Olin eilen humalassa tunnustamassa ihastumistani naiselle, mutta hän friendzonetti välittömästi
Ennen kuin pääsin lausetta aloittamaan hän varmaan arvasi mistä on kyse ja friendzonetti klassisella "olet minulle ollut aina kuin veli"-tyyppisellä läpällä tms. Sitten minä vedin tekohymyä ja nyökkäilin, vaikka sapetti armottomasti.
Eli olin alusta saakka ihan väärässä hänen suhteensa. Nyt onkin sitten kova krapula ja itseinho. En aio enää tuota naista nähdä.
Kommentit (115)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Semmoiset sekoilut sieltä. Salakuvaus ei ole mitään "positiivista muisteltavaa" vaan rikos.
Kyseessähän ei ollut kuvaus vaan pelkkä äänten tallentaminen kun en avannut sitä ovea. Ja jos joku muu olisi sen äänitteen kuullut, ei kukaan olisi pystynyt sanomaan kenen ääni siinä kuuluu. Mutta en tietenkään siitä kenellekään kertonut, en sentään niin tyhmä ole.
Suksi jo vttuun lässyttämästä tallennuksistas.
Pelkäätkö että sunkin voihkimista on joku tallennellut? Kotibileissä nussiminen varsinkin muiden kuullen on niin noloa, että sitä sopiikin tallentaa. Mikäs sen mukavampaa kun sitten myöhemmin kuunnella kuuman tytsyn voihkimista, eikä tytöllä ole aavistustakaan että sinulla on kyseinen tallenne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ihastuksensa nussimisesta ärtynyt on ihan omaa luokkaansa. Naisen olisi pitänyt pidättäytyä haluamastaan seksistä, ettei jollekin random kaveria esittäneelle jannulle tulisi paha mieli :D
No onhan tuo nyt kohtalaisen moukkamaista käytöstä heti tuollaisen jälkeen antaa jonkun random tyypin nussia, ja vielä niin että kaikki kuulee.
Näin ne miehet ajattelee että nainen "antaa jonkun random tyypin nussia". Ihan vaan kostona hänelle. Ei mitenkään ole mahdollista että tyyppi ei ole random ja nainen itse aktiivisesti valitsee ja haluaa seksiä hänen kanssaan eikä vaan passiivisesti ole jonkun tyypin nussittavana. Kuvottavaa.
#101 ei #2 vastaus. Kaksi eri hlöä.
Vierailija kirjoitti:
Miten kuulostaa, että ap olisi jotenkin vihainen tälle naiselle? Mitä naisen siis olisi pitänyt tehdä jos hänellä ei ole romanttista kiinnostusta humalaista aloittajaa kohtaan?
No niinpä.
Miehet voisivat itse naisiin tutustuessaan tehdä sitten selväksi etteivät halua olla kavereita. Ja lopettaa sen teeskentelyn kaveruudesta, jos haluavat muuta. Ei ole kivaa.
(huomaatteko miten tämänkin asian voi kääntää toisinpäin petturuudeksi)
Omat "mieskaverini" siis miespuoliset kaverit ovat nykyään sukua; ei ainakaan tule väärinkäsityksiä kenellekään.
OLen seurannut kolmikympisten seurusteluskeneä muutaman nuoren ystäväni kautta, ja tuntuu että nuorilla naisilla on tapana roikottaa miestä. Eivät tosissaan halua sitoutua mutta eivät antaa lähtöpassejakaan. Lisäksi haluavat polyamoriaa, ja uusin idea on suhdeanarkia, jossa ei enää mitenkään määritellä niitä suhteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En suosittele vehtaamista työkavereiden kanssa, vaikka pieni flirtti kollegan kanssa voi päivää kummasti valaista. Mutta petihommat vain fantasian tasolla, muuten tilanne voi äityä sietämättömän kiusalliseksi, ja voi mennä koko työpaikka vaihtoon. Tulee juoruja, kyräilyjä, pakkien jälkeen vaivaantuneisuus. Ei hyvä.
Olisin katunut loppuelämäni, jos en olisi suhdetta työkaverini kanssa aloittanut. Elämä ihastuksessani oli yhtä tuskaa ja oli yksinkertaisesti pakko tehdä jotain. Ollaan oltu jo tovi yhdessä ja tulen tipahtamaan korkealta ja kovaa, jos tämä suhde joskus päättyy. Sille ei voi mitään. Toinen vaihtoehto olisi ollut, että olisin kokenut pelkkää tuskaa ilman näitä täydellisiä hetkiä mitä nyt koemme. Onko sitä mihinkään edes kirjoitettu, että tämä joskus päättyisi. Ehkä tämä on se suhde jota olen koko elämäni etsinyt.
M
Työpaikalla on muutama pariskunta ja ne pariskuntien naiset ovat mustasukkaisia, katsovat pahasti muita naisia, jos normaalisti tervehtii tm. ja ovat vahtimassa miehiään jatkuvasti. Mahtaa olla rasittavaa elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho en huomannutkaan että vastauksesi olikin jonkun toisen viestiin. Mutta pakko myöntää että jos olisin silloin videomateriaaliakin saanut otettua, niin varmasti olisin ottanut. Jos sitä ei kenellekään näytä, niin ei siitä kukaan millään tavalla kärsi kun ei kukaan edes tiedä sellaisen olemassa olosta. Vaikka rikos periaatteessa olisikin.
Kuvottavaa, jos miehen moraali on noin alhainen. Nainen todellakin väisti luodin.
Voihan minustakin olla videomateriaalia kun vaikka alasti vaihdan vaatteita jossain uimarannan pukukopissa, jos joku nainen on sitä jollain piilokameralla kuvannut. Mutta jos sitä videota ei ole levitetty eteenpäin, enkä tiedä mitään sen olemassaolosta, niin ei se haittaa minua yhtään millään tavalla.
Mä oikeasti ihmettelen tätä, että näköjään osa miehistä tuntee vihaa naista kohtaan, jos nainen ei vastaa tunteisiin. Siis että ikään kuin nainen toimisi jotenkin väärin, jos ei ole ihastunut. Voin kyllä käsi sydämellä sanoa, että kaikki ne lukuisat kerrat, kun mies ei ole vastannut mun tunteisiin, päällimmäisenä on ollut suru. Ei koskaan se, että syyttäisin sitä toista siitä, että hän ei olekaan ihastunut muhun.
'Olin nuorena kaunis nainen. Tasan tarkkaan tiesin kuka on ihastunut ja kuka ei, vaikka sanaakaan asiasta ei olisi vaihdettu. On myös mahdollisuus, että kuvittelin, uskon kuitenkin vaistoon tässä asiassa.'
'Sama. Ehkä on niitä yksinkertaisiakin naisia, mutta aina tiesi. Jokaisesta. Mulla oli tapaana vihjailla, että omalta puolelta on vain ystävyyttä, mies sai sitten itse päättellä, miten eteenpäin. Useimmiten toivoivat että ehkä joskus kumminkin.
Nainen päättää jo ensimmäisestä katseesta että mies on:. 1. Ihastuttava. 2. Ei ole varma 3. Ystäva aina ja ikuisesti.'
Ei minulta. Minulla friendzonetus
meni kivuttomasti, koska tein sen
hyvin diplomaattisesti, enkä esim.
tapaillut miehen kavereita. Joku heistä
yrittikin minua sinnikkäästi pokata, mutta en
tapaile miehen kavereita. Kuuluu omaan
moraalikoodistooni.
👋
Vierailija kirjoitti:
OLen seurannut kolmikympisten seurusteluskeneä muutaman nuoren ystäväni kautta, ja tuntuu että nuorilla naisilla on tapana roikottaa miestä. Eivät tosissaan halua sitoutua mutta eivät antaa lähtöpassejakaan. Lisäksi haluavat polyamoriaa, ja uusin idea on suhdeanarkia, jossa ei enää mitenkään määritellä niitä suhteita.
Miehillähän ei ikinä ole kautta,maailmanhistorian ollut useita naisia pyöriteltävinä.
Tai ole "roikottaneet naisia"..
Itse olen yhden miehen nainen,mutta tyhmähän se on joka moiseen monisuhteeseen suostuu,jos ei itse halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho en huomannutkaan että vastauksesi olikin jonkun toisen viestiin. Mutta pakko myöntää että jos olisin silloin videomateriaaliakin saanut otettua, niin varmasti olisin ottanut. Jos sitä ei kenellekään näytä, niin ei siitä kukaan millään tavalla kärsi kun ei kukaan edes tiedä sellaisen olemassa olosta. Vaikka rikos periaatteessa olisikin.
Kuvottavaa, jos miehen moraali on noin alhainen. Nainen todellakin väisti luodin.
Voihan minustakin olla videomateriaalia kun vaikka alasti vaihdan vaatteita jossain uimarannan pukukopissa, jos joku nainen on sitä jollain piilokameralla kuvannut. Mutta jos sitä videota ei ole levitetty eteenpäin, enkä tiedä mitään sen olemassaolosta, niin ei se haittaa minua yhtään millään tavalla.
Netissä on paljon miesten salakuvaamia videoita, joissa harrastavat seksiä jonkun naisen kanssa.
Minusta jotenkin vielä kiihottavampaa olisi saada kuvattua video, jossa nainen johon olet ihastunut, harrastaa seksiä toisen miehen kanssa. Paljon vaikeampi saada kuvattua kuin omassa huoneessa omasta panosta. Tämä siis silloin, jos tiedät että sinulla ei ole realistisia mahdollisuuksia kyseiseen naiseen.
Perus mieslogiikkaa. Suututaan, kun tunteet ei ole molemminpuoliset. Miten sut olisi pitänyt sitten torjua, että olisit tyytyväinen? Eikö tuo ollut aivan ystävällinen tapa? Tämmöstä tää elämä nyt vaan on, että ei aina ne halut ja tunteet kohtaa. Sattuu sitä naisillekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molemmat pettyivät siis. Nainen siihen, ettet ollutkaan kaveri, vaan motiivit oli muualla.
Tämä! Nainen luuli saaneensa ystävän
Jännä miten tämäkin lähestymistapa on väärä, kun monesti täältäkin saa nimenomaan lukea miten kannattaisi kunnolla tutustua ihmiseen ihmisenä ennen mitään aloitteita tms. :D
Tee suora aloite ventovieraalle = Väärin, nainen ei voi kiinnostua ventovieraasta sillä naisia tunnetusti ei kiinnosta ulkonäkö lainkaan
Tutustu toiseen kaverina, kiinnostu, ihastu, tee aloite = Väärin, nainen olisi vain halunnut kaverin
Tutustu harrastusten kautta = Väärin, siellä ollaan vaan harrastamassa senkin pervo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ihastuksensa nussimisesta ärtynyt on ihan omaa luokkaansa. Naisen olisi pitänyt pidättäytyä haluamastaan seksistä, ettei jollekin random kaveria esittäneelle jannulle tulisi paha mieli :D
Sitten muna pystyssä loukkaantuneena kuuntelee panoääniä, kun itte antoi pakit. 😂
Mä äänitin joskus teininä ihastustytön voihkimista yksissä kotibileissä, kun se meni alkuyöstä jonkun pojan kanssa nussimaan viereiseen huoneeseen. Mukavahan sitä oli sitten kuunnella jälkikäteen, kun tiesin että ei mulla siihen tyttöön edes olisi ollut mahdollisuuksia.
No huh. Pitääki ite muistaa seuraavissa kotibileissä ettei mee ihan ekana nukkumaan. Jos oma ihastustyty olis samoissa bileissä ja kiima päällä, niin ai että kun sitä voihkimista pääsis vähän kuuntelemaan ja tallentaan.
Miten kuulostaa, että ap olisi jotenkin vihainen tälle naiselle? Mitä naisen siis olisi pitänyt tehdä jos hänellä ei ole romanttista kiinnostusta humalaista aloittajaa kohtaan?