Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voisi löytää rikkaan tai edes hyvätuloisen miehen?

Vierailija
28.09.2025 |

Olen kyllästynyt sinkkuelämään ja köyhyyteen.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne tulot vielä takaa sitä että se mies haluaa suhun käyttää rahojaan. Olen itse hyvätuloinen, mun mies on vielä paljon parempituloinen, mutta kyllä mä olen se joka enemmän yhteisiä kuluja maksaa ja kaikkea ekstraakin miehelle. Koska mä olen se jolla sitä rahaa sitten kuitenkin lopulta on. Miehen rahat vaan menee jonnekin. 

Kieltämättä joskus mä mietin että olis kyllä kiva jos joskus joku ostaisi jotain ihan vaan mulle. Ikään kuin osoituksena siitä että se on ajatellut mua. 

Oletko varma, että mies käy töissä kun lähtee kotoa?

Vierailija
42/54 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kuuluisi olla kaunis ja nuori.

M40, 7000e/k. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä mutta vähän varattu. Eihän haittaa?

Sama.

Voidaan kyllä tavata kerran kuukaudessa - kerran viikossa, miten vaan sovitaan.

Vierailija
44/54 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalta. Lähiesimies ei varmaan ole kovin hyvätuloinen, mutta hänen esimiehensä saattaa olla. Tai seuraava ketjussa. Muista tarkastaa tulotaso verottajalta ennen kuin teet siirtosi

Vierailija
45/54 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyy, löytyy kun olet hyvällä tavalla naisellisen viehettävä.

Vältä 'en mä ainakaan jne' ilmaisuja. 

Yleensä rikkaat naivat toisia rikkaita, julkkiksia ja kauniita tässä järjestyksessä. Muutama poikkeus ei muuta tilannetta. 

Vierailija
46/54 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homobaareissa ja Suomalasella klubilla niitä lojuu.

Vierailija
47/54 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

täältä löytyisi, mutta mahdollisuuksia ei ole. En halua iilimatoja elämääni, joten yhä joutuisit itse rahasi hankkimaan. Ja olenkin yhdessaä sellaisen kanssa, joka osaa itse taloudestaan huolehtia. 

Vierailija
48/54 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehen pitäisi olla rikas tai hyvätuloinen? Mikset sinä ole?

Vierailija
49/54 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seeking arrangement -sivustolta löytyy, kunhan ei ole liian nirso sulhon ulkonäön suhteen.

Tuolta löytyy ulkomaisia rikkaita miehiä hyvin, suomalaiset aika vähissä.

Ei ap sanonut, että pitää olla suomalainen. Ei pidä olla liian nirso!

Vierailija
50/54 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lokit on nykyään muodissa.

Vierailija
51/54 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin Late ei ainakaan ole ihan mikään köyhä mutta hän meni juuri naimisiin.

Vierailija
52/54 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko otat jonkun juntin, jolla syystä tai toisesta on rahaa. Ehkä menestyvä duuniyritys tai sitten perinyt tai muuten vaan onnekas. Nämä tiedostaa kyllä varakkuutensa, mutta niitä voit lumota, jos on ulkonäkö kunnossa. 

Sitten on olemassa nämä varakkaat/rikkaat ja muutenkin trendikkäät, joilla vaatimustaso on TODELLA kova ja he etsivät napakymppejä. Jos ovat ylipäätään vapaita. 

Iso ongelma monien varakkaiden kanssa on se, että ne on tosi nuukia. Ellet sitten onnistu jotain äkkirikastunutta it-yrittäjää pokaamaan. Valtaosin kuitenkin ovat tosi tarkkoja ja haistavat loisimisen heti. Mulle tulee takavuosilta mieleen Antti Piippo. Rikastunut mies, joka pyöritti itseään nuorempia naisia. Vei niitä luksuslomille, antoi kallista asuntoa käyttöön jne. Mutta oikeasti ei antanut penniäkään sillä tavoin, että mitään jäisi, jos lähdet kävelemään. Ts. saat nauttia eduista vain niin kauan kuin siedät sitä omahyväistä miestä. 

Toinen iso ongelma on, että ne miehet on pitkälti varattu, joilla lompakko on kunnossa. Jos olet nuori, voit yrittää iskeä siihen väliin, kun joku perusnörtti on saanut asemaa ja rahaa. Sellainen perustyyppi, jolla ei ollut menekkiä nuorempana ja vaimo on se tavis siellä kotona. Sitten kun ikää on 40+ ja alkaa sujua, niin nämä saattaa innostua itsestään 10-20 vuotta nuoremmasta naisesta, joka on nätti ja hauska. Saavat vihdoin maistaa sitä, että flaksi käy ja ovat hanakoita jättämään vanhan vaimonsa. 

Vierailija
53/54 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Minulle tuollaisia on ollut tarjolla useita, varmaan koska elämässäni on aina ollut varakkaita miehiä/ihmisiä niin se on ikäänkuin normaalia. 

Mutta jos on elänyt sellaisessa kuplassa, missä on normaalia olla varaton tai pienituloinen, niin ehkä ihan vaan opiskelu tietyillä aloilla voisi auttaa verkostoitumaan? Toki saatat silti käyttäytyä jotenkin niin, ettet päädy oikeisiin piireihin. 

Jaa. Mun tuttavapiiriin ei kuulu edes yhtään lääkäriä.

Ap

Lääkäreistä vain pieni osa on hyvätuloisia ja vielä pienempi osa varakkaita.

Vierailija
54/54 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas kerran palstan naiset kertovat olevansa maksullisia 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi