Mistä voisi löytää rikkaan tai edes hyvätuloisen miehen?
Kommentit (54)
Seeking arrangement -sivustolta löytyy, kunhan ei ole liian nirso sulhon ulkonäön suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Seeking arrangement -sivustolta löytyy, kunhan ei ole liian nirso sulhon ulkonäön suhteen.
Tuolta löytyy ulkomaisia rikkaita miehiä hyvin, suomalaiset aika vähissä.
Olisit itse opiskellut ja hankkinut hyväpalkkaisen työn. Haluatko olla iilimato?
Vierailija kirjoitti:
Ei ne tulot vielä takaa sitä että se mies haluaa suhun käyttää rahojaan. Olen itse hyvätuloinen, mun mies on vielä paljon parempituloinen, mutta kyllä mä olen se joka enemmän yhteisiä kuluja maksaa ja kaikkea ekstraakin miehelle. Koska mä olen se jolla sitä rahaa sitten kuitenkin lopulta on. Miehen rahat vaan menee jonnekin.
Kieltämättä joskus mä mietin että olis kyllä kiva jos joskus joku ostaisi jotain ihan vaan mulle. Ikään kuin osoituksena siitä että se on ajatellut mua.
Jätä pihimies. "Jonnekin" on miehen sijoitussalkku (tai salarakas). Mies rakastaa rahojaan enemmän kuin sinua.
Olen rikas. Mutta olen myös kiltti ja harmi kun naiset ei tykkää kilteistä miehistä. Saan siis olla ja elää yksin jatkossakin.
Ajattelin tässä varata pian loman johonkin lämpimään taas kun tulee kylmät ilmat. Olin viime talvella kreikassa. Hotellihuone maksoi 200 euroa yö. Olen täs jo katsellut youtubesta videoita malediivien saaristoa monta kertaa . Siellä näyttää hienolta kuvissa. Jos kerranki repäisisi kunnolla ja lähtis sinne.
Työpaikalta/työympäristöstä olen löytänyt parhaan.
1,5v olimme työkavereita, ystävystyimme, kerroimme kaikki hölmöt jutut toisillemme. Sinä aikana selvisi hyvin toisen luonne ja käytös. Nyt jo 30v yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Olen rikas. Mutta olen myös kiltti ja harmi kun naiset ei tykkää kilteistä miehistä. Saan siis olla ja elää yksin jatkossakin.
Ajattelin tässä varata pian loman johonkin lämpimään taas kun tulee kylmät ilmat. Olin viime talvella kreikassa. Hotellihuone maksoi 200 euroa yö. Olen täs jo katsellut youtubesta videoita malediivien saaristoa monta kertaa . Siellä näyttää hienolta kuvissa. Jos kerranki repäisisi kunnolla ja lähtis sinne.
Ööh naiset kylläkin rakastavat kilttejä miehiä.
Mene lääkikseen tai oikikseen opiskelijaksi.
Varakas mies saa myös kauniin, menestyvän ja varakkaan naisen. Miksi pitäisi tyytyä johonkin lompakkoloiseen pissikseen?
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä tuot suhteeseen? Hyvän persoonan? Viisautta? Tuet miestä millä tavalla?
Sinkuksi jäät kun tuollaisia kyselet. Et voi vaatia naiselta.
Vierailija kirjoitti:
Ne menee rikkaille hyvätuloisille naisille.
Aika moni rikasmies on kiinnostuneita miehistä
Vierailija kirjoitti:
Varakas mies saa myös kauniin, menestyvän ja varakkaan naisen. Miksi pitäisi tyytyä johonkin lompakkoloiseen pissikseen?
Toisia haukkuva ei ainakaan ole mikään tasokas kumppani.
Jos pelkkä rikkaus tai hyvätuloisuus riittää niin sitten voi onnistua jos on itse rikas nainen. Mutta jos pitää olla rikas, hyvännäköinen ja korkeasti koulutettu mies, niin se on hankalampaa koska niillä on jo miehet itsellään.
Vierailija kirjoitti:
Entä mistä hyvätuloinen nainen löytäisi ei-k.päisen miehen?
Viestistäsi päätellen olet itse k.päinen
Missä menee raja hyvätuloisuudelle? Itse olen jossain top 4% sisällä, mutta hakeeko ap nyt jotain 1% tai jopa 0,1% ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ööh vasta kun naisella on mittarissa se 50 vuotta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ööh vasta kun naisella on mittarissa se 50 vuotta
Laitat tietenkin hakukriteereihin sinne Tinderiin että olethan rikas ja antelias, koska itse olen jälkimmäistä ja odotan miehiltä aina hieman enemmän.
Tadaa!
Vierailija kirjoitti:
Et sinä kyllä rikas ole. :D Kreikassa 200 e yö? Ja pähkäilet Malediiveja? Mun tuntemat ylemmän keskiluokan ihmiset käy malediiveillä. Ja kreikassa käy kaikki, ihan tuolla hinnalla.
Sitten kun yö alkaa maksaa 1000 euroa tai enemmän, voit tituleerata itseäsi rikkaaksi. Tällä hetkellä sun matkailusi on ihan tavallista keskiluokkaista. :) ... siis kun oletin, että kerroit nuo kaikki osoituksena "rikkaudestasi".
Naiset ovat erittäin turvallisuushakuisia, eli tykkäävät kyllä hyvin paljon kilteistä miehistä, kun tarkoituksena on vakava parisuhde. Eli jos se kiltti tarkoittaa huomaavainen, kohtelias, antaa suunvuoron ja kysyy kuulumisia, kuuntelee ja on empaattinen.
Mutta jos "kiltti" tarkoittaa esim hiljaista seinäruusua joka ei uskalla katsoa silmiin, niin voin kuvitella että parin löytyminen on tottavie vaikeaa. "Kiltteys" sitä ei kuitenkaan estä, vaan puutteelliset sosiaaliset taidot. Pitää uskaltaa lähestyä ihmisiä itse, ja osata jutella edes jotain. Jokaiselle löytyy joku, tsemppiä. :)
Ei ne tulot vielä takaa sitä että se mies haluaa suhun käyttää rahojaan. Olen itse hyvätuloinen, mun mies on vielä paljon parempituloinen, mutta kyllä mä olen se joka enemmän yhteisiä kuluja maksaa ja kaikkea ekstraakin miehelle. Koska mä olen se jolla sitä rahaa sitten kuitenkin lopulta on. Miehen rahat vaan menee jonnekin.
Kieltämättä joskus mä mietin että olis kyllä kiva jos joskus joku ostaisi jotain ihan vaan mulle. Ikään kuin osoituksena siitä että se on ajatellut mua.