Älykkäät keskusteluni eivät saa vastakaikua täällä :( Onko jotain älykkäitä keskustelupalstoja olemassa?
Kommentit (24)
Uskon, että monikin täällä on älykäs mutta jos sitä älykkyyttä ei ole ikinä käyttänyt esim sosiaalisten taitojen kehittämiseen niin se ei oikein pääse loistamaan
Minä olen Mensan jäsen ja ehkä älykkäin henkilö täällä.
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että monikin täällä on älykäs mutta jos sitä älykkyyttä ei ole ikinä käyttänyt esim sosiaalisten taitojen kehittämiseen niin se ei oikein pääse loistamaan
Minäkin olen hikikomori.
Kyllä niitä on mutta ei passaa täällä kertoa ettei nämä pällit löydä apajille
Persut eivät osaa puhua älykkäästi. vain vasemmalta löytyy älliä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä ei saa vastata asiallisesti.
Heti poistoon .Monta kertaa aloittanut järkeviä kesksuteluja, mutta kun suurin osa täällää on tilttipäitä eivätkä ymmärrä tavallista kesksutelua miten sitä käydään, niin emme valitettavasti pääse juttelemaan asiallisista asioista.
Onko modet jotain 16 vuotiaita keskeknkasvuisia ja kesken kehittyneitä ?
Vierailija kirjoitti:
Et sinä incelli ole älykäs.
Tässä taas vastaus mikä panee minut kiehumaan.Mitä hyötyä tästä vastauksesta on aiheeseen.
Jos hallitset ruotsia on monta hyvää ja asiallista keskustelupalstaa. Petterssons blogg esimerkiksi.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen Mensan jäsen ja ehkä älykkäin henkilö täällä.
Gigayhteisön jäsenyys edellyttää, että älykkyysosamäärä on yli 190. Yleisneroilla älykkyysosamäärä on keskimäärin 196. Korkein mitattu älykkyysosamäärä on 276.
Jos joku laittaa asiallisen aloituksen niin heti tulee typeriä kommentteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heti poistoon .Monta kertaa aloittanut järkeviä kesksuteluja, mutta kun suurin osa täällää on tilttipäitä eivätkä ymmärrä tavallista kesksutelua miten sitä käydään, niin emme valitettavasti pääse juttelemaan asiallisista asioista.
Pikkuisen on demari vetänyt kiljua aamutuimaan. Kesksutelua tääällää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä 😂 opettele nyt edes kirjoittamaan oikein
Vierailija kirjoitti:
Jos hallitset ruotsia on monta hyvää ja asiallista keskustelupalstaa. Petterssons blogg esimerkiksi.
Mihinkään homopalstalle en mene.
Eniten ihmetyttää, että mihin kaikki lapsiperheaiheinen keskustelu on kadonnut? Jossain Facebook-ryhmissäkö sitä käydään?
Suomen älymystö kokoontuu ylilaudalle ja suomi24:lle.
Joo, pentulauta. Sekä iltalehden kommenttiosio.
chatgtp.com