Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Feministinen Tulva-lehti etsii Suomen kunnollisinta miestä

Vierailija
28.09.2025 |

Miksi tuntuu, että tästä ei saa puhua? Huom. en sano edes mitään että onko se juttu tai koko feminismi hyvä vai huono asia (tosin en tiedä miksi mielipidettään ei saisi keskustelupalstalla kertoa). Neutraalisti vain tuon artikkelin esille.

Toivottavasti olen väärässä, eikä tätä keskustelua poisteta!

https://tulva.fi/lue/kerro-meille-kuka-on-suomen-kelvollisin-mies/

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelaneekereiden joukosta varmasti löytyy Tulvan mitat täyttävä.

Mikä on kelaneekeri??

Se on persujen mielikuvitushahmo, vähän kuin käänteinen pääsiäispupu.

Vierailija
22/28 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olkoonkin vitsillä kirjoitettu koko paska mutta silti laittaa miettimään että joku MIES tuon kirjoittajan kanssakin on todnäk joskus pannut. Naisena en ymmärrä tälläistä sietäviä miehiä, en edes yhtenä masokismin muotona.

Ja voittaja on joko transmies tai tummempihipiäinen.

Taas mies "naisena". 

Kyllä, vain mies voi olla ymmärtämättä miten joku mies haluaisi olla tuon artikkelin kirjoittajan kanssa yhdessä 😄 Käännä sukupuolet toisinpäin ja tämä artikkeli olisi suuren somekohun ja seuraavan A-Studion aihe.

Mutta joo, joko olet itse samanlainen opportunistinen raivofeministi tai sitten kirjoittaja itse. Normaalit ihmiset eivät oksenna tuollaista seksististä sontaa muka vitsinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olkoonkin vitsillä kirjoitettu koko paska mutta silti laittaa miettimään että joku MIES tuon kirjoittajan kanssakin on todnäk joskus pannut. Naisena en ymmärrä tälläistä sietäviä miehiä, en edes yhtenä masokismin muotona.

Ja voittaja on joko transmies tai tummempihipiäinen.

Taas mies "naisena". 

Kyllä, vain mies voi olla ymmärtämättä miten joku mies haluaisi olla tuon artikkelin kirjoittajan kanssa yhdessä 😄 Käännä sukupuolet toisinpäin ja tämä artikkeli olisi suuren somekohun ja seuraavan A-Studion aihe.

Mutta joo, joko olet itse samanlainen opportunistinen raivofeministi tai sitten kirjoittaja itse. Normaalit ihmiset eivät oksenna tuollaista seksististä sontaa muka vitsinä.

Aika säälittävää kuvitella, että kukaan uskoisi naisen puhuvan "opportunistisista raivofeministeistä", joten sahaat oksaa millä istut 😄

Vierailija
24/28 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Aika säälittävää kuvitella, että kukaan uskoisi naisen puhuvan "opportunistisista raivofeministeistä", joten sahaat oksaa millä istut 😄"

Minä uskon. Miksi sinä et usko, että kaikkien naisten mielestä tämä juttu ei ollut hyvä eikä hauska?

-eri

Vierailija
25/28 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä leikitään huumoria mutta se lähtökohdaltaankin jo vinoutunut asenne josta ei olla luopumassa on taustalla täysin selvä.

Mikä meteli nousisikaan jos joku suomen sovinistikerho hakisi kunnollisinta kotivaimoa, tai joku äärioikeistoklubi suomen kunnollisinta n-sanaa etc. 

Jos sovinistikerho hakisi kunnollisinta kotivaimoa, niin siitä nousisi varmasti tällainen samanlainen meteli, kuin nyt tästä.

Eli ei mitään eroa.

Mikä meteli tästä on mielestäsi noussut? Joku lyhyt ketju joka katoaa samantien kun toimituksen eka feministi pääsee työvuoroon. Olipa tosi kohu joo kun vertaa sitä miten joka media sadalla jutulla ja kolumnilla ja a-studiolla mölyäisi tuosta vastakkaisesta tapauksesta. 

Onhan se nyt meteli, jos pari ihmistä keskustelee anonyymisti vauvapalstalla. T. Vulvan vai mikä se nyt oli päätoimittaja

Vierailija
26/28 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että oikein vähiten ongelmallinen?

Feminismi = miesvihaa, joka tuli jälleen todistettua

Vierailija
27/28 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Suomen kunnollisia mies on jättipenismies Ville Väkeväinen Torniosta. 2 yliopisto-tutkintoa. Teologian ja oikeustieteen maisteri. Virkamies, aluesyyttäjä Rauhan sana uskonnollisen liikkeen puheenjohtaja. Pappi ja väkevä saarnamies 27 cm jättipenis. Mitä muuta mieheltä voi vaatia?

Miksin imenomaan miehet vaativat aina näitä jättipeniksiä? Aika gay.

Vierailija
28/28 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko tosta jutusta tehä rikosilmotuksen kiihotuksesta kansanryhmää vastaan?

Enemmän tui juttu siihen syyllistyy ku Räsäsen tai Halla-ahon jutut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme