Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helv ärsyttävä mies jota tunnen oudosti....

Vierailija
26.09.2025 |

....vetovoimaa. Siis samaan aikaan ajattelen että hän on kamala mutta myös ihana. Ei hitto mun pää on sekaisin! Meillä synkkaa mutta toisaalta haluaisin juosta kauas pois... Mitä tässä voi tehdä ja onko kenellä muulla ollut tällaista tilannetta?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne. Otin etäisyyttä. Hän ei halunnut ymmärtää minun tapaani ajatella asioita, itse hyväksyin hänet sellaisena kuin hän on. Mutta ei tuo johtanut mihinkään, joten parempi yrittää mennä eteenpäin ja toivoa että oikeanlainen tulee vastaan.

Vierailija
2/30 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hän on ärsyttävä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🚩🚩🚩

Vierailija
4/30 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti narsisti. Onko mies sellainen, että voisit kuvitella hänen auttavan sinua kun oksennat vatsataudissa? Tai miten kuvittelet hänen reagoivan jos sairastuisit vakavasti?

Vierailija
5/30 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on ollut vaikea ja etäinen isäsuhde, niin ihastut voimakkaasti ihmisiin, jotka kohtelevat sinua huonosti. Isätrauman vuoksi luulet, että se huono kohtelu on osoitus suuresta kiinnostuksesta ja intohimosta.

Vierailija
6/30 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kuulosta terveeltä alulta, millekään.

Vierailija
7/30 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/30 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hän on kamala ihana?

Vierailija
9/30 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jota tunnen vetovoimaa? 

Vierailija
10/30 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aika tyypillinen heikompi astia.

Vierailija
11/30 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulla on ollut vaikea ja etäinen isäsuhde, niin ihastut voimakkaasti ihmisiin, jotka kohtelevat sinua huonosti. Isätrauman vuoksi luulet, että se huono kohtelu on osoitus suuresta kiinnostuksesta ja intohimosta.

Höpö höpö. Itsellä on hyvä suhde omaan isääni ja myös äitiini. Silti kohdalleni on osunut useakin tuonkaltainen mies. He minut ovat löytäneet ja itse ajattelen usein liikaa hyvää toisesta. Rajat olen oppinut asettamaan lukuisien pettymysten takia.

T: eka kommentoija.

Vierailija
12/30 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti narsisti. Onko mies sellainen, että voisit kuvitella hänen auttavan sinua kun oksennat vatsataudissa? Tai miten kuvittelet hänen reagoivan jos sairastuisit vakavasti?

Vierailija
13/30 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Itsellä on hyvä suhde omaan isääni ja myös äitiini. Silti kohdalleni on osunut useakin tuonkaltainen mies. He minut ovat löytäneet ja itse ajattelen usein liikaa hyvää toisesta. Rajat olen oppinut asettamaan lukuisien pettymysten takia.

Laajemmassa mittakaavassa tuo edellisen tapa kiintyä toteutuu. Siis suuremmassa otoksessa. Ei kaikissa tapauksissa. Olet siitä esimerkki.

Vierailija
14/30 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂😂😂😂😂

Vierailija
15/30 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä, etten tietenkään sano etteikö tuo voisi olla syynä, mutta harvemmin se on totuus.

Vierailija
16/30 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaava tyyppi kun kerroin petyksi tulemisesta edellisessä suhteessa: "se uusi taisi olla parempi sängyssä". Toinen kun olin kotonaan vatsataudissa ja monen tunnin jälkeen pyysin jotakin syötävää hänen omista ruoistaan (ei älynnyt itse tuoda), koska en voinut mennä kauppaan: "syö sitten kokonaan, ettei mene roskiin." Syön aina kaiken kokonaan, joten tuo oli tarpeetonta, kaasuvalotusta ja tilanteeseen nähden epäempaattista. Kolmas tilanne kun kerroin, että minulla epäiltiin vakavaa sairautta: " ---". Ei kommentoinut mitenkään, ei kysynyt miltä tuntuu tai miten voin (oli kipuja).

Tällaisia ihanan kamalia miehiä, jonkin aikaa siitä, kun suhde vakiintui.

Vierailija
17/30 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂😂😂😂😂

Osaisitko kuvailla sanoin, mikä sinua naurattaa vastauksessa?

Vierailija
18/30 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse Ap.

Vierailija
19/30 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä, etten tietenkään sano etteikö tuo voisi olla syynä, mutta harvemmin se on totuus.

Ehkä elät vielä kieltämisen tilassa itsekin.

Vierailija
20/30 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ihastunut ns. pahoihin poikiin mutta tämä mies... en tiedä onko paholainen vain enkeli mieshahmossa. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi