Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin eilen humalassa tunnustamassa ihastumistani naiselle, mutta hän friendzonetti välittömästi

Vierailija
27.09.2025 |

Ennen kuin pääsin lausetta aloittamaan hän varmaan arvasi mistä on kyse ja friendzonetti klassisella "olet minulle ollut aina kuin veli"-tyyppisellä läpällä tms. Sitten minä vedin tekohymyä ja nyökkäilin, vaikka sapetti armottomasti.

Eli olin alusta saakka ihan väärässä hänen suhteensa. Nyt onkin sitten kova krapula ja itseinho. En aio enää tuota naista nähdä. 

Kommentit (109)

Vierailija
21/109 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minutpa onkin friendzonetettu eräissä bileissä ja vielä saman illan aikana tämä nainen vielä nussi toisessa huoneessa toisen tyypin kanssa. Niin että jos nöyryytyksistä puhutaan.

Vierailija
22/109 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Molemmat pettyivät siis. Nainen siihen, ettet ollutkaan kaveri, vaan motiivit oli muualla.

Tämä! Nainen luuli saaneensa ystävän

Ei naiset oikeasti ole näin tyhmiä. Ne tietää kyllä että se on ihastunut. Tykkäävät huomiosta ja siitä että ovat haluttuja. Mutta vain pinnallisella tasolla. Ei he itse ole ihastuneita. Kun tulee aika siirtyä seuraavaan vaiheeseen he friendzonettavat. Ihan pulmusia ei kaikki naisetkaan ole.

Ei kyse ole tyhmyydestä, vaan erilaisuudesta. Näitä on tutkittukin. Miehet ja naiset näkee ystävyyden eri tavalla. Naiset uskoo vilpittömästi siihen ystävyyteen ja miehet ei. Eikä tämä ole naisten syytä mitenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/109 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tsäänssiä jatkaa kaverina hänen kanssaan? Ainakin itse haluaisin mieskavereita elämään ni harmi jos kaikki ajattelee "kaikki tai ei mitään" mallilla. N33

Äijät ei ole naisten kavereita, paitsi jos yhteys selittyy toisella perusteella kuten työkaveri, sukulainen. Mutta ei missään tapauksessa mistään mönkään menneen iskuyrityksen tuhkasta jää jäljelle ystävyyttä. 

Vierailija
24/109 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molemmat pettyivät siis. Nainen siihen, ettet ollutkaan kaveri, vaan motiivit oli muualla.

Pitää olla täysin vailla ymmärryskykyä, jos nainen ei aikuisikään mennessä tiedä että heteromies ei vietä vapaa-aikaansa naisen kanssa ilman ajatusta päästä päälle.

Pois lukien ne joiden ulkomuotoa pitää vastenmielisinä. Ei tämä VOI olla uutta tietoa.  

Vierailija
25/109 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minutpa onkin friendzonetettu eräissä bileissä ja vielä saman illan aikana tämä nainen vielä nussi toisessa huoneessa toisen tyypin kanssa. Niin että jos nöyryytyksistä puhutaan.

Te olette niiiiiin itsekeskeisiä. Minä minä minä. MINULLE tehtiin näin. 

Toinen ei ole ollut susta sillä tavalla kiinnostunut, mitä toivoisit. Get. Over. It.

Vierailija
26/109 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tsäänssiä jatkaa kaverina hänen kanssaan? Ainakin itse haluaisin mieskavereita elämään ni harmi jos kaikki ajattelee "kaikki tai ei mitään" mallilla. N33

Ei kaikki niin ajattele. Usein se vaan on niin, että jompi kumpi on ihastunut.

Vierailija
27/109 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla täysin vailla ymmärryskykyä, jos nainen ei aikuisikään mennessä tiedä että heteromies ei vietä vapaa-aikaansa naisen kanssa ilman ajatusta päästä päälle.

Pois lukien ne joiden ulkomuotoa pitää vastenmielisinä. Ei tämä VOI olla uutta tietoa.  

Ai nyt se on naisten vastuulla lukea miesten ajatuksia? Ei. Naisilla on oikeus luottaa ystävyyteen. Piste. Oma vikanne.

Vierailija
28/109 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toinen ei ole ollut susta sillä tavalla kiinnostunut, mitä toivoisit. Get. Over. It.

Mutta nussi äänekkäästi toisen kanssa siellä toisessa huoneessa vaikka tiesi että olin paikalla. Sama joka oli juuri ihastuksensa tunnustanut ja joka oli saanut pakit. Olisi mennyt edes muualle panemaan, mutta kun kiima oli niin kova oikean miehen kanssa. Olihan se kaikesta huolimatta myös koominen juttu nyt kun miettii. Muut alkoi nukkumaan (oltiin siis sellaisessa omakotitalossa bileissä ja yötäkin), niin nämä hiipii panemaan niin että sänky natisee ja voihkiminen kuuluu, minä makaan sängyssä pää täynnä vihaa ja kulli pystyssä koska kuulin sen naisen äänet.

Vierailija
29/109 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta ja mielenkiinnosta: oletko sinä friendzonettanut ketään?

Vierailija
30/109 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko tsirbula Tinder-poka, työkaveri, salituttu vai somekamu, jonka viimein tapasit?

Työkaverihan se alkuun oli. Olen kyllä nyt jo toisessa työssä, mutta jäin hänen kanssaan tekemisiin.

ap

Sexzonetit siis kaverisi? 

Vierailija
31/109 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ihastuksensa nussimisesta ärtynyt on ihan omaa luokkaansa. Naisen olisi pitänyt pidättäytyä haluamastaan seksistä, ettei jollekin random kaveria esittäneelle jannulle tulisi paha mieli :D

Vierailija
32/109 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"friendzonetti", voi hyvää päivää. 💩

Vierailija
33/109 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai nyt se on naisten vastuulla lukea miesten ajatuksia? Ei. Naisilla on oikeus luottaa ystävyyteen. Piste. Oma vikanne.

Lopeta sekoilu. Ei tarvitse lukea ajatuksia, kun luet vain uudestaan tuon siteeraamaasi, niin yksinkertaista se on. 

Nainen joka luottaa miehen ystävyyteen on täysin irrallaan todellisuudesta.  

Ja kyllä, miehet ovat naisen näkökulmasta sikoja - myönnän täysin, mutta se ei muuta asiaa.  

Vierailija
34/109 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit mennyt session jälkeen sanomaan naiselle, että jos tekee vielä lisää kullia mieli niin tästä saisi. Tiedä vaikka olisi antanut sinullekin.

Vierailija
35/109 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutteko oikeasti noin järkkyä kieltä, vai trollaatteko.

Voin pahoin. 

Vierailija
36/109 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit mennyt session jälkeen sanomaan naiselle, että jos tekee vielä lisää kullia mieli niin tästä saisi. Tiedä vaikka olisi antanut sinullekin.

Tämä viesti siis sille jonka ihastus nussi heti toisen miehen kanssa.

Vierailija
37/109 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta sekoilu. Ei tarvitse lukea ajatuksia, kun luet vain uudestaan tuon siteeraamaasi, niin yksinkertaista se on. 

Nainen joka luottaa miehen ystävyyteen on täysin irrallaan todellisuudesta.  

Tällasista miehistä kannattaa jokaisen naisen pysyä kaukana

Vierailija
38/109 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äijät ei ole naisten kavereita, paitsi jos yhteys selittyy toisella perusteella kuten työkaveri, sukulainen. Mutta ei missään tapauksessa mistään mönkään menneen iskuyrityksen tuhkasta jää jäljelle ystävyyttä. 

Tämä. 

Kyllä elämä jo on tämän ajat sitten opettanut, mutta nuorena sitä jotenkin kuvitteli että miesten aivot ja ajattelu ei juuri poikkea omista mielenliikkeistä. Kuinka väärässä sitä voikin olla. Voi käydä hengenvaaralliseksi se kun erehtyy näin luulemaan. Sekin voi olla vaarallista kun miehelle on ystävällinen tai vain hymyilee, parempi olosi olla hymyilemättä nuorena naisena, ELLEI OLE IHASTUNUT, nimittäin hymy tarkottaa miehille jotain kiimaviestintää vissiin. 

Vierailija
39/109 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta ja mielenkiinnosta: oletko sinä friendzonettanut ketään?

Voi olla. Nimittäin mistäpä sen voi naisena enää tietää kuka on ollut ystävä ja kuka ei?? Ainakaan tämän ketjun jälkeen. Se on hassua kun miehet valittaa, että naiset vihjailee, ei kerro suoraan, mitä haluaa ja marttyroi sitten kun ei saanut mitä haluaa, tässä "friendzonettamisessa" näyttää olevan ihan päinvastoin

"Kyllähän naisten p i t ä i s i  tietää, että miehet..."

Ei. Minä en alistu muuhun kuin suoraan puheeseen ja siihen, että minulla on oikeus olettaa lähtäkohtaisesti sitä, että ihminen on ystävä, jos se käyttäytyy kuten ystävä. Varsinkin nyt kun olen varattu. 

Vierailija
40/109 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ihastuksensa nussimisesta ärtynyt on ihan omaa luokkaansa. Naisen olisi pitänyt pidättäytyä haluamastaan seksistä, ettei jollekin random kaveria esittäneelle jannulle tulisi paha mieli :D

No onhan tuo nyt kohtalaisen moukkamaista käytöstä heti tuollaisen jälkeen antaa jonkun random tyypin nussia, ja vielä niin että kaikki kuulee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan