Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä mua vaivaa

Vierailija
27.09.2025 |

Täysin harmaat hiukset ja ne hampaatkin jouduttiin poistamaan ja ikää vasta 52v. Miten olen vanhentunut näin nopeasti? T. Valis 

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikset sä kysy siltä ihanalta tekoälyltäs, jota täällä niin kehuit? 

Vierailija
2/16 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei VOI olla enää totta🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤯🤯🤯🤯🤯🤯

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärpässienten sukupuutosta johtuu. Seuraava kysymys?

Vierailija
4/16 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koko ikäsi joka päivä langennut hampaat ja harjannut 2x päivässä 2 minuuttia sähköhammasharjalla huolellisesti? 

Siinä vastaus hampaisiin 

Hiukset nyt harmaantuu ihmisillä eri vaiheessa, suurin osa naisista vaan värjää hiukset 

Vierailija
5/16 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko koko ikäsi joka päivä langennut hampaat ja harjannut 2x päivässä 2 minuuttia sähköhammasharjalla huolellisesti? 

Siinä vastaus hampaisiin 

Hiukset nyt harmaantuu ihmisillä eri vaiheessa, suurin osa naisista vaan värjää hiukset 

Olen. Plus olen käynyt monta kertaa vuodessa hammaslääkärissä ja 2 kertaa vuodessa suuhygienistillä. ap

Vierailija
6/16 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä vastaus hampaisiin 

Ja ukkelit värjäävät alapiään jos se harmaantuu ennen aikojaan

Vierailija
7/16 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kumpikaan normaalia. Täysin harmaahiuksinen olin jo 50v. Todella harva on silloin siinä tilanteessa. ap

Vierailija
8/16 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sullahan on ollut muutenkin "niin erityisen erityinen elämä", että mitäs uutta tässäkään sitten taas on? Jälleen kerran. 

Vierailija
9/16 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy tohtorilta, päätohtorilta. Juokse sitten tänne kertomaan diagnoosi, niiden muiden jo olevissa olevien jatkoksi🥳

Vierailija
10/16 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

munan puute

Vierailija
11/16 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä vastaus hampaisiin 

Olen. Plus olen käynyt monta kertaa vuodessa hammaslääkärissä ja 2 kertaa vuodessa suuhygienistillä. ap

Et ole, valitat täällä valittamisen ilosta.

Vierailija
12/16 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä vastaus hampaisiin 

Et ole, valitat täällä valittamisen ilosta.

En valita. Tämä on ihan totta.ap

Vierailija
13/16 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla ihan oikeasti on väittämäsi mukaan sitä sun tätä sairautta, niin onko tuo kehon aiempi vanheneminkaan mikään ihme. Siihen lisättynä ylipaino, mitä et suostu hoitamaan. Ylipaino kuluttaa osaltaan kroppaa hyvinkin merkittävästi.

Vierailija
14/16 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sua EI vaivaisi🤦

Vierailija
15/16 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla ihan oikeasti on väittämäsi mukaan sitä sun tätä sairautta, niin onko tuo kehon aiempi vanheneminkaan mikään ihme. Siihen lisättynä ylipaino, mitä et suostu hoitamaan. Ylipaino kuluttaa osaltaan kroppaa hyvinkin merkittävästi.

Kyllä mulla on, mutta silti esim täysin harmaat hiukset ihmetyttää. Toki on ollut väkivaltaa paljonkin ensimmäisessä liitossa ja muutakin erittäin ikävää. Ehkä ne on rasittaneet.ap

Vierailija
16/16 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

munan puute

Sekin, ja kaikkin vitamiinien puute aiheuttaa vanhentumista.