Paljonko annoit rahaa nälkäpäivän keräykseen?
Tietysti osallistuit (osallistut) keräykseen. Minkä summan rahaa keräyslippaaseen laitat. Voit syödä vähän niukimmin nälkäpäivänä ja näin saat hyvän mielen auttamisesta. Kerätyt rahavarat ohjataan köyhille apua tarvitseville ihmisille ja perheille. Kiitos osallistumista.
Kommentit (118)
0€. Mulla riittää hyvä kun omiin ruokiin rahaa niin en todellakaan ala antamaan muille rahaa. Joudun nyt jo tinkimään omasta ruoasta.
En mitään koska olen spr:n ja Unicefin kuukausilahjoittaja.
En yhtään. Olen tehnyt ihmisten auttamistyötä 30 vuotta pienellä palkalla. Se riittäköön minun panokseksi tälle yhteiskunnalle.
Kukaan, jolle jatkuvasti syydetään toisten toimesta jos jonkinlaista apua, ei ikinä opi pärjäämään itse. Koskaan. Ikuinen riesa muiden kontolla.
Joudun tahtomattani osallistumaan hyödyttömään kehitysapuun maksamalla veroja. Vapaaehtoisesti en sinne rahojani laita.
Vierailija kirjoitti:
Sinne on ainakin 50 vuotta kerätty rahaa ja aina tulee vaan enemmän pikkusuita ruokittavaksi kun lapsimäärää perheissä ei saa karsia lain nimessä. Ruokaa=lisää lapsia.
Mustat pelkää jäävänsä vähemmistöksi eikä aio alkaa perhesuunnittelua. Valkoisethan elättää. Sillä lailla.
Vierailija kirjoitti:
En mitään koska olen spr:n ja Unicefin kuukausilahjoittaja.
Nuokin siirtää vain rahaa lännestä etelään. Tulos on nolla siihen nähden mikä olisi tarkoitus. Kehittyminenhän olisi sitä paitsi kolonialistinen idea. .
0€. Kyllä.
Voisin tosin kyllä lahjoittaa nälkäisille suomalaisille, ehkä ystäville.
Saman kuin aina: täydet 0 euroa.
Uskomatonta että hedelmällinen pallon osa joutuu kerjäämään rahaa karulta pohjoisosalta. Väkeäkin olisi siihen talouskasvuun. Olemmeko me samaa lajia todella?
Vierailija kirjoitti:
*kortsuja
Pikemmin joku ylilento, joka ruiskuttaisi sukusoluja tappavaa kemikaalia niin, etteivät enää onnistuisi lisääntymään.
Olisin antanut niille tonnin mutta niille ei kelvannut kortti.
Miksi lahjoittaa rahaa sinne jos eivät kykene korjaamaan ongelmia?
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta että hedelmällinen pallon osa joutuu kerjäämään rahaa karulta pohjoisosalta. Väkeäkin olisi siihen talouskasvuun. Olemmeko me samaa lajia todella?
Emme ole samaa lajia. Välimeren tuolla puolen ovat apinoita tai ali-ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinne on ainakin 50 vuotta kerätty rahaa ja aina tulee vaan enemmän pikkusuita ruokittavaksi kun lapsimäärää perheissä ei saa karsia lain nimessä. Ruokaa=lisää lapsia.
Mustat pelkää jäävänsä vähemmistöksi eikä aio alkaa perhesuunnittelua. Valkoisethan elättää. Sillä lailla.
Samahan se on Suomessakin. M. muuttajat lisääntyy enempi. Ja suomalaiset toimii maksumiehinä.
Vierailija kirjoitti:
Joudun tahtomattani osallistumaan hyödyttömään kehitysapuun maksamalla veroja. Vapaaehtoisesti en sinne rahojani laita.
Tämä!!!
Nälkäpäivänä kerätään katastrofirahastoon, josta autetaan kotimaassa esim. Tulipalon uhreja.
Luonnonperintösäätiölle lahjoitin viimeksi, kun oli löysää rahaa.
Noin muuten en enää osallistu keräyksiin. Hopen korruption paljastuminen lopetti sen touhun rahoittamisen, Joulupuu-keräys jäi kun kävi ilmi että lahjoja oli jaettu minua paljon hyvätuloisimmille sekä niille, jotka eivät edes joulua vietä. Spr ja kirkon hommat eivät kestä päivänvaloa nekään.
Kehitysmaiden ahdinko loppuu tai vähenee vain kun estetään väestön lisääntyminen. Piuhat poikki kahden lapsen jälkeen ja sellasta voisi tukeakin. Muutoin rahat menevät turhaan.