Olin eilen humalassa tunnustamassa ihastumistani naiselle, mutta hän friendzonetti välittömästi
Ennen kuin pääsin lausetta aloittamaan hän varmaan arvasi mistä on kyse ja friendzonetti klassisella "olet minulle ollut aina kuin veli"-tyyppisellä läpällä tms. Sitten minä vedin tekohymyä ja nyökkäilin, vaikka sapetti armottomasti.
Eli olin alusta saakka ihan väärässä hänen suhteensa. Nyt onkin sitten kova krapula ja itseinho. En aio enää tuota naista nähdä.
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Tämä ihastuksensa nussimisesta ärtynyt on ihan omaa luokkaansa. Naisen olisi pitänyt pidättäytyä haluamastaan seksistä, ettei jollekin random kaveria esittäneelle jannulle tulisi paha mieli :D
No tässä tulisin kyllä vastaan. Ei se ole hienotunteista mennä toisen naamaan hieromaan, jos ollaan vielä samassa tilassakin! Jotain empatiakykyä olisi hyvä osoittaa kuitenkin.
Mutta se että mies tuntee itsensä nöyryytetyksi ei johdu suoraan aina siitä, että nainen on nöyryyttänyt häntä. Se tulee pettymyksestä OMIIN odotuksiin.
T. Se joka täällä peräänkuuluttaa ärhäkkäästi miesten omaa vastuuta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tsäänssiä jatkaa kaverina hänen kanssaan? Ainakin itse haluaisin mieskavereita elämään ni harmi jos kaikki ajattelee "kaikki tai ei mitään" mallilla. N33
Äijät ei ole naisten kavereita, paitsi jos yhteys selittyy toisella perusteella kuten työkaveri, sukulainen. Mutta ei missään tapauksessa mistään mönkään menneen iskuyrityksen tuhkasta jää jäljelle ystävyyttä.
Tai jos kundi on homo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ihastuksensa nussimisesta ärtynyt on ihan omaa luokkaansa. Naisen olisi pitänyt pidättäytyä haluamastaan seksistä, ettei jollekin random kaveria esittäneelle jannulle tulisi paha mieli :D
No tässä tulisin kyllä vastaan. Ei se ole hienotunteista mennä toisen naamaan hieromaan, jos ollaan vielä samassa tilassakin! Jotain empatiakykyä olisi hyvä osoittaa kuitenkin.
Mutta se että mies tuntee itsensä nöyryytetyksi ei johdu suoraan aina siitä, että nainen on nöyryyttänyt häntä. Se tulee pettymyksestä OMIIN odotuksiin.
Enpä ole kuullut miehestä, joka olisi pidättäytynyt haluamastaan seksistä haluamansa naisen kanssa vain sen takia, että bileissä on joku toinen mieheen ihastunut nainen. Ei miesten tunteita tarvitse varjella yhtään sen enemmän kuin naistenkaan.
Bileissä nussiminen on kyllä aina mautonta.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on varmaan oman nuoruuteni inhottavin trauma, muistoja tulee mieleen. Olin todella ihastunut yhteen kaveripiirin naiseen. Tai tyttöhän se silloin vielä oli, parikymppinen. Kuuma kuin mikä, mielettömän seksikäs. En nyt ole itsekään mikään rumilus, mutta hänen tasonsa alapuolella kumminkin. Hän kuitenkin hengasi kanssani paljonkin ja minä ihastuin entistä enemmän. Himoitsin sitä helvetin akkaa. Mutta se teki saman tempun kuin ap:lle totuuden hetkellä. Kyllä siitä oli vaikea toipua. Ensin ajattelin että olin id iootti ja hirveä itseinho. Sitten alkoi kuitenkin tulla katkera olo, että se nainen tiesi kyllä alusta saakka ajatukseni mutta pelasi kanssani. Ja kun hän sitten alkoi seurustella yhden megaluokan kusipäänä ja kiusaajana tunnetun pellen kanssa, oli nöyryytys täydellinen.
Sitä aina jahtaa mitä ei saa. Ja se minkä saa, ei koskaan riitä. Siinä nuoruuteni pähkinänkuoressa. Onneksi vanhemmiten on helpottanut, vaikka ei vieläkää
Ikävä kokemus, mutta turha syyttää sitä naista. Hän on luullut sinua oikeaksi ystäväksi ja pettynyt rankasti, kun kävi ilmi, että halusitkin muuta.
Joillain miehillä on omituinen kuvitelma, että naiset olisivat ajatustenlukijoita. Eivät ole vaan ihmisiä siinä missä muutkin. Jos mies käyttäytyy kuin kaveri, nainen ajattelee, että se mies on kaveri.
T. Nuorena kaunis nainen, jonka miespuoleiset kaverit paljastuivat lopulta ihastuneiksi, minulla oli siitä todella petetty ja huijattu olo
"Mutta nussi äänekkäästi toisen kanssa siellä toisessa huoneessa vaikka tiesi että olin paikalla. Sama joka oli juuri ihastuksensa tunnustanut ja joka oli saanut pakit. Olisi mennyt edes muualle panemaan, mutta kun kiima oli niin kova oikean miehen kanssa. Olihan se kaikesta huolimatta myös koominen juttu nyt kun miettii. Muut alkoi nukkumaan (oltiin siis sellaisessa omakotitalossa bileissä ja yötäkin), niin nämä hiipii panemaan niin että sänky natisee ja voihkiminen kuuluu, minä makaan sängyssä pää täynnä vihaa ja kulli pystyssä koska kuulin sen naisen äänet."
No kai sinäkin nyt senverran tajuat, että se oli kosto sinulle. Itse tein tämmöisen tempun kerran kusipäiselle on/off-poikaystävälle. Menin sen naapuriin ryyppäämään (asui paritalossa) itseeni verraten vanhan äijän luo, kun se äijä sitten pani minua niin ulvoin ja voihkin niin kovaa, että varmasti kuului seinän taa. 😔
Kun jo olin sitten kotona krapulassa, kuulin kaveriltani että on/off "poikaystävä" oli heittänyt huonekalujaan pihalle ja pilkkonut kirveellä raivon vallassa. Tunsin iloa, ajattelin että kyllä se selvästi minua rakastaa, kun niin mustasukkainen on että heiluu kirveen kanssa. 🤦🏻
Juu, sairas oli meidän "suhde". Nuoruudessa olin aika sekopää ajottain, samoin ne miehet joiden kanssa saatoin pyöriä. Onneksi kauas taakse jäänyttä elämää ja olen jo viisas mummoihminen. 😇
Olin nuorena kaunis nainen. Tasan tarkkaan tiesin kuka on ihastunut ja kuka ei, vaikka sanaakaan asiasta ei olisi vaihdettu. On myös mahdollisuus, että kuvittelin, uskon kuitenkin vaistoon tässä asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi edes mennyt salaa ottamaan vähän videomateriaalia siitä panosessiosta, niin olisi jäänyt jotain positiivista muisteltavaa, kun kuitenkin tiesi että kyseinen nainen on hänen osaltaan jo menetetty.
Vierailija kirjoitti:
Sitten muna pystyssä loukkaantuneena kuuntelee panoääniä, kun itte antoi pakit. 😂
Vierailija kirjoitti:
"friendzonetti", voi hyvää päivää. 💩
ystäväalueellisti
Vierailija kirjoitti:
En suosittele vehtaamista työkavereiden kanssa, vaikka pieni flirtti kollegan kanssa voi päivää kummasti valaista. Mutta petihommat vain fantasian tasolla, muuten tilanne voi äityä sietämättömän kiusalliseksi, ja voi mennä koko työpaikka vaihtoon. Tulee juoruja, kyräilyjä, pakkien jälkeen vaivaantuneisuus. Ei hyvä.
Olisin katunut loppuelämäni, jos en olisi suhdetta työkaverini kanssa aloittanut. Elämä ihastuksessani oli yhtä tuskaa ja oli yksinkertaisesti pakko tehdä jotain. Ollaan oltu jo tovi yhdessä ja tulen tipahtamaan korkealta ja kovaa, jos tämä suhde joskus päättyy. Sille ei voi mitään. Toinen vaihtoehto olisi ollut, että olisin kokenut pelkkää tuskaa ilman näitä täydellisiä hetkiä mitä nyt koemme. Onko sitä mihinkään edes kirjoitettu, että tämä joskus päättyisi. Ehkä tämä on se suhde jota olen koko elämäni etsinyt.
M
Mitäs tuosta, maailmassa riittää naisia.
Vierailija kirjoitti:
Olin nuorena kaunis nainen. Tasan tarkkaan tiesin kuka on ihastunut ja kuka ei, vaikka sanaakaan asiasta ei olisi vaihdettu. On myös mahdollisuus, että kuvittelin, uskon kuitenkin vaistoon tässä asiassa.
Sama. Ehkä on niitä yksinkertaisiakin naisia, mutta aina tiesi. Jokaisesta. Mulla oli tapaana vihjailla, että omalta puolelta on vain ystävyyttä, mies sai sitten itse päättellä, miten eteenpäin. Useimmiten toivoivat että ehkä joskus kumminkin.
Nainen päättää jo ensimmäisestä katseesta että mies on:. 1. Ihastuttava. 2. Ei ole varma 3. Ystäva aina ja ikuisesti.
Räkäkänninen rakkaudentunnustus Mitä muuta kukaan nainen voisi toivoa? Romanttisinta ikinä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tsäänssiä jatkaa kaverina hänen kanssaan? Ainakin itse haluaisin mieskavereita elämään ni harmi jos kaikki ajattelee "kaikki tai ei mitään" mallilla. N33
Ei kaikki niin ajattele. Usein se vaan on niin, että jompi kumpi on ihastunut.
Rehellisesti sanoen pystyn olemaan naisen kanssa pelkkä ystävä täysin vilpittömästi vain, jos en tunne häneen fyysistä vetoa. Muuten on aina kyse ihastuksesta, jos vietän aikaani naisen kanssa kaverina.
Vaihtoehdot siis: 1. nainen kokee ystävyytemme aidoksi, vaikka olen ihastunut, eli ystävyytemme ei ole aitoa. 2. ystävyytemme on aitoa, mutta jos nainen tietäisi, että se johtuu vain siitä, etten koe häntä millään tavoin haluttavana, haluaisiko hän edes olla ystäväni, kestäisikö itsetunto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten muna pystyssä loukkaantuneena kuuntelee panoääniä, kun itte antoi pakit. 😂
Mä äänitin joskus teininä ihastustytön voihkimista yksissä kotibileissä, kun se meni alkuyöstä jonkun pojan kanssa nussimaan viereiseen huoneeseen. Mukavahan sitä oli sitten kuunnella jälkikäteen, kun tiesin että ei mulla siihen tyttöön edes olisi ollut mahdollisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En suosittele vehtaamista työkavereiden kanssa, vaikka pieni flirtti kollegan kanssa voi päivää kummasti valaista. Mutta petihommat vain fantasian tasolla, muuten tilanne voi äityä sietämättömän kiusalliseksi, ja voi mennä koko työpaikka vaihtoon. Tulee juoruja, kyräilyjä, pakkien jälkeen vaivaantuneisuus. Ei hyvä.
Olisin katunut loppuelämäni, jos en olisi suhdetta työkaverini kanssa aloittanut. Elämä ihastuksessani oli yhtä tuskaa ja oli yksinkertaisesti pakko tehdä jotain. Ollaan oltu jo tovi yhdessä ja tulen tipahtamaan korkealta ja kovaa, jos tämä suhde joskus päättyy. Sille ei voi mitään. Toinen vaihtoehto olisi ollut, että olisin kokenut pelkkää tuskaa ilman näitä täydellisiä hetkiä mitä nyt koemme. Onko sitä mihinkään edes kirjoitettu, että tämä joskus päättyisi. Ehkä tämä on se suhde jota olen koko elämäni etsinyt.
M
Mahtaakohan se työkaverisi tietää että teillä on suhde.
Kuulostat stalkkerilta joka käy "romanttisella kävelyllä" naisen kanssa, mutta nainen ei vaan ei tiedä koko miehestä.
No minkäs teet. Et voi pakottaa ketään tuntemaan ihastusta sinuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä äänitin joskus teininä ihastustytön voihkimista yksissä kotibileissä, kun se meni alkuyöstä jonkun pojan kanssa nussimaan viereiseen huoneeseen. Mukavahan sitä oli sitten kuunnella jälkikäteen, kun tiesin että ei mulla siihen tyttöön edes olisi ollut mahdollisuuksia.
Kuulostaa melko vammaiselle toiminnalle.
Vierailija kirjoitti:
No eihän se nyt oikein hyvältä kuulosta. Hanki mieskavereita homppeleista. Sitten ei ole riskiä ihastumisiin ja teillä on yhteiset kiinnostuksen kohteet.
En mä ainakaan ole mikään ajatustenlukija. En käytä aikaani sen miettimiseen, että pitääkö tuo mua kaverina vai himoitseeko mua salaa. Jos ei itse tee aikeitaan selväksi tarpeeksi aikaisessa vaiheessa, niin itseään voi siitä syyttää.