Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiira Korven ex-mies Arthur Borges: Vauva tulossa

Vierailija
28.09.2025 |

Voi kuinka ihanaa

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat isoista perheistä ja Holassa halusivat monta lasta. Onneksi olkoon, toivottavasti lapsi näyttää faijaltaan joka on kauniimpi.

Vierailija
22/29 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on EX-miehestä. Miksi Kiiran pitäisi olla asiasta kiinnostunut, tai kenenkään muunkaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse on EX-miehestä. Miksi Kiiran pitäisi olla asiasta kiinnostunut, tai kenenkään muunkaan?

Onhan IS toimitus kiinnostunut ihanasannasta joka päivä, ihmeen hiljaista on anthonystä kun saa perheenlisäystäkin..

Vierailija
24/29 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

U

Vierailija
25/29 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millonkas se Kiiran oma masu on pömpöttämässä? Tuntuu vähän haahuilevan päämäärättömästi tietämättä mikä siitä tulee isona. 

37v vauvajuna taisi mennä jo

No ei se tuon ikäisenä vielä ole mennyt, kun on hoikkakin eikä lihava, mutta ei häntä voisi oikein kuvitella äidiksi. Ei kaikkien tarvitse haluta omia lapsia eikä se kuulu muille. 

On se munasarjojen puolesta. Joillain jopa alkaa jo vaihdevuodet.

Todella harvinaista se on, että tuon ikäisenä alkaa vaihdevuodet. Sen sijaan tuon ikäisenä raskautuminen on aivan yleistä ja normaalia. 

Vierailija
26/29 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millonkas se Kiiran oma masu on pömpöttämässä? Tuntuu vähän haahuilevan päämäärättömästi tietämättä mikä siitä tulee isona. 

No ei se tuon ikäisenä vielä ole mennyt, kun on hoikkakin eikä lihava, mutta ei häntä voisi oikein kuvitella äidiksi. Ei kaikkien tarvitse haluta omia lapsia eikä se kuulu muille. 

Buahahhaa! Mä olen 49 v ja mulla alkoi juuri vaihdevuodet. Ystäväni 45 v on viimeisillään raskaana.

Jotain rajaa nyt näihin juttuihin hei 

Vierailija
27/29 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Buahahhaa! Mä olen 49 v ja mulla alkoi juuri vaihdevuodet. Ystäväni 45 v on viimeisillään raskaana.

Jotain rajaa nyt näihin juttuihin hei 

Hedelmällisyyden aleneminen alkaa jo huomattavasti aiemmin, noin 35 ikävuoden jälkeen.

Premenopausaalisen siirtymävaiheen katsotaan alkavan kuukautiskierron muuttuessa epäsäännölliseksi. Tämä tapahtuu keskimäärin 510 vuotta ennen menopaussia, eli oireet voivat alkaa jo 40 ikävuoden jälkeen. Menopaussi tulee keskimäärin 51 vuoden iässä. Hedelmällisyyden aleneminen alkaa jo huomattavasti aiemmin, noin 35 ikävuoden jälkeen.

https://www.terveyskirjasto.fi/dlk01118

Vierailija
28/29 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Garbine on eloisa, kaunis ja hyvin sympaattinen. Onnea parille!

Vierailija
29/29 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiira on kauniimpi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän