Ajatteleeko muutkin että Freddie Mercury lauloi "Show must go on"-biisin koska tajusi kuolevansa?
Minä olen aina ajatellut juuri niin. Ikään kuin testamentti.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä viimeinen Freddien kanssa tehty video. Videon lopussa Freddie kuiskaa I stil love you. Tätä pidetään Freddien jäähyväisinä.
Kappaleen on tehnyt rumpali Roger Taylor.
Kyllä. Katsellessaan lapsiensa leikkimistä ja tajunneensa olevansa jo "vanha" eli jotain 40 vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä viimeinen Freddien kanssa tehty video. Videon lopussa Freddie kuiskaa I stil love you. Tätä pidetään Freddien jäähyväisinä.
Kappaleen on tehnyt rumpali Roger Taylor.
Kyllä. Katsellessaan lapsiensa leikkimistä ja tajunneensa olevansa jo "vanha" eli jotain 40 vuotias.
Jäähyväiset videolla pitää paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo Bohemian Rhapsodyn aikaan tajusi kuolevansa aidsiin. Siinähän lauletaan, että ruumista särkee koko ajan.
Ja sehän tehtiin kun Freddie tappoi miehen. Kaikki Queenin biisit kertovat elävästä elämästä.
Mitä tarkoittaa heidän kappaleensa Mustapha?
Siitähän on sellainen legenda että sheikki nimeltään Mustapha Ibrahim maksoi Freddielle miljoona dollaria siitä että hän tekisi kappaleen hänestä jossa laulettaisiin että jumala suojelkoon Mustapha Ibrahimia etc.
Vierailija kirjoitti:
Eli kappale kertoo kuolemasta.
Ei vaan elämästä, joka on kuolemista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen taas lauloi Juice eli mehu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo Bohemian Rhapsodyn aikaan tajusi kuolevansa aidsiin. Siinähän lauletaan, että ruumista särkee koko ajan.
Ja sehän tehtiin kun Freddie tappoi miehen. Kaikki Queenin biisit kertovat elävästä elämästä.
Freddie sai Ibrahimilta perää ja siitä tehtiin heti laulu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kammottavaa paljastuukaan kappaleen Chinese Torture takaa....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kammottavaa paljastuukaan kappaleen Chinese Torture takaa....
Ei ole taidettu näitä kauhuja edes julkisuuteen kertoa :I
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin tunnustetaan Juice Leskisen osuus Queenin kappaleissa?
Laulu kertoo itse asiassa Neuvostoliiton hajoamisesta ja sen aiheuttamasta tyhjyydestä. Mercury tiesi että kylmä sota on hävitty mutta homolippu liehuu vielä jonain päivänä Euroopan yllä.
Kuulin sen aina lapsena "so much goes on" :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juicehan itse asiassa sanoi jossain haastattelussaan tykkäävänsä Queenistä.
Vierailija kirjoitti:
Laulu kertoo itse asiassa Neuvostoliiton hajoamisesta ja sen aiheuttamasta tyhjyydestä. Mercury tiesi että kylmä sota on hävitty mutta homolippu liehuu vielä jonain päivänä Euroopan yllä.
Oliko Prophet Song vihjaus siitä että Freddie oli oikeasti profeetta?
Muistan yhä kun Freddie Mercury kuoli, Popeda soitti Nummirokissa We are the championssin, taisi olla vuonna 1992, oli hieno kunnian osoitus.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävä kiekuja. Oikea nimi oli Farrokh Bulsara.
Aika monella rokkitähdellä on esiintyjänä muu kuin oma nimi. Niin myös Zansibarissa syntyneellä Parsilaisella Farrokh Bulsaralla josta tuli Freddie Mercury.
Vierailija kirjoitti:
Hint
tari sai mitä tilasi.
Mutta sai elämässään todella paljon hyvääkin aikaan. Sekä suosiota, rahaa, näkyvyyttä.
Sinä sen sijaan vain jaat näitä vähemmistövihamielisiä ajatuksia someen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juicehan itse asiassa sanoi jossain haastattelussaan tykkäävänsä Queenistä.
Tottakai tykkää, kun antoi bändille neuvoja kuinka lyriikoita kirjoitetaan ja kirjoittikin niihin ne klassikkorivit.