Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako syksyllä pestä ikkunoita?

Vierailija
28.09.2025 |

Kohtahan on niin pimeää ettei ikkunoista näe mitään ja verhot on sina edessä

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä keväällä, kun on siitepölyä. Kannattaako ikkunoita pestä? Mä pesen syksyllä, niin kevään aurinko pääsee sisään ja ikkunat edelleen lähes puhtaat.

Vierailija
2/8 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suosittelen, nyt kun vielä on näin kivaa säätäkin tarjolla. Kuitenkin verhoja availee päivisin ja eron huomaa kyllä, kun on juuri putsatut ikkunat. Itse viime kuussa pesin omat ikkunat ja kyllä kannatti. Tuli hyvä mielikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan pese. Riittää kesäkuun pesu aina. 

Vierailija
4/8 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa puhtaat ikkunat ja pystyy ne pesemään/pesettämään, niin ainoastaa laiskuus tai rahattomuus estää toimimasta!

Vierailija
5/8 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa, vaikka en laskuta kuin 30 euroa tunti plus matkakulut yli 5 km matkalta!

Vierailija
6/8 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään kannata. Eikä kannata myöskään imuroida eikä tiskata. Laitat vaan valot pois päältä, niin eihän ne tiskivuoret ja paskat näy edes päivisin, kun sulla on jo valmiiks verhotkin kiinni.

Vierailija
7/8 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pese sisäpuolelta. Anna ulkopuolella olevan pinnan hoitaa sade. Näin olen aina tehnyt.

Vierailija
8/8 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa. Mun on pakko pestä 2 krt vuodessa, koska ovat tosi kauheat muuten. Mutta syksyllä pesen vain ulkopinnat. Mulla niin hieno maisema, että likanen ruutu pilaa sen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi