Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastatko suomea edelleen, vaikka on surkea hallitus?

Vierailija
26.09.2025 |

Itse olen silti erittäin ylpeä omasta kansalaisuudestani ja maastani. En voisi kuvitella asuvani missään muualla.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, Suomi tuhoaa itseään rahaa kylvetään omituisiin kohteisiin, mutta terveydenhoitoon ja tiestön kunnossapitoon sitä ei riitä, sananvapaus on myytti joka hyväksyy vain ahdasmieliset vasemmistolaiset mielipiteet. Medioiden empatiat ja yleinen mielipide on lorvijoiden asialla, velvoitteet hoitava veronmaksaja on alinta saastaa. Kyllä siinä rakkaus ropisee, kun vähän miettii.

Vierailija
22/40 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan Suomea mutten tät surkeaa hallitusta.

Harvemmin sitä nyt poliitikkoja rakastaa🤔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina tiennyt, että Suomessa on paljon ilkeitä passkiaisia. Joten ei tämä hallitus ole ratkaisevasti vaikuttanut käsityksiini Suomesta. Mieluumminkin pitää ihmetellä, että täällä on niinkin pitkään mennyt niin hyvin. Pitäneet itsekin muuttaa Ruotsiin jossain vaiheessa, tosin en mistään veropakolaisuussyistä, vaan siksi, että pöljimmätkin ruotsalaiset ovat fiksuja verrattuna fiksuimpiin suomalaisiin.

Ruotsi on pian arabivaltio, kannattaa mennä tervehtiin ruotsalaisia, vielä kun heitä on olemassa.

Vierailija
24/40 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apina, Suomi kirjoitetaan ISOLLA ALKUKIRJAIMELLA, senkin ryzzzä!

Ryzzzä on ihan väärin kirjoitettu. Ei sitä noin kirjoiteta siinä on s- kirjain.  Lisäksi sulla on jäänyt isot kirjaimet päälle kahteen sanaan 😄

Vierailija
25/40 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina tiennyt, että Suomessa on paljon ilkeitä passkiaisia. Joten ei tämä hallitus ole ratkaisevasti vaikuttanut käsityksiini Suomesta. Mieluumminkin pitää ihmetellä, että täällä on niinkin pitkään mennyt niin hyvin. Pitäneet itsekin muuttaa Ruotsiin jossain vaiheessa, tosin en mistään veropakolaisuussyistä, vaan siksi, että pöljimmätkin ruotsalaiset ovat fiksuja verrattuna fiksuimpiin suomalaisiin.

Tervemenoa.Siellä et enää juuri ruotsalsia näe.Niin"fiksujs "ovat olleet että antoivat tuhota maansa.

Vierailija
26/40 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Suomen hallinto antaisi käteeni aseen ja pyytäisi minua tap pamaan muita ihmisiä, kääntäisin aseen hallinnon jäseniä kohti. Jos minulla olisi vain yksi luoti, se olisi varattu petturille. 

Vierailija
27/40 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Tollot äänestivät tollot valtaan ja valtakunta tuhottu.

Vierailija
28/40 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tervemenoa.Siellä et enää juuri ruotsalsia näe.Niin"fiksujs "ovat olleet että antoivat tuhota maansa.

Suomi seuraa kovaa vauhtia perässä.

Vierailija
29/40 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Koska tämä hallitus ei jakanut meille yhtään lisää rahaa, päätimme alkaa rakastamaan Venäjää.

Kuule ny "ryssijussi" , jos tämä maa ja meijän porukka ottaa niin pahasti kupoliin, ni eihän täällä tartte väkisin kyräillä. Kukkaan ei oo sulle ovia lukon taakse pannut. Pakkaat vaan reppus, otat sen surkian rähän asentees matkahan ja marssit kohti itäistä onnelaas. Siellä riittää sulle rakkautta, sensuuria ja kumartelua yhdelle ainoalle ukolle, just semmosta meininkiä ku näyt kaipaavan. Elä hyvä ihminen kärvistele täällä, ku maailma on auki ja sinne pääsee ihan omin jaloin. 😉

Vierailija
30/40 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeän nykyisiä suomalaisia silmät päästäni. Toivon että Venäjä poistaa suomalaiset kansojen luettelosta.

Suomi on liian hieno maa suomalaisten pilata.

Vierailija
31/40 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kökkö iigorien propagandaketju. Huomaa jo otsikosta.

Vierailija
32/40 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En.

Ja demarit kun pääsevät seuraavien eduskuntavaalien jälkeen valtaan niin....

Niin: mitä sitten? Kertokaas nyt joku. Asiallisesti.

Odotan....

Vierailija
33/40 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En.

Ja demarit kun pääsevät seuraavien eduskuntavaalien jälkeen valtaan niin....

Niin: mitä sitten? Kertokaas nyt joku. Asiallisesti.

Odotan....

Onko nyt näin vaikeaa vastata asiallisesti?

Vierailija
34/40 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Man har hela sitt liv hoppats på att Finland skulle bli ett bra, eller ens ett beboeligt, land för den arbetande människan. Så har inte skett.

Då inte vill vänta hela livet, måste man själv göra något åt saker. Så skedde redan för länge sedan med hemlandet, vilket byttes till ett land där den arbetande människan mår bra.

Var gång man kommer till Finland ser man goda sidor och trevliga människor, men det döljer inte faktumet att Finland är det uslaste EU-landet för den utbildade arbetande människan.

Man hoppades att det skulle bli bättre, men det har endast gått utför för Finland.

Vierailija
35/40 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä juurikaan rakasta. Miksi pitäisi? 

Vierailija
36/40 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Olen aina vihannut Suomea, koska Suomi on fasistinen valtio.

Varmasti näin, mutta et olekaan suomalainen

Ikävä kyllä olen. Sinä sen sijaan olet pelkkä loisiva ameeba ja natsihuora.

Vierailija
37/40 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan maatani, mutta en pidä tämän hetkistä politiikoista jotka ovat tuhonneet maani jonka puolesta ukkini taisteli ja kaatui, oliko sen arvoista, ei ollut. 

Vierailija
38/40 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi rakastaa valtionrajoilla eristettyä maaplänttiä, joka on enimmäkseen suota ja jonka kansan valitsema johtajisto ei ole kiinnostunut kansalaisistaan. Ei minkään takia.

Vierailija
39/40 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti. Eikä hallitus ole surkea meille, jotka elättää itse itsensä.

Mua alkaa kanssa tökkiä tämä jatkuva huutelu, kuinka kaikki vihaa hallitusta. Valtaosa ei vihaa. Tietysti osa on niin lapsellisia, että lähtevät mukaan ulisemaan reiluudesta, koska kuuluu ajatella niin. Media ja oppositio kertoo tästä joka päivä. Oikeasti valtaosalla suomalaisista menee ihan hyvin. Pieni porukka on se, joka sai lievästi köniinsä. 

Itse olen ihan tavallinen tyyppi ja palkka on noussut satoja Euroja viime vuosina. Hintojen nousu pysähtyi pitkälti siihen pikainflaatioon ja palkannousu alkaa olla korjannut jo sen. Bensa on miellyttävän edullista tällä hetkellä. Rahaa on täysin normaalisti käytössä ja en ihan oikeasti jaksa hyperventiloida näiden päälle, jotka ehti nautiskella ylisuurista etuisuuksista kuten ylihintaisista asunnoista. Omituista, että vanhasta mitoituksesta livettiin 2010-luvulla. Nyt sitten itketään, kun saavutettu etu menetetään. Oikeasti me ei ole palattu edes vuoden 2010 tasolle vielä. Hyvinvointivaltio kuolemassa? Miten ihmeessä? Suomessa oli hyvinvointivaltio jo kasarilla ja ei olla lähelläkään sitä tasoa vielä. Ei edes 90-lukua tai 2000-luvun alkua. 

Itseäni mättää tämä pessimismi Suomessa. Siitä kritisoin hallitusta ja oppositiota ja mediaa ja kaikkia. Ei meillä ole mitään hätää. Kukaan ei kuole nälkään, sossu pelittää ja valtaosa kansasta voi ihan yhtä hyvin kuin aiemminkin. 

Vierailija
40/40 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lähtee. Alkoholit kuljetetaan kohta olohuoneeseen. Ei tartte edes bissee hakee kaupasta kohta itse.

Hyvä Suomi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi