T. Valis 

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinille litran ämpäri käteen ja poimimaan! Ei varmaan nykyään ole enää kouluissa taksvärkkipäiviäkään, kuten ennen. Silloin piti viedä kouluun niitä marjoja, hyvä kun pitikin! 

Tunteeko nykyteinit edes marjoja...

Vierailija
22/26 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teinille litran ämpäri käteen ja poimimaan! Ei varmaan nykyään ole enää kouluissa taksvärkkipäiviäkään, kuten ennen. Silloin piti viedä kouluun niitä marjoja, hyvä kun pitikin! 

Tunteeko nykyteinit edes marjoja...

Kyllä ainakin meidän teini tuntee marjat.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No valittamallako ne marjat sinne ämpäriin pomppaavat? Pitäiskö ihan kokeilla; Ämpäri metsän keskelle ja valitusvirttä hoilaamaan! Onhan sitä itkuvirsiäkin, onko jollain kokemusta miten ne toimivat? 

Valishan vois maksua vastaan tulla valittamaan, jos jollain valittamista asialistalla! 

Vierailija
24/26 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No valittamallako ne marjat sinne ämpäriin pomppaavat? Pitäiskö ihan kokeilla; Ämpäri metsän keskelle ja valitusvirttä hoilaamaan! Onhan sitä itkuvirsiäkin, onko jollain kokemusta miten ne toimivat? 

Valishan vois maksua vastaan tulla valittamaan, jos jollain valittamista asialistalla! 

Ei. Mä vaan totesin tämän asian, kun kävin mökillä eli että siellä olisi ollut puolukoita. En valita siitä. Valis on vain mun nimimerkki. ap

Vierailija
25/26 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha🙄🤦🤦🤦🤦

Vierailija
26/26 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valis meni marjaan...Mutta eihän se sinne mahtunut!