Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihastunut mieheen töissä

Vierailija
27.09.2025 |

Olen siis ihastunut, tai ainakin kiinnostunut miehestä työharjoittelupaikalla. Ongelma on se, että harjoitteluni loppuu pian, enkä todennäköisesti tule näkemään miestä enää ikinä. Tekisi mieli tehdä jokin aloite, mutten tiedä miten. Olen jutellut hänelle muutamia kertoja, ja hän juttelee avoimesti ja on kohtelias, mutta sellainen hän taitaa olla kaikille. En edes tiedä, onko miehellä parisuhdetta. Hävettää edes yrittää mitään, koska olen ylipainoinen ja vähän ruma, ja itse asiassa myös kiusallinen sosiaalisissa tilanteissa 

Mitä kannattaisi tehdä? Unohtaa koko juttu, kertoa suoraan kiinnostus, pyytää numeroa? 

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät ole ajatustenlukijoita eivätkä ymmärrä vihjailuja. Kysy suoraan vaikka kahville. Yksikään mies ei loukkaannu tai pidä outona vaikkei olisikaan kiinnostunut, vaan todennäköisesti on imarreltu siitä huolimatta.

Vierailija
2/20 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin...😅

Vierailija
4/20 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muutako harjoittelun loppupuolella kysyä ulos, et menetä siinä mitään ja ns. epämukava aika jää lyhyeksi. Elä kuitenkaan jätä ihan viime tippaa tai saattaa mennä ohisuun.

Onnea ja uskallusta matkaan.

Vierailija
5/20 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda koko mies koska olet ruma joten ei sulla olisi mahdollisuuksia rumaan mieheen.

Vierailija
6/20 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene töihin...😅

Outo kommentti :D 

Opiskelen vielä, ja samalla teen viikonloppuisin töitä. Olen siis 7 päivää viikosta töissä. Miten tämän pitäisi auttaa mieskuvioissani? 

Vierailija
7/20 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohda koko mies koska olet ruma joten ei sulla olisi mahdollisuuksia rumaan mieheen.

Jos ei rumaan mieheen, niin onko sitten mahdollisuuksia komeaan mieheen? 

Vierailija
8/20 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on näihin asioihin täysin toisenlainen suhtautumistapa kuin naisilla. Kukaan mies ei ala huutaa metoota sen takia jos joku nainen kutsuu hänet kahville. Koskaan ei pidä arkailla lähestyä miestä jos vähänkin vaan kiinnostaa.

Vierailija
9/20 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduta 

Tämä.

Vierailija
10/20 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei rumaan mieheen, niin onko sitten mahdollisuuksia komeaan mieheen? 

Ei yhtään minkäänlaiseen mieheen.

t. ruma nainen

Vierailija
11/20 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla mikä kuppikoko? Voiko sillä kompensoida naamavärkkiä?

Vierailija
12/20 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on näihin asioihin täysin toisenlainen suhtautumistapa kuin naisilla. Kukaan mies ei ala huutaa metoota sen takia jos joku nainen kutsuu hänet kahville. Koskaan ei pidä arkailla lähestyä miestä jos vähänkin vaan kiinnostaa.

Olen eri, mutta onko noin aina? Vaikka itse olisi oletetusti kolmekymmentä vuotta vanhempi? Eli, menenkö ja lähestyn työpaikan silmäkarkkia, jonka..

Vierailija
13/20 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naamastaan ei ole nätti niin hanki edes kroppa timmiksi, kyllä se on niin että kroppa ja luonne ratkaisee. 

Jos asenne on että kun en syntynyt nätiksi niin annetaan olla ja vedetään kaikkea paskaa kitaan, niin ei ketään miestä läskit ja rumat kiinnosta. 

Vierailija
14/20 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä ollut yhdessäkään työpaikassa, jossa ei työskentelisi pariskuntia. Ok, ehkä jotkut alle 10 hengen yritykset on eri asia, mutta jos kyseessä on isompi organisaatio, niin siitä vaan. Toki tuo työharjoittelu saattaa vähän mutkistaa asioita, varsinkin jos olet kovin nuori. Mutta jos oot esim. alan vaihtaja ja ootte saman ikäisiä, niin ei siinä sitten mitään.

Vierailija
15/20 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla. Nolaat vain itsesi. Kyllä se ihastus ohi menee. Monet naiset ihastuvat ihan kaikkiin miehiin, jotka kohtelevat heitä mukavasti, kun on jotain traumoja tai huonoja kokemuksia ja kiva, inhimillinen mies saa sitten kuvittelemaan kaikenlaista.

Vierailija
16/20 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun pian sairaseläkkeelle kroonisten jatkuvien ilmavaivojen takia. Pyllystäni kuuluu 24/7 kovaa rutinaa ja suhahduksia. Samalla ympäristöön laajalle alueelle leviää todella pahan hajuinen kaasupilvi.Kysynkin teiltä rakkaat kanssaeläjät, että voinko tästä huolimatta pyytää ko.miestä treffeille kanssani? 

Ap

Vierailija
17/20 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse yrittäisin ensin selvittää, onko mies sinkku. Esim. kysyisin viikonloppusuunnitelmia ja kenen kanssa on niitä toteuttamassa.

Vierailija
18/20 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna olla. Nolaat vain itsesi. Kyllä se ihastus ohi menee. Monet naiset ihastuvat ihan kaikkiin miehiin, jotka kohtelevat heitä mukavasti, kun on jotain traumoja tai huonoja kokemuksia ja kiva, inhimillinen mies saa sitten kuvittelemaan kaikenlaista.

Tämä on ihan totta ja tosi surullista.

Vierailija
19/20 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan mulla ihan miespuolisia kavereitakin

Vierailija
20/20 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on just näitä joissa ei vaan voi voittaa. Kun tekee aloitteen niin se harmittaa ja toivoo hartaasti ettei olisi sitä tehnyt. Sitten taas jos ei tee niin se harmittaa ja toivoo, että jos sitten kuitenkin olisi sen tehnyt.