Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin eilen humalassa tunnustamassa ihastumistani naiselle, mutta hän friendzonetti välittömästi

Vierailija
27.09.2025 |

Ennen kuin pääsin lausetta aloittamaan hän varmaan arvasi mistä on kyse ja friendzonetti klassisella "olet minulle ollut aina kuin veli"-tyyppisellä läpällä tms. Sitten minä vedin tekohymyä ja nyökkäilin, vaikka sapetti armottomasti.

Eli olin alusta saakka ihan väärässä hänen suhteensa. Nyt onkin sitten kova krapula ja itseinho. En aio enää tuota naista nähdä. 

Kommentit (115)

Vierailija
61/115 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten arvon ap sitten haluaisi sen kuulla, että vastapuolella ei ole romanttisia tunteita, jos tuo naisen käyttämä ihan lempeä tapa ei kelpaa? 

Vierailija
62/115 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä keskustelussa tuntuu kokonaan unohtuvan se, että alkuun on voinut ollakin pelkästä ystävyydestä kyse, mutta toinen on mennyt jossain vaiheessa ihastumaan. On vain hirveää syyllistämistä miten on vain esitetty ystävää ja miehet sitä, naiset tätä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/115 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ihastuksensa nussimisesta ärtynyt on ihan omaa luokkaansa. Naisen olisi pitänyt pidättäytyä haluamastaan seksistä, ettei jollekin random kaveria esittäneelle jannulle tulisi paha mieli :D

Sitten muna pystyssä loukkaantuneena kuuntelee panoääniä, kun itte antoi pakit. 😂 

Mä äänitin joskus teininä ihastustytön voihkimista yksissä kotibileissä, kun se meni alkuyöstä jonkun pojan kanssa nussimaan viereiseen huoneeseen. Mukavahan sitä oli sitten kuunnella jälkikäteen, kun tiesin että ei mulla siihen tyttöön edes olisi ollut mahdollisuuksia.

Millä laitteella? Seinän läpikö äänitit vai työnsitkö oven raosta sisään? 

Vierailija
64/115 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ihastuksensa nussimisesta ärtynyt on ihan omaa luokkaansa. Naisen olisi pitänyt pidättäytyä haluamastaan seksistä, ettei jollekin random kaveria esittäneelle jannulle tulisi paha mieli :D

No tässä tulisin kyllä vastaan. Ei se ole hienotunteista mennä toisen naamaan hieromaan, jos ollaan vielä samassa tilassakin! Jotain empatiakykyä olisi hyvä osoittaa kuitenkin.

Mutta se että mies tuntee itsensä nöyryytetyksi ei johdu suoraan aina siitä, että nainen on nöyryyttänyt häntä. Se tulee pettymyksestä OMIIN odotuksiin.

T. Se joka täällä peräänkuuluttaa ärhäkkäästi miesten omaa vastuuta

Olisi edes mennyt salaa ottamaan vähän videomateriaalia siitä panosessiosta, niin olisi jäänyt jotain positiivista muisteltavaa, kun kuitenkin tiesi että kyseinen nainen on h

Axl, sinäkö siellä? Hus pois vauvapalstalta!

Vierailija
65/115 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tsäänssiä jatkaa kaverina hänen kanssaan? Ainakin itse haluaisin mieskavereita elämään ni harmi jos kaikki ajattelee "kaikki tai ei mitään" mallilla. N33

Ei kaikki niin ajattele. Usein se vaan on niin, että jompi kumpi on ihastunut.

Rehellisesti sanoen pystyn olemaan naisen kanssa pelkkä ystävä täysin vilpittömästi vain, jos en tunne häneen fyysistä vetoa. Muuten on aina kyse ihastuksesta, jos vietän aikaani naisen kanssa kaverina.

Vaihtoehdot siis: 1. nainen kokee ystävyytemme aidoksi, vaikka olen ihastunut, eli ystävyytemme ei ole aitoa. 2. ystävyytemme on aitoa, mutta jos nainen tietäisi, että se johtuu vain siitä, etten koe häntä millään tavoin haluttavana, haluaisiko hän edes olla ystäväni, kestäisikö itsetunto.

Miksei itsetunto kestäisi? Outo ajatusmaailma, että kaveria edes kiinnostaisi mielipiteesi siitä, haluatko nussia häntä. Kavereita ei haluta nussia ja siksi ne on kavereita. En ymmärrä ongelmaa.

Vierailija
66/115 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten muna pystyssä loukkaantuneena kuuntelee panoääniä, kun itte antoi pakit. 😂 

Mä äänitin joskus teininä ihastustytön voihkimista yksissä kotibileissä, kun se meni alkuyöstä jonkun pojan kanssa nussimaan viereiseen huoneeseen. Mukavahan sitä oli sitten kuunnella jälkikäteen, kun tiesin että ei mulla siihen tyttöön edes olisi ollut mahdollisuuksia.

Kuulostaa melko vammaiselle toiminnalle. 

No, olin vaan niin ihastunut siihen tyttöön. Pakko myöntää että oli todella kiihottavaa sitten kuunnella sitä kun tiesi että kyseinen tyttö siinä voihkii kun häntä nussitaan.

Vierailija
67/115 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tsäänssiä jatkaa kaverina hänen kanssaan? Ainakin itse haluaisin mieskavereita elämään ni harmi jos kaikki ajattelee "kaikki tai ei mitään" mallilla. N33

Sellainen mies, joka epäonnistuu yrityksessään saada naisesta seurustelukumppani, mutta voi sitten jatkaa "ihan vaan kavereina", niin sellaisen miehen itsekunnioitus on niin nollassa, että edes naisen ei ole järkeä pitää moista vätystä lähipiirissään. Koska tuollainen mies ennemmin tai myöhemmin katkeroituu siiä epäonnistumisestaan, ja voi muuttua vaaralliseksi. Puhumattakaan, kun sama nainen löytää uuden kumppanin. Sitä tuo aikaisempi vätys ei sulata ollenkaan, vaan alkaa pimeässä mielessään punoa kostoa ja jäynää.

Vierailija
68/115 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tässä tulisin kyllä vastaan. Ei se ole hienotunteista mennä toisen naamaan hieromaan, jos ollaan vielä samassa tilassakin! Jotain empatiakykyä olisi hyvä osoittaa kuitenkin.

Mutta se että mies tuntee itsensä nöyryytetyksi ei johdu suoraan aina siitä, että nainen on nöyryyttänyt häntä. Se tulee pettymyksestä OMIIN odotuksiin.

T. Se joka täällä peräänkuuluttaa ärhäkkäästi miesten omaa vastuuta

Olisi edes mennyt salaa ottamaan vähän videomateriaalia siitä panosessiosta, niin olisi jäänyt jotain positiivista muisteltavaa, kun kuitenkin tiesi että kyseinen nainen on h

Semmoiset sekoilut sieltä. Salakuvaus ei ole mitään "positiivista muisteltavaa" vaan rikos.

Vierailija
69/115 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa melko vammaiselle toiminnalle. 

No, olin vaan niin ihastunut siihen tyttö

Noin toimii vain pahemman luokan inselivässykkä, pohjasakan betamies. 

Vierailija
70/115 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä laitteella? Seinän läpikö äänitit vai työnsitkö oven raosta sisään? 

Menin sen oven taakse mutta en tietenkään avannut sitä ettei kukaan huomaa. Oli niin ohut se ovi että ihan hyvin kuului läpi.

Vierailija
71/115 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän se nyt oikein hyvältä kuulosta. Hanki mieskavereita homppeleista. Sitten ei ole riskiä ihastumisiin ja teillä on yhteiset kiinnostuksen kohteet.

Mistä päättelet että olisi yhteiset mielenkiinnon kohteet? Ei mua juurikaan kiinnosta meikkaus, uusimmat vaatetrendit tai edellisen viikonlopun baarijuorut. Miehissä on just kivaa kun niiden kanssa voi viettää aikaa ilman draamailua. Toki mulla tyttökavereitakin on mut mies kaverina olisi kiva lisä. Nyt sellainen on itseasiassa löytynytkin mutta pieni epäilys että hänelle ei pidemmän päälle pelkkä kaveruus riitä, koska kaverilinjat ylittyy joka kerta kun nähdään. Itse oon hitaammin syttyvä ja toisaalta viihdyn sinkkuna supermainiosti 99% ajasta. N33

Vierailija
72/115 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rehellisesti sanoen pystyn olemaan naisen kanssa pelkkä ystävä täysin vilpittömästi vain, jos en tunne häneen fyysistä vetoa. Muuten on aina kyse ihastuksesta, jos vietän aikaani naisen kanssa kaverina.

Vaihtoehdot siis: 1. nainen kokee ystävyytemme aidoksi, vaikka olen ihastunut, eli ystävyytemme ei ole aitoa. 2. ystävyytemme on aitoa, mutta jos nainen tietäisi, että se johtuu vain siitä, etten koe häntä millään tavoin haluttavana, haluaisiko hän edes olla ystäväni, kestäisikö itsetunto.

Miksi kaveria pitäisikään pitää haluttavana? En minä ainakaan haluaisi että minun kaverimiehet himoitsevat minua. Miksi ystävyys naisen kanssa on joillekin miehille niin kauhea ongelma?  Ihan tiedoksi, että naiset eivät odota että jokainen maailman mies himoitsee heitä.

Vierailija
73/115 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin toimii vain pahemman luokan inselivässykkä, pohjasakan betamies. 

Ehkäpä sitten niin, mutta joka tapauksessa mukava sitä oli jälkikäteen kuunnella. Harvinaista herkkua.

Vierailija
74/115 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ihastuminen useinkaan molemminpuolista. Semmosta se on elämä, eritoten nuorena. Ei näin keski-iässä enää pyöri (ainakaan itselläni) mitkään ihastumiset enää edes mielessä, saati että minuun kukaan enää ihastuisi.  Aika aikaansa kutakin. 

Vierailija
75/115 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En suosittele vehtaamista työkavereiden kanssa, vaikka pieni flirtti kollegan kanssa voi päivää kummasti valaista. Mutta petihommat vain fantasian tasolla, muuten tilanne voi äityä sietämättömän kiusalliseksi, ja voi mennä koko työpaikka vaihtoon. Tulee juoruja, kyräilyjä, pakkien jälkeen vaivaantuneisuus. Ei hyvä. 

Olisin katunut loppuelämäni, jos en olisi suhdetta työkaverini kanssa aloittanut. Elämä ihastuksessani oli yhtä tuskaa ja oli yksinkertaisesti pakko tehdä jotain. Ollaan oltu jo tovi yhdessä ja tulen tipahtamaan korkealta ja kovaa, jos tämä suhde joskus päättyy. Sille ei voi mitään. Toinen vaihtoehto olisi ollut, että olisin kokenut pelkkää tuskaa ilman näitä täydellisiä hetkiä mitä nyt koemme. Onko sitä mihinkään edes kirjoitettu, että tämä joskus päättyisi. Ehkä tämä on se suhde jota olen koko elämäni etsinyt.

M

Jos haluatte, että tuo päättyy hyvin, niin jommankumman kannattaa alkaa katsella toista työpaikkaa.

Vierailija
76/115 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menin sen oven taakse mutta en tietenkään avannut sitä ettei kukaan huomaa. Oli niin ohut se ovi että ihan hyvin kuului läpi.

Kunnon tirkistelijä aisuri. Tyttö väisti luodin.

Vierailija
77/115 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen mies, joka epäonnistuu yrityksessään saada naisesta seurustelukumppani, mutta voi sitten jatkaa "ihan vaan kavereina", niin sellaisen miehen itsekunnioitus on niin nollassa, että edes naisen ei ole järkeä pitää moista vätystä lähipiirissään. Koska tuollainen mies ennemmin tai myöhemmin katkeroituu siiä epäonnistumisestaan, ja voi muuttua vaaralliseksi. Puhumattakaan, kun sama nainen löytää uuden kumppanin. Sitä tuo aikaisempi vätys ei sulata ollenkaan, vaan alkaa pimeässä mielessään punoa kostoa ja jäynää.

Juuri näin. Tollanen mies pitää jättää kokonaan pois elämästä, ei mitään kaveruushöpinää, on turvallisuusriski. 

Vierailija
78/115 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmoiset sekoilut sieltä. Salakuvaus ei ole mitään "positiivista muisteltavaa" vaan rikos.

Kyseessähän ei ollut kuvaus vaan pelkkä äänten tallentaminen kun en avannut sitä ovea. Ja jos joku muu olisi sen äänitteen kuullut, ei kukaan olisi pystynyt sanomaan kenen ääni siinä kuuluu. Mutta en tietenkään siitä kenellekään kertonut, en sentään niin tyhmä ole.

Vierailija
79/115 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin nuorena kaunis nainen. Tasan tarkkaan tiesin kuka on ihastunut ja kuka ei, vaikka sanaakaan asiasta ei olisi vaihdettu. On myös mahdollisuus, että kuvittelin, uskon kuitenkin vaistoon tässä asiassa.

Samoin. Mutta mitä sitten?

Ei minusta ole mitenkään naisen vastuulla ottaa puheeksi asiaa sen ihastuneen kanssa. Melko itseriittoisen maineen siitä saisi, ja voisi osua ihan hutiin. Niinpä, kun ihastunut itse ottaa asian puheeksi, siihen on helppo vastata hyvin nopeasti ja ennen kuin toinen vuodattaa koko sydämensä (ja "nolaa" itsensä), että ollaan ystäviä. Kuten apn tapauksessa.

Mutta on todella kiusallista olla tekemisissä kaverin kanssa, joka on selvästi ihastunut mutta ei saa sitä sanotuksi.

Vierailija
80/115 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"friendzonetti" !! EI ihme, jos ja kun sönkkäsit anglismeja!

Suomessa ei ole tommosta sanaa olemassakaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan