Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mä yrittäisin päteä?

Vierailija
26.09.2025 |

Olen tyhmä, kouluja käymätön ihminen ja olen aina myöntänyt sen. T. Valis 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen voi yrittää päteä mitä uskomattomimmilla asioilla. Sun kohdalla se on tuo kurjuus ja ihan kaikki onnettomuus, mitä on kohdalle sattunut.

Teet aloituksia, joihin lisäät usein lauseen; Mitäs siihen sanotte? Tai; Moni ei tätä huumoria ymmärrä (*et muuten siihenkään vastannut, kun sulta kysyttiin?).

Vierailija
2/6 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen voi yrittää päteä mitä uskomattomimmilla asioilla. Sun kohdalla se on tuo kurjuus ja ihan kaikki onnettomuus, mitä on kohdalle sattunut.

Teet aloituksia, joihin lisäät usein lauseen; Mitäs siihen sanotte? Tai; Moni ei tätä huumoria ymmärrä (*et muuten siihenkään vastannut, kun sulta kysyttiin?).

No mulla on ollut erikoinen elämä. Moni pitää sitä varmaan kurjana. Paljon ollut köyhyyttä ja väkivaltaa. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitpahan tästäkin sitten uuden, erillisen aloituksen aikaan. 

Vierailija
4/6 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäkää ihminen, joka on yhtä itsekeskeinen kuin tämä ap🤯🤯🤯🤯🤯

Vierailija
5/6 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttäkää ihminen, joka on yhtä itsekeskeinen kuin tämä ap🤯🤯🤯🤯🤯

Kokoomuksen kansanedustaja.

Vierailija
6/6 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sä puhut ja vääntelet juttujasi ihan ristiin; Kerran sanoit, että sulla on ollut ihan "kiva ja normaali" elämä ja sitten ja nyt taas "erikoinen". Ymmärrätkö, miten ristiriitaiselta tuo kuulostaa? Lisäksi välillä toitotat, kuinka kurjaa ja huonoa on kaikki. Sitten taas ei mene välttämättä tuntiakaan, kun oletkin taas niiiin onnellinen js tyytyväinen. Tai haluat peräti kuolla. 

Etkä myöskään vastaa, jos aloitat jonkun ketjun vaan häivyt kuin pieru Saharaan. Tosin kyse lienee siitä, että naureskelet ihmisille kun kuvittelet onnistuneesi vedättämään ja ärsyttäämään.

Silti täällä on ihmisiä, jotka eivät usko ihan kaikkia sun höpinöitäsi. Ja kertovat sen onneksi muillekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän