Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Charlie Sheenin värikkäästä elämästä kertova dokumentti kohosi välittömästi Suomen katsotuimmaksi Netflix-elokuvaksi

Vierailija
27.09.2025 |

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Värikäs" on melko kaunisteleva ilmaisu...

Vierailija
2/62 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaa, mitähän siinä sitten on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta hyvä ja mielenkiintoinen, kun kertoi avoimesti elämästään. Mutta eihän nyt kaikkia kiinnosta tietenkään. Mä olen tykännyt hänestä näyttelijänä ja Miehenpuolikkaat on mainio komediasarja.

Vierailija
4/62 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Crack-kokaiinia, seksiä miesten kanssa ja HIV-tartunta: Charlie Sheen on vihdoin valmis kertomaan elämäntarinansa sellaisena kuin se on:

https://www.netflix.com/tudum/articles/aka-charlie-sheen-release-date-t…

https://www.episodi.fi/uutiset/charlie-sheen-avoimena-olen-harrastanut-…

Vierailija
5/62 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta hyvä ja mielenkiintoinen, kun kertoi avoimesti elämästään. Mutta eihän nyt kaikkia kiinnosta tietenkään. Mä olen tykännyt hänestä näyttelijänä ja Miehenpuolikkaat on mainio komediasarja.

Valmiiksi nauramimen tekee siitä katselukelvottoman.

Vierailija
6/62 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valmiiksi nauramimen tekee siitä katselukelvottoman.

Ei minusta. En pidä naururaidoista mutta itse ohjelma on hauska.

Vierailija
7/62 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narkannut nekin rahat mitkä jäi jäljelle sen jälkeen kun joutui lahjomaan varmaan jonkun 50 tyyppiä hiljaiseksi?

Vierailija
8/62 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narkannut nekin rahat mitkä jäi jäljelle sen jälkeen kun joutui lahjomaan varmaan jonkun 50 tyyppiä hiljaiseksi?

Sheen raitistui jo monia vuosia sitten.

Vierailija
9/62 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sheen raitistui jo monia vuosia sitten.

Uskoo ken tahtoo.

Vierailija
10/62 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ristiriitaisia tunteita herättää. Leuhkii olevansa poikkeusyksilö: tiikerin verta ja Adoniksen dna! "Rehellinen", ei kaunistele mokailujaan. Huumeiden käyttö alkanut jo lapsena. Ihme että on hengissä. 

Vierailija
11/62 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hot Shots 3! Pitäisi saada valkokankaille vielä kun Charlie ja Valeria Golino ovat elossa

Vierailija
12/62 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana jännämies

Vierailija
13/62 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Crack-kokaiinia, seksiä miesten kanssa ja HIV-tartunta: Charlie Sheen on vihdoin valmis kertomaan elämäntarinansa sellaisena kuin se on:

https://www.episodi.fi/uutiset/charlie-sheen-avoimena-olen-harrastanut-…

Hyi hitto, sehän on homo.

Vierailija
14/62 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Charlie Sheen käytti niin paljon huumeita, että diilerikin järkyttyi

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011482084.html

Vierailija
15/62 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mielenkiintoista on miehessä joka on paneskellut ketä sattuu, käyttänyt huumeita ja saanut hiv-tartunnan? Näyttelijänäkin aika keskinkertainen, samaa roolia veti ainakin niissä komediarooleissa jotka olen nähnyt. Platoonia en ole nähnyt. 

Vierailija
16/62 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ristiriitaisia tunteita herättää. Leuhkii olevansa poikkeusyksilö: tiikerin verta ja Adoniksen dna! "Rehellinen", ei kaunistele mokailujaan. Huumeiden käyttö alkanut jo lapsena. Ihme että on hengissä. 

Kertonut myös poliittiisista ambitioistaan republikaaneissa. Tässä olisi valmis seuraaja Trumpille. Monessa mielessä samanlainen.

Vierailija
17/62 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mielenkiintoista on miehessä joka on paneskellut ketä sattuu, käyttänyt huumeita ja saanut hiv-tartunnan? Näyttelijänäkin aika keskinkertainen, samaa roolia veti ainakin niissä komediarooleissa jotka olen nähnyt. Platoonia en ole nähnyt. 

No mitä nyt on ihmisten elämässä mielenkiintoista? Tuossa on sentään jotain, joka kiinnostaa uteliasta kansaa. Äijällä on melkonen maine, mutta mikä siitä on totta? Miten hän on selvinnyt hengissä noilla elämäntavoilla? Ymmärrän kiinnostuksen, se on tätä tirkistelykulttuuria. Mutta ei ole pakko katsoa.

Vierailija
18/62 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista on mm. se, että samaan aikaan oli USA:n siihenastisen historian kovapalkkaisin tv-näyttelijä. Toki jossain vaiheessa sekoilu meni liian pitkälle ja tuli kenkää.

Platoon on hyvä elokuva. Sheenin filmografia on muuten yllättävän monipuolinen, vaikka hänet tunnetaankin vain tietyistä rooleista.

https://en.wikipedia.org/wiki/Charlie_Sheen

Vierailija
19/62 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo vielä katsonut, mutta aion kyllä vilkaista.

Vierailija
20/62 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertonut myös poliittiisista ambitioistaan republikaaneissa. Tässä olisi valmis seuraaja Trumpille. Monessa mielessä samanlainen.

Sheen ja Trump kaveerasivat aikoinaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi