Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Jumala ei puhu minulle?

Vierailija
27.09.2025 |

Toiset kristityt väittävät kuulevansa Jumalan puhuvan heille, ja näkevät jopa näkyjä.

Miksi minulle ei puhuta eikä näytetä mitään, vaikka kuinka pyydän?

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain 10 vuotta sitten osastolla oli samaan aikaan helluntailainen mikä mutisi jatkuvasti itsekseen ja väitti että puhuu kielillä. Henkilö pyöri pitkin osastoa ja yritti käännyttää muita. Välillä oli lepareissa tai eristyksessä kun sekosi hoitajien puututtua tilanteeseen. 

Vierailija
42/64 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei taida olla tietoinen että Jesuiitan puhetta voi kuunnella venäläisestä radiosta ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että Jumala näkyy tai puhuu konkreettisesti..vaan se on sellainen jännä tunne mikä tulee. Kerran se tuli minulle sienimetsällä kun katsoin aurinkoon. Se oli outo hetki, eikä nyt vaikeasti selitettäväkään vaan semmonen heh ultimaallinen hyvä onnen tunne joka valtasi koko kehon. Valaistuminen. Se on kyllä hyvä sana sille. Ymmärtää tätä universumia paremmin.

Vierailija
44/64 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin joskus samassa tilanteessa ja mietin samaa asiaa. Yritin saada enkelin viestejä mieleeni mutta tyhjää vain kumisi enkä ymmärtänyt yhtään miksi muut saivat niin paljon viestejä tai tietoa mieleensä.

Nyt minulle puhutaan ihan 24/7 ja tiedän kaiken yhteydestämme jumaluuteen.

Voisin vinkata ainakin sellaisen asian että jotkut meistä vain suorittavat elämää ohjauksessa jopa suuremmin kuin osaamme edes ymmärtää ja kaikki ajatuksetkin vain putkahtavat päähän. Tämä saattaa olla niin normaali asia ettei sitä itse osaa ymmärtää.

Onkohan tästä sinulle mitään apua?

Minä taas välttelin kaikkia tilanteita, missä vastaanotin on päällä jumalan viesteille, kun pitkään tämä antoi minulle vaan töitä. Nykyään saan muutakin.

Vierailija
45/64 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että Jumala näkyy tai puhuu konkreettisesti..vaan se on sellainen jännä tunne mikä tulee. Kerran se tuli minulle sienimetsällä kun katsoin aurinkoon. Se oli outo hetki, eikä nyt vaikeasti selitettäväkään vaan semmonen heh ultimaallinen hyvä onnen tunne joka valtasi koko kehon. Valaistuminen. Se on kyllä hyvä sana sille. Ymmärtää tätä universumia paremmin.

Nyt täytyy valaista sinua ja kertoa henkilökohtaisen kokemuksenkin perusteella että Jumala voi näyttäytyä tai ihan puhua äänelläkin. Näitä tarinoita on muitakin kuultu kuin vain minun kertomanani. Emme saa kaikki samoja kokemuksia elämässä eikä näiden perusteella voi arvottaa ihmisiä myöskään.

On kuitenkin epäreilua se että on suurimman osan mielestä täysin ok kieltää ja dissata mutta täysin kiellettyä taas kertoa kokemuksia ja totuuksia asioista.

Vierailija
46/64 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska jumalaa ei ole olemassa. Ihminen luo itse jumalansa. Voit aina tulkita oman sisäisen puheesi jumalan puheeksi. Niin ne muutkin tekevät, mutta monet eivät tajua sitä. Älyllinen epärehellisyys on paljon houkuttelevampaa; kuvitelma siitä, että on erityinen "jollekin suuremmalle". 

Kasvakaa ihmiset aikuisiksi.

Jos jumalan (kaksisuuntainen) rakkaus on lapsellista niin sitten olen lapsi hautaani asti. Sori siitä.

Vierailija
47/64 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin joskus samassa tilanteessa ja mietin samaa asiaa. Yritin saada enkelin viestejä mieleeni mutta tyhjää vain kumisi enkä ymmärtänyt yhtään miksi muut saivat niin paljon viestejä tai tietoa mieleensä.

Nyt minulle puhutaan ihan 24/7 ja tiedän kaiken yhteydestämme jumaluuteen.

Voisin vinkata ainakin sellaisen asian että jotkut meistä vain suorittavat elämää ohjauksessa jopa suuremmin kuin osaamme edes ymmärtää ja kaikki ajatuksetkin vain putkahtavat päähän. Tämä saattaa olla niin normaali asia ettei sitä itse osaa ymmärtää.

Onkohan tästä sinulle mitään apua?

Minä taas välttelin kaikkia tilanteita, missä vastaanotin on päällä jumalan viesteille, kun pitkään tämä antoi minulle vaan töitä. Nykyään saan muutakin.

Okei, no ilmeisesti olet saanut töitä kuitenkin tehdyksi ja sehän on hienoa että olet myös edistynyt. 

Vierailija
48/64 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt täytyy valaista sinua ja kertoa henkilökohtaisen kokemuksenkin perusteella että Jumala voi näyttäytyä tai ihan puhua äänelläkin. Näitä tarinoita on muitakin kuultu kuin vain minun kertomanani. Emme saa kaikki samoja kokemuksia elämässä eikä näiden perusteella voi arvottaa ihmisiä myöskään.

On kuitenkin epäreilua se että on suurimman osan mielestä täysin ok kieltää ja dissata mutta täysin kiellettyä taas kertoa kokemuksia ja totuuksia asioista.

Sama ilmiö kuin äitiydestä nauttiminen. Koska se on joillekin hirvää kärsimystä niin toiset eivät saisi siitä nauttia. Epäreiluja ja ikäviä ihmisiä.

Vierailija
49/64 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemattomat eivät puhu ja uskovaiset kertovat unistaan ja toiveistaan tositarinoina.

Vierailija
50/64 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kuitenkin epäreilua se että on suurimman osan mielestä täysin ok kieltää ja dissata mutta täysin kiellettyä taas kertoa kokemuksia ja totuuksia as

Kyllä, tiedän. Tiedän myös sen että tämänkin takia lapset voi ihan viedä ihmiseltä ettei vain nauttisi elämästä. Ai että.

Vierailija
51/64 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemattomat eivät puhu ja uskovaiset kertovat unistaan ja toiveistaan tositarinoina.

Eivät olekaan olemattomia, ehkä vain sitten olemattomissa. Saivat minusta kiinni ja yliotteen.

Vierailija
52/64 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä sama kokemus kuin ap:llä, mutta sitten jos tarkkaan mietin ja katsoin, niin olihan niitä että "oli vain sellainen ikäänkuin olo että ..." ja tuossa perässä sitten jotain mikä käytännössä olikin sitten esim miten empaattisesti Jumala minuun suhtautuu (ja siis lohdutti) tai että tässä valintatilanteessa on viisautta toimia näin ja näin ... Kerran kävikin niin että itse sanoin tutulle tuollaisesta tilanteesta, että "Jumala sanoi minulle ..." ja hän ihmetteli että kuin muille Jumala puhuu niin selkeästi, johon sitten minä tietty että "voi ei, ei tämäkään ollut niin selkeä mitä vahingossa annoin ymmärtää ,vaan sellainen ikäänkuin mielikuva johon liittyi sitten jotain sanoja".

Vierailija
53/64 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autuaita ne, jotka uskovat, vaikka eivät näe (ja kuule). 

Vierailija
54/64 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpoiten Jumalan puhetta voi kuulla Raamatun lehdiltä. Varsinkin jos ei ole vielä uudestisyntynyt, eikä ole saanut Pyhää Henkeä. 

Vierailija
55/64 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei ole skitsofreniaa tai muuta harhoja aiheuttavaa sairautta. 

Vierailija
56/64 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helpoiten Jumalan puhetta voi kuulla Raamatun lehdiltä. Varsinkin jos ei ole vielä uudestisyntynyt, eikä ole saanut Pyhää Henkeä. 

Juuri näin! Tosin Raamattua ymmärtää aivan eri tavalla uudestisyntyneenä.

Vierailija
57/64 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin! Tosin Raamattua ymmärtää aivan eri tavalla uudestisyntyneenä.

Niin, silloinhan se aukeaakin aivan uudella tavalla. Itse luin Raamatun kahteen kertaan ennen kuin synnyin uudesti. Ei Herran sana tyhjänä palannut. 

Vierailija
58/64 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up up up

Vierailija
59/64 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla että ap on tehnyt syntiä, harrastanut haureutta , ettei suorastaan homostellut ja sen takia muinainen äijä päättänyt olla hiljaa. 

Vierailija
60/64 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko olla että ap on tehnyt syntiä, harrastanut haureutta , ettei suorastaan homostellut ja sen takia muinainen äijä päättänyt olla hiljaa. 

Ei se estä Jumalan ohjausta sekään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän