Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko annoit rahaa nälkäpäivän keräykseen?

Vierailija
28.09.2025 |

Tietysti osallistuit (osallistut) keräykseen. Minkä summan rahaa keräyslippaaseen laitat. Voit syödä vähän niukimmin nälkäpäivänä ja näin saat hyvän mielen auttamisesta. Kerätyt rahavarat ohjataan köyhille apua tarvitseville ihmisille ja perheille. Kiitos osallistumista. 

Kommentit (118)

Vierailija
81/118 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehitysmaiden ahdinko loppuu tai vähenee vain kun estetään väestön lisääntyminen. Piuhat poikki kahden lapsen jälkeen ja sellasta voisi tukeakin. Muutoin rahat menevät turhaan.

Vierailija
82/118 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

0€. Mulla riittää hyvä kun omiin ruokiin rahaa niin en todellakaan ala antamaan muille rahaa. Joudun nyt jo tinkimään omasta ruoasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/118 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään koska olen spr:n ja Unicefin kuukausilahjoittaja.

Vierailija
84/118 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään. Olen tehnyt ihmisten auttamistyötä 30 vuotta pienellä palkalla. Se riittäköön minun panokseksi tälle yhteiskunnalle. 

Vierailija
85/118 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan, jolle jatkuvasti syydetään toisten toimesta jos jonkinlaista apua, ei ikinä opi pärjäämään itse. Koskaan. Ikuinen riesa muiden kontolla.

Vierailija
86/118 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun tahtomattani osallistumaan hyödyttömään kehitysapuun maksamalla veroja. Vapaaehtoisesti en sinne rahojani laita. 

Vierailija
87/118 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinne on ainakin 50 vuotta kerätty rahaa ja aina tulee vaan enemmän pikkusuita ruokittavaksi kun lapsimäärää perheissä ei saa karsia lain nimessä. Ruokaa=lisää lapsia. 

Mustat pelkää jäävänsä vähemmistöksi eikä aio alkaa perhesuunnittelua. Valkoisethan elättää. Sillä lailla. 

Vierailija
88/118 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna Hamasille.

Vierailija
89/118 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään koska olen spr:n ja Unicefin kuukausilahjoittaja.

Nuokin siirtää vain rahaa lännestä etelään. Tulos on nolla siihen nähden mikä olisi tarkoitus.  Kehittyminenhän olisi sitä paitsi kolonialistinen idea. . 

Vierailija
90/118 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

0€. Kyllä.

Voisin tosin kyllä lahjoittaa nälkäisille suomalaisille, ehkä ystäville.

Vierailija
91/118 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman kuin aina: täydet 0 euroa.

Vierailija
92/118 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta että hedelmällinen pallon osa joutuu kerjäämään rahaa karulta pohjoisosalta.  Väkeäkin olisi siihen talouskasvuun.  Olemmeko me samaa lajia todella?

Vierailija
93/118 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

*kortsuja

Pikemmin joku ylilento, joka ruiskuttaisi sukusoluja tappavaa kemikaalia niin, etteivät enää onnistuisi lisääntymään. 

Vierailija
94/118 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin antanut niille tonnin mutta niille ei kelvannut kortti. 

Vierailija
95/118 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lahjoittaa rahaa sinne jos eivät kykene korjaamaan ongelmia?

Vierailija
96/118 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta että hedelmällinen pallon osa joutuu kerjäämään rahaa karulta pohjoisosalta.  Väkeäkin olisi siihen talouskasvuun.  Olemmeko me samaa lajia todella?

Emme ole samaa lajia. Välimeren tuolla puolen ovat apinoita tai ali-ihmisiä. 

Vierailija
97/118 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinne on ainakin 50 vuotta kerätty rahaa ja aina tulee vaan enemmän pikkusuita ruokittavaksi kun lapsimäärää perheissä ei saa karsia lain nimessä. Ruokaa=lisää lapsia. 

Mustat pelkää jäävänsä vähemmistöksi eikä aio alkaa perhesuunnittelua. Valkoisethan elättää. Sillä lailla. 

Samahan se on Suomessakin. M. muuttajat lisääntyy enempi. Ja suomalaiset toimii maksumiehinä. 

Vierailija
98/118 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joudun tahtomattani osallistumaan hyödyttömään kehitysapuun maksamalla veroja. Vapaaehtoisesti en sinne rahojani laita. 

Tämä!!!

Vierailija
99/118 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nälkäpäivänä kerätään katastrofirahastoon, josta autetaan kotimaassa esim. Tulipalon uhreja. 

Vierailija
100/118 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnonperintösäätiölle lahjoitin viimeksi, kun oli löysää rahaa. 

Noin muuten en enää osallistu keräyksiin. Hopen korruption paljastuminen lopetti sen touhun rahoittamisen, Joulupuu-keräys jäi kun kävi ilmi että lahjoja oli jaettu minua paljon hyvätuloisimmille sekä niille, jotka eivät edes joulua vietä. Spr ja kirkon hommat eivät kestä päivänvaloa nekään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme