Minusta tuli pari viikkoa, sitten mummo, ja elin tyttären raskaudessa mukana monta kuukautta ja nyt maailman söpöin kääryle on nähtävä
Kommentit (26)
YÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖK!
Pakko oli tulla katsomaan, onko tämä mun oma aloitus, kun minäkin kutsun pikkusta rakastani kääryleeksi. 😄
Mutta taidat olla inan tuoreempi mummo, mun kääryle on 4kk.
Mummous ON IHANINTA MITÄ TIEDÄN, ONNEA sullekin!!!! 🥳
Mummo53
Tuoksuuko hyvälle? Muistan kuinka en meinannut saada tarpeeksi siitä ekan lapsenlapsen vauvantuoksusta. Olin aina nuuskimassa.
Käyttäjä19809 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisipa ahdistavaa, jos äitini olisi puuttunut raskausaikaani joka hetki. Saatika, että tuppautuisi perheemme elämään. Tottakai mummo on tervetullut, mutta liika on liikaa. Onneksi oma äitini on ihan normaali.
Itsekin olen kohtuullisen tuore mummo, tyttäreni on sanonut, että saan nähdä vauvaa kerran viikossa tunnin, vaikka asutaan lähekkäin. Itse voisin käydä vaikka joka päivä katsomassa ja hoitamassa, tämä riittäköön sitten, en ole jotenkin kovinkaan kiintynyt vauvaan. Ei ole sellaista tunnetta että olisin osa lapsen elämää. Surullista, varmaankin.
Oletko ihan tosissasi???? Tuohan on paljon. JOKA VIIKKO. Huh, huh.
Vierailija kirjoitti:
Tuoksuuko hyvälle? Muistan kuinka en meinannut saada tarpeeksi siitä ekan lapsenlapsen vauvantuoksusta. Olin aina nuuskimassa.
Ei, puklulle ja pskalle.
Minun lapsenlapsenilapsen silmät aina kirkastuu kun näkee minut, maailman paras mummelipummelihymppi se sanoo ja katsoo minuun maailman parhaansee mummiin silmät lautasina. Hän niin rakastaa minua paljon.