Mökin lähellä olevissa metsissä
Olisi ollut varmasti paljon puolukkaa. Mutta en minä voi siellä konkata. T. Valis
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Teinille litran ämpäri käteen ja poimimaan! Ei varmaan nykyään ole enää kouluissa taksvärkkipäiviäkään, kuten ennen. Silloin piti viedä kouluun niitä marjoja, hyvä kun pitikin!
Tunteeko nykyteinit edes marjoja...
Kyllä ainakin meidän teini tuntee marjat.ap
No valittamallako ne marjat sinne ämpäriin pomppaavat? Pitäiskö ihan kokeilla; Ämpäri metsän keskelle ja valitusvirttä hoilaamaan! Onhan sitä itkuvirsiäkin, onko jollain kokemusta miten ne toimivat?
Valishan vois maksua vastaan tulla valittamaan, jos jollain valittamista asialistalla!
Vierailija kirjoitti:
No valittamallako ne marjat sinne ämpäriin pomppaavat? Pitäiskö ihan kokeilla; Ämpäri metsän keskelle ja valitusvirttä hoilaamaan! Onhan sitä itkuvirsiäkin, onko jollain kokemusta miten ne toimivat?
Valishan vois maksua vastaan tulla valittamaan, jos jollain valittamista asialistalla!
Ei. Mä vaan totesin tämän asian, kun kävin mökillä eli että siellä olisi ollut puolukoita. En valita siitä. Valis on vain mun nimimerkki. ap
Valis meni marjaan...Mutta eihän se sinne mahtunut!
Teinille litran ämpäri käteen ja poimimaan! Ei varmaan nykyään ole enää kouluissa taksvärkkipäiviäkään, kuten ennen. Silloin piti viedä kouluun niitä marjoja, hyvä kun pitikin!
Tunteeko nykyteinit edes marjoja...