Minusta tuli pari viikkoa, sitten mummo, ja elin tyttären raskaudessa mukana monta kuukautta ja nyt maailman söpöin kääryle on nähtävä
Kommentit (26)
Hyi, mitä sinusta tuli pari viikkoa?
Sitten mummo mitä? Nyt on sekavaa. Korkki kiinni.
On nähtävä? Hirviö vaatii nähdä vastasyntyneen. Mitä jatkossa?
Kuinka kaalikääryle voi olla söpö?
Onneksi olkoon! Montakohan vuotta menee, että pystyt keskustelemaan jostakin muustakin kuin vain lapsenlapsestasi?
Tuliko tuo sekava pilkkujen käyttö mummouden myötä? Alatko kohta myös laittaa välilyönnin ennen pilkkua tai ehkä kolme pilkkua peräkkäin? Joko kommentoit facebookissa iltalehtien uutisiin jotain tämän tyylistä: "MIKSI NÄMÄ TULEE ,MINULLE EN OLE TILANNUT ,MITÄÄN,,,"?
Täällä myös sydänmummi pakahtuu ihastuksesta 👵🏻😍
Vierailija kirjoitti:
Täällä myös sydänmummi pakahtuu ihastuksesta 👵🏻😍
Arvasinkin että kyseessä on tämä sydänmummi 💜
Miksi trollaat toisen ketjun kommentilla?
Olisipa ahdistavaa, jos äitini olisi puuttunut raskausaikaani joka hetki. Saatika, että tuppautuisi perheemme elämään. Tottakai mummo on tervetullut, mutta liika on liikaa. Onneksi oma äitini on ihan normaali.
Vierailija kirjoitti:
Olisipa ahdistavaa, jos äitini olisi puuttunut raskausaikaani joka hetki. Saatika, että tuppautuisi perheemme elämään. Tottakai mummo on tervetullut, mutta liika on liikaa. Onneksi oma äitini on ihan normaali.
Toivottavasti kaltaisiasi negatiivisia ihmisiä on hyvin vähän!
Suuret onnittelut Mummille 🌹, Kaikkea hyvää!
Vierailija kirjoitti:
Äidillä on raskaudesta omakohtaista kokemusta.
Sukupolvien viisaus siirtyy eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin olen kohtuullisen tuore mummo, tyttäreni on sanonut, että saan nähdä vauvaa kerran viikossa tunnin, vaikka asutaan lähekkäin. Itse voisin käydä vaikka joka päivä katsomassa ja hoitamassa, tämä riittäköön sitten, en ole jotenkin kovinkaan kiintynyt vauvaan. Ei ole sellaista tunnetta että olisin osa lapsen elämää. Surullista, varmaankin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi trollaat toisen ketjun kommentilla?
Jos näin on, niin oikein että trollasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äidillä on raskaudesta omakohtaista kokemusta.
Sukupolvien viisaus siirtyy eteenpäin.
Lopeta heti.
Kyllä se maailman söpöin on minun lapsenlapseni eikä hän ole kääryle vaan pieni ihminen. En kuitenkaan tuppaudu nuoren perheen elämään. Autan pyydettäessä.