Kannattaako syksyllä pestä ikkunoita?
Kohtahan on niin pimeää ettei ikkunoista näe mitään ja verhot on sina edessä
Kommentit (8)
Kyllä suosittelen, nyt kun vielä on näin kivaa säätäkin tarjolla. Kuitenkin verhoja availee päivisin ja eron huomaa kyllä, kun on juuri putsatut ikkunat. Itse viime kuussa pesin omat ikkunat ja kyllä kannatti. Tuli hyvä mielikin.
En minä ainakaan pese. Riittää kesäkuun pesu aina.
Jos haluaa puhtaat ikkunat ja pystyy ne pesemään/pesettämään, niin ainoastaa laiskuus tai rahattomuus estää toimimasta!
Kannattaa, vaikka en laskuta kuin 30 euroa tunti plus matkakulut yli 5 km matkalta!
Ei tietenkään kannata. Eikä kannata myöskään imuroida eikä tiskata. Laitat vaan valot pois päältä, niin eihän ne tiskivuoret ja paskat näy edes päivisin, kun sulla on jo valmiiks verhotkin kiinni.
Pese sisäpuolelta. Anna ulkopuolella olevan pinnan hoitaa sade. Näin olen aina tehnyt.
Kannattaa. Mun on pakko pestä 2 krt vuodessa, koska ovat tosi kauheat muuten. Mutta syksyllä pesen vain ulkopinnat. Mulla niin hieno maisema, että likanen ruutu pilaa sen.
Eikä keväällä, kun on siitepölyä. Kannattaako ikkunoita pestä? Mä pesen syksyllä, niin kevään aurinko pääsee sisään ja ikkunat edelleen lähes puhtaat.