Mistä niiltä varakkaita voi leikata?
Kommentit (15)
Itse asiassa he juuri saavat eniten tukia mm. eläke, ansiosidonnainen, terveydenhoito. Kontula asiasta puhui hiljattain.
Yritystuet.
Kelakorvaukset.
Veroalennukset.
Sijoitusvskuutusten verottomuus.
Niistä voi leikata.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa he juuri saavat eniten tukia mm. eläke, ansiosidonnainen, terveydenhoito. Kontula asiasta puhui hiljattain.
Kommunistin horinoilla ei ole mitään painoarvoa.
Vierailija kirjoitti:
Eläke ja ansiosidonnainen eivät ole tukia. Todella varakkaat taas eivät edes käytä julkista terveydenhuoltoa.
Vierailija kirjoitti:
Punikkien ajatuksenjuoksua on tosi vaikea ymmärtää, ellei tarkoituksena ole lisätä vihaa, kateutta ja katkeruutta parempituloisia kohtaan.
Vai eivät saa Kelan etuja?
Suurimmat kela-tuet maksetaan suurituloisille.
Tuhansien eurojen äitiyspäivärahat, sairauspäivärahat, kuntoutusrahat. Köyhälle samat etuudet ovat vain murto-osa siitä mitä rikkaille maksetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eläke ja ansiosidonnainen eivät ole tukia. Todella varakkaat taas eivät edes käytä julkista terveydenhuoltoa.
Eivät käytä, paitsi sitten kun sairastuvat vakavasti.
Yksityisen terveydenhoidon kela-etuuksia on korotettu, Orpon hallituskaudella. Mutta niitähän ei tarvitse laskea kela-etuuksiksi, sillä ne vähennetään suoraan laskusta ja siirretään kätevästi ulkomaille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät käytä, paitsi sitten kun sairastuvat vakavasti.
Yksityisen terveydenhoidon kela-etuuksia on korotettu, Orpon hallituskaudella. Mutta niitähän ei tarvitse laskea kela-etuuksiksi, sillä ne vähennetään suoraan laskusta ja siirretään kätevästi ulkomaille.
Miten niin siirretään ulkomaille?
Vierailija kirjoitti:
Yritystuet.
Kelakorvaukset.
Veroalennukset.
Sijoitusvskuutusten verottomuus.
Niistä voi leikata.
Yksityiset ihmiset ei mitään yritystukia saa. Veronalennus ei ole tuki, ihminen vaan maksaa vähän vähemmän omistaan kuin ennen.
Terveydenhoitoa tai lääkkeitä ei tarvitse tukea millään tavalla jos on hyvätuloinen, ne voi kustantaa itse.
Vierailija kirjoitti:
Vai eivät saa Kelan etuja?
Suurimmat kela-tuet maksetaan suurituloisille.
Tuhansien eurojen äitiyspäivärahat, sairauspäivärahat, kuntoutusrahat. Köyhälle samat etuudet ovat vain murto-osa siitä mitä rikkaille maksetaan.
Miten saisin tuon tuhansien eurojen äitiyspäivärahan itselleni. Olenhan suurituloinen... vai olisiko tämä tuki sittenkin JOILLEKIN MUILLE?
T; Mies, 45v.
Vierailija kirjoitti:
Terveydenhoitoa tai lääkkeitä ei tarvitse tukea millään tavalla jos on hyvätuloinen, ne voi kustantaa itse.
Miksi se hyvätuloinen maksaisi veroja, jos ei saisi sillä edes terveydenhuoltoa tarvitessaan?
minulta voisi leikata vaikka veroprosentista.
kelpaisi 1/3 pienempi prosenttikin.