Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rakastatko suomea edelleen, vaikka on surkea hallitus?

Vierailija
26.09.2025 |

Itse olen silti erittäin ylpeä omasta kansalaisuudestani ja maastani. En voisi kuvitella asuvani missään muualla.

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi, suomeni maa

Tätä maata tahdon ma rakastaa

sen ihmeitä katsoa ja unohtaa

On Suomi suomeni maa

Vierailija
42/80 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä iigor ja kaltaisesi olet vapaamatkustaja täällä. Oikea syöpäsolu huumehöyryinesi.

Häivy pilaamasta Isänmaatamme!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Suomen hallinto antaisi käteeni aseen ja pyytäisi minua tap pamaan muita ihmisiä, kääntäisin aseen hallinnon jäseniä kohti. Jos minulla olisi vain yksi luoti, se olisi varattu petturille. 

Ilmiannettu poliisille kehotuksena terrorismiin

Vierailija
44/80 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon surkeampikin voisi olla. Tämä hallitus on sentään Suomen puolella, eikä venään.

Vierailija
45/80 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitushan ei pidä paikkaansa.

Ei meillä ole surkeaa hallitusta vaan paras vuosikymmeniin

Vierailija
46/80 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se tämän maan vika ole, että hallitus on päättänyt sen tuhota. Säälin ja olen surullinen tämän maan takia.

Vierailija
47/80 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Olen aina vihannut Suomea, koska Suomi on fasistinen valtio.

Da iii gor 😂

Vierailija
48/80 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häpeän nykyisiä suomalaisia silmät päästäni. Toivon että Venäjä poistaa suomalaiset kansojen luettelosta.

Suomi on liian hieno maa suomalaisten pilata.

Mitä sinä siellä pskanhajuisessa huumekämpässä märiset.

Aika mies?!

Muka vielä häpeää Suomea.

Sinulla EI ole oikeutta edes lausua sanaa Suomi ennenkuin ryhdistäydyt ja alat elää kuin kunnon suomalainen ihminen.

Häpeä itseäsi haiseva raukka.

Vierailija
49/80 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
50/80 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, en tiedä rakastanko, mutta jonkinlaisen identiteettikriisin olen kokenut.

Ja enemmän kuin nykyinen hallitus siihen vaikuttaa suomen kansa joka on heidät sinne äänestänyt ja edelleen kannatus on kuitenkin melko suurta. 

Minun aiempi kuva suomalaisuudesta oli ihan erilainen, se oli tasa-arvoinen, sivistynyt, sisukas kansa, heikommista huolta pitävä, edistyksellinen, ilmastoystävällinen, diplomaattinen, yms. Maa josta sai olla maailmalla ylpeä. 

Nyt haen tätä uutta suomalaisuutta, en oikein tiedä mitä se on ja mitä siitä ajatella. 

Vierailija
51/80 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Demareiden unelma toteutuu: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011519816.html

Sain pienen orgasmin lukiessani tuota

-Sofia V.

Vierailija
52/80 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iigorien ketju.

Jos valitaan demokraattisesti paskoja kansanedustajia ja saadaan paska hallitus, niin ei se maata pilaa. Kertoo vain sen, että jotkut äänesti tyhmästi, ei muuta.

Se riittää, että demokratia pysyy.

Yhdysvalloista olisin huolissani, sillä näyttää siltä, että siellä käytetään demokraattisia vaaleja demokratian lopettamiseen.

Venäjällä ei tietysti ole mitään muuta kuin leikkivaaleja, ja paska maa muutenkin.

Vierailija
53/80 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkanut toivoa voivani elää jossain täysin irtaallaan minkään valtionhallinnon määräysvallasta. Luolamiesaikoina on ihminen viimeksi ollut vapaa paskantärkeilijöiden mielivaltaisista määräyksistä ja verottajan ryöväyksen kohteena olemisesta!!

Vierailija
54/80 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maana ok, tykkään esim. tappavan myrkyllisten juttujen vähyydestä, yleisestä latteudesta ja laimeudesta jonka voi myös lukea että turvallisuudesta.

Ihmiset taas...

Vierailija
55/80 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen alkanut toivoa voivani elää jossain täysin irtaallaan minkään valtionhallinnon määräysvallasta. Luolamiesaikoina on ihminen viimeksi ollut vapaa paskantärkeilijöiden mielivaltaisista määräyksistä ja verottajan ryöväyksen kohteena olemisesta!!

Lavastat kuolemasi ja muutat luolaan asumaan. Et sitten tietenkään käytä terveydenhuoltoa, etkä muutakaan valtioon liittyvää.

Onnea matkaan, luolia on paljon Kolilla, joten pääset säikyttelemään matkailijoita.

Talvet nukut vaikka oikean karhun kainalossa.

56/80 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, niin paljon että haluan Suomelle parempaa kuin tämä.

Vierailija
57/80 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan minä puolisoanikin vaikka varkaita kävi ja anoppikin on yksi ..atana.

Vierailija
58/80 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penny Lame kirjoitti:

Kyllä, niin paljon että haluan Suomelle parempaa kuin tämä.

Onhan tämä erikoinen tilanne, kun kokoomus muuttuu persuiksi.

Eipä ole enää sivistyspuolueita.

Vierailija
59/80 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin? Mitä sinulta on viety? Onko viety jotain mitä et ollut edes ansainnut? 

Kyllä Suomi on meille se maa "josta me kaikki olemme tulleet ja olemme siihen myöskin palaava", vaikka vanha vainooja on taas laittanut agitoijansa asialle meidän mieliämme kääntämään.

Jos kerta Suomi on niin mitätön ja väheksyttävä maa niin miksi se ottaa niin lujille myöntää, ettei se todellakaan halua muuta kuin olla edelleen itsenäinen Suomi. Tehdä itse omat virheensä ilman, että idän valtio on aina uhkailemassa?

Muuta sinä suomen vihamies pois johonkin ihmemaahan, jossa antavat kaiken sinulle ilman työtä.

Vierailija
60/80 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja selvästi rakasti suomen historian umpisurkeinta punahallitusta niin kovasti että haluaa sen takaisin sekoilemaan maan vielä syvemmälle sontaan.

Tai sitten aloittaja on tuota psykopaattiporukkaa joka nykypäivänä pitää huolen ns. "vasemmistolaisuudesta", seurauksista piittaamatta koska tuonkaltaista ei kiinnosta mitä muille käy.