Ihastunut mieheen töissä
Olen siis ihastunut, tai ainakin kiinnostunut miehestä työharjoittelupaikalla. Ongelma on se, että harjoitteluni loppuu pian, enkä todennäköisesti tule näkemään miestä enää ikinä. Tekisi mieli tehdä jokin aloite, mutten tiedä miten. Olen jutellut hänelle muutamia kertoja, ja hän juttelee avoimesti ja on kohtelias, mutta sellainen hän taitaa olla kaikille. En edes tiedä, onko miehellä parisuhdetta. Hävettää edes yrittää mitään, koska olen ylipainoinen ja vähän ruma, ja itse asiassa myös kiusallinen sosiaalisissa tilanteissa
Mitä kannattaisi tehdä? Unohtaa koko juttu, kertoa suoraan kiinnostus, pyytää numeroa?
Kommentit (23)
Mulla kävi samalla tavalla omassa harkkapaikassa :D Hommasin hänen numeronsa fonectasta ja tekstarilla laitoin että lähtiskö ulos. Ja siis ihan suoraan kysyin, niin se pelin henki avautuu toiselle samantien. Ja lähtipä se! Ei siitä lopulta mitään muuta tullut, kuin hieno muisto omasta rohkeudesta!
Vierailija kirjoitti:
Itse yrittäisin ensin selvittää, onko mies sinkku. Esim. kysyisin viikonloppusuunnitelmia ja kenen kanssa on niitä toteuttamassa.
Tämä! Juttele hänen kanssaan vapaa-aikaan liittyviä juttuja niin todennäköisesti käy jutuista ilmi onko hänellä puolisoa.
En ole lihonnut sen takia että pidän itseäni rumana, vaan olen ollut pienestä lapsesta saakka ylipainoinen. Ja olen kyllä jo laihtunut huomattavasti, painonpudotus vaan tuppaa olemaan pitkä prosessi, jos sen tekee järkevästi
Se, ettei ketään miestä kiinnosta, on kyllä vale. On minulla ennenkin miehiä ollut, jopa 20kg lihavampana. Toki silti ylipaino nostaa kynnystä tehdä aloitetta miesten suhteen, juuri tuollaisten kommenttejen takia. Pelko siitä, että kaikki ajattelee noin, vaikka itse tietää, ettei se ole edes totta