Miksi joidenkin on vaikea tajuta että kaikki meistä ei vaan halua lapsia?
Syntyvyydestä jankataan jatkuvasti mutta kukaan ei vaan ymmärrä että kaikki ei vaan halua tehdä lapsia. Itse en halua lapsia tälläiseen maahan, lapsia tekisin jos tämä maa olisi täysin erilainen mitä se nyt on. Ettekö te tajua että tänne pitäisi tehdä merkittäviä uudistuksia että lapsia syntyisi?
Kommentit (36)
Minä ymmärrän hyvin. Itselläni on kaksi jo aikuista lasta, mutta on jokaisen oma asia, haluaako niitä vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Miksi jauhat asiaa palstalla?
Onko jossain määritelty, mitä asiaa täällä saa "jauhaa"?
Ap on näköjään vuorenvarma siitä että pystyisi TEKEMÄÄN lapsia niin halutessaan.
Ei minun ainakaan ole vaikea tajuta ettei oma poikani halua lapsia eikä hänen avovaimonsa halua lapsia.
Aijaa? En minäkään halua lapsia ja syitä sille on monia miksi en lapsia halua. Ihan ensiksi nostakaa palkkoja se 50% että täällä olisi varaa lapsiin ja toisekseen ihmiset on niin tolloja etten sen takia halua lapsia.
M34
Lapsettomilla on yksinäinen vanhuus!
OnlyFansista, homoista ja transuistakin puhutaan mediassa jatkuvasti, ihannoiden.
En silti koe, että julkinen keskustelu asiasta tarkoittaisi sitä että minun tulee olla sellainen.
Olisko ahdistus siis sinun itsesi korvien välissä?
Vierailija kirjoitti:
Lapsetko on ainoita ihmisiä vanhuudessa? Kyllä minulla ainakin on paljon hyviä ystäviä. Pystyn myös maksamaan oman hoivani vanhuudessa, jos sinne saakka saan elää ja hoivapalveluita silloin on.
Ap on ilmeisesti epämiellyttävästi käyttäytyvä incel joka itkee sitä ettei hänen äitinsä saa lastenlapsia. Oi voi voi.
Mielestäni on hyvä asia että incelit ei lisäänny.
Ei kaikkien lapset välitä vanhemmistaan. Siinäpä ajatuksen tynkää kaikille.
Joillekin, varsinkin äärioikeistolaisille ja himouskiksille, on sula mahdottomuus hyväksyä vapaaehtoista lapsettomuutta. Nämä sairaat hullut yrittävät kieltää aborttioikeuden ja ehkäisyvälineet!
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikkien lapset välitä vanhemmistaan. Siinäpä ajatuksen tynkää kaikille.
Oleellisempi ajatuksen tynkä on se etteivät kaikki vanhemmat välitä lapsistaan. Hylkääminen alkaa aina siitä.
Vierailija kirjoitti:
Pääsee helpommin hoivakotiin, kun sen aika on. Lapsellisella odotetaan, että lapset hoivaa, vaikka usein siinä vaiheessa heistä ei ole apua, asuvat ehkä toisella paikkakunnalla tai ovat menehtyneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsetko on ainoita ihmisiä vanhuudessa? Kyllä minulla ainakin on paljon hyviä ystäviä. Pystyn myös maksamaan oman hoivani vanhuudessa, jos sinne saakka saan elää ja hoivapalveluita silloin on.
Mulla ei ole kumpaakaan, ei ystäviä eikä rahaa. Lapsia on mutta en halua olla heille taakaksi vanhana, ennemmin hyppään vaikka sillalta junan eteen sitten kun toimintakykyni alenee. M42
Ei, en mitenkään ymmärrä nykyajan vioittuneita yksilöitä, jotka eivät biologian nimissä tuota jälkeläisiä. Ehkä vapaaehtoisesti lapsettomat ovat joku kiero evoluution tuotos, tarkoituksena suitsia globaalia liikakansoitusta.
Mulla on kolme lasta ja olen sitä mieltä, ettei sellaisten jotka eivät oikeasti halua lapsia, tule tehdä lapsia.
Lisäksi ihmettelen sitä, että avioeroon tarvitaan harkinta-aika, mutta lapsia voi tehdä tosta vaan jos onnistaa.
Vierailija kirjoitti:
Narsisti tekee lapset hoiva-avuksi.
Miksi et halua lapsia ap?