Huoneen jakaminen
Onko muilla kokemuksia yksityisyyden puutteesta tai näkö/kuulohavainnoista, jos joutuu jakamaan huoneen muiden kanssa?
Meitä oli 3 poikaa samassa huoneessa, ja tuli nähtyä kaikenlaista. Koulun seksivalistus mitä erektioihin tai siemensyöksyihin tulee oli kohdallani melko turha.
Kommentit (51)
Hotellihuoneen olen joutunut jakamaan monesti! Ja sattunut panomiehiä huonekavereiksi, kun reissuhommissa oltiin. Kaikenlaista tuli nähtyä ja kuultua.
Meillä oli lapsuuden kerrostalokämpässä kerrossänky. Kyllähän se heilui ja nitisi kun veli tuli murrosikään, ihmettelin mikä homma.
Mitään kummoista en kyllä aamustondiksia lukuun ottamatta nähnyt.
Etelä-Amerikassa vaihdossa oli kyllä melko avointa opiskelija-asuntolassa seksin ja masturbaation suhteen. Hieman erilainen asenne kuin täällä.
Paneminen ja runkkailu näkyi ja kuului. Joskus tyttöjä jyystettiin useamman voimin.
Vanhempien paneminen kuului aina seinän läpi vaikka ei ollut sama huone. Huonot eristeet ja pieni asunto niin kyllähän se kuuluu. Ei ollut mukavaa lapsena kuunnella.
Vassareiden piirissä on tapana rinkirunkata samassa huoneessa ja hokea persua.
Vierailija kirjoitti:
Tietämyksesi perusteella liikut noissa piireissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietämyksesi perusteella liikut noissa piireissä.
Kyllä. Olen peukkua käyttävä vassari jonka elämässä ei ole muuta kuin hokea persuista ja runkata.
Vierailija kirjoitti:
Ovatko nämä vassarit nyt samassa huoneessa kanssasi?
Onko kikkeli pystyssä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko nämä vassarit nyt samassa huoneessa kanssasi?
Onko kikkeli pystyssä?
Kyllä meitä on täällä useampi palstalle persuista jankuttava vassari kikkeli pystyssä runkkailemassa.
Joskus kauan sitten 80-luvulla jaoin huoneen veljen kanssa, vaikka olen itse nainen. Nykyään tuosta tulisi varmaan lasu.
Ihan avoimesti se niitä lehtiä luki lampun valossa peiton alla runkkaillen. Lopuksi heitti peiton syrjään, kääntyi polvilleen ja ähisten ruiski lastinsa t-paitaan.
Itsellänikin kostuin esitystä katsellessa, ja vaivihkaa sormeilin. Tuota kesti vajaat pari vuotta kunnes sain oman huoneen. En tiedä, kuinka tavallista oli siihen aikaan, ei noista asioista puhuttu, vaikka monilla kavereillakin oli sisaruksia/-puolia samassa huoneessa useampikin.
Ei tuosta ainakaan mitään traumoja jäänyt, tai koskaan ollut mitään insestiä tms.
Isoveljen kaa jaettiin huone ylästeaikoina. Minä seiskalla, veli ysillä. Ite oli vielä ilman tyttöystävää, veljellä oli tyttö joka ilta kylässä. Pussailun ääniä, tihenevää läpsytystä, pientä voihkimista ja murinaa kuului tuon tuosta kun nautinto täyttyi. Tytön polvet leveällä koholla peiton ja veljen alla kun tämän perse tikkasi. Yritin olla huoneen toisessa nurkassa niin kuin en olisi olemassa. Välillä peittokin lähti parilta johonkin lattialle. Veikka kävi sit stondiksessa nosteleen takaisin. Näin sit tytön alakerran ennen kuin ehti laittaa saksia kii.
Normi homma meillä. Ei ollut kellään kaverilla vastaavaa kotona.
Vierailija kirjoitti:
Joskus kauan sitten 80-luvulla jaoin huoneen veljen kanssa, vaikka olen itse nainen. Nykyään tuosta tulisi varmaan lasu.
Ihan avoimesti se niitä lehtiä luki lampun valossa peiton alla runkkaillen. Lopuksi heitti peiton syrjään, kääntyi polvilleen ja ähisten ruiski lastinsa t-paitaan.
Itsellänikin kostuin esitystä katsellessa, ja vaivihkaa sormeilin. Tuota kesti vajaat pari vuotta kunnes sain oman huoneen. En tiedä, kuinka tavallista oli siihen aikaan, ei noista asioista puhuttu, vaikka monilla kavereillakin oli sisaruksia/-puolia samassa huoneessa useampikin.
Ei tuosta ainakaan mitään traumoja jäänyt, tai koskaan ollut mitään insestiä tms.
Mitä tarkoittaa itsellänikin kostuin?
Vierailija kirjoitti:
Isoveljen kaa jaettiin huone ylästeaikoina. Minä seiskalla, veli ysillä. Ite oli vielä ilman tyttöystävää, veljellä oli tyttö joka ilta kylässä. Pussailun ääniä, tihenevää läpsytystä, pientä voihkimista ja murinaa kuului tuon tuosta kun nautinto täyttyi. Tytön polvet leveällä koholla peiton ja veljen alla kun tämän perse tikkasi. Yritin olla huoneen toisessa nurkassa niin kuin en olisi olemassa. Välillä peittokin lähti parilta johonkin lattialle. Veikka kävi sit stondiksessa nosteleen takaisin. Näin sit tytön alakerran ennen kuin ehti laittaa saksia kii.
Normi homma meillä. Ei ollut kellään kaverilla vastaavaa kotona.
Runkkasitko näkymälle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa itsellänikin kostuin?
Tarkotti varmaan että kun sen veli kiihottu nii se itekin kostui samalla?
Vierailija kirjoitti:
"Veljenä" voin sen verran sanoa, että oli myös siskon kanssa oma jaettu huone ysärillä ja kun ikä on luokkaa 14-15, hormonitoiminta on aika kovaa. Eli vaikka aluksi asiaa haluaisikin tehdä hitaasti ja rauhassa, eräänlainen "hälläväliä"-asenne tulee huippua lähestyessä. Eli kun orgasmin hetki lähestyy, ei enää yksinkertaisesti välitä katsooko vaikka oma mummi asiaa.
Kuitenkaan, en mä sitä ihan noin äärimmäisesti tehnyt, että olisin suoraan mitään vehkeitä tai roiskimisia näyttänyt. Mutta peiton alla tapahtui asioita, jotka joinain kertoina ei olleet mitenkään epäselviä, mitä tapahtuu ja missä vaiheessa ollaan. Tietysti sitä aina pyrki tekemään siten kuin armeijasanonta on "peitto ei heilu". Mutta kun huippua kohden tultaessa ei enää välittänyt asiasta, siinä saattoi "helikopterit" olla tulilla, siitä huolimatta vaikka sisko nukkui samassa huoneessa.
Joo ymmärrän kyllä. En tiedä, miksi veljellä oli juuri tuollainen rutiini. Halusiko olla tuhrimatta peittoa vai pelkästään esitellä, en osaa sanoa.
Ei se kyllä haitannut, ei tullut ensimmäisen poikaystävän kanssa asia sitten yllätyksenä.
vähän alle 3 kymppisenä olin laivassa peti paikalla hytissä , alapetin mies toi naisen hyttiin yöllä . saman tien ottivat vaatteet pois salailematta mitään , sitten alkoi kuulua ääniä josta ei voinut erehtyä . itselläkin kovettui ja runkkasin loppuun asti
Olin psykiatrisella osastolla hoidossa ja huonekaveri oli lievästi kehitysvammainen runkkari. Joku pakko-oire varmaan, se veti käteen valehtelematta 5 tuntia päivässä. Se mällinhaju oli kuvottava kun heitteli niitä käytettyjä talouspapereita mihin sattuu. Pyysin huoneen vaihtoa, mutta huoneita ei ollut vapaana
Vierailija kirjoitti:
Joo ymmärrän kyllä. En tiedä, miksi veljellä oli juuri tuollainen rutiini. Halusiko olla tuhrimatta peittoa vai pelkästään esitellä, en osaa sanoa.
Ei se kyllä haitannut, ei tullut ensimmäisen poikaystävän kanssa asia sitten yllätyksenä.
Oletko nuorempi kuin veljesi? On varmaan ollut kiusallista alussa, mutta kaikkeen varmaan tottuu. Jos siis tosiaan jopa katselit ja kostuit.
Oliko teillä muutenkin avointa, esim. kumpikin vaihtoi alusvaatteet toisen nähden? Silloin hän ehkä ei pitänyt julkista omaa kivaa niin erikoisena. Vaikka todennäköisemmin saikin boostia esiintymisestä ;)
Mulla oli oma huone, ei onneksi tarvinnut jakaa.
Tumputtelua ja panemista olen kyllä nähnyt/kuullut muualla. Leirillä, intissä, mökin aitassa jne