Onko teillä sali-ihastuksia (gym crush)?
Nää on kai ihan yleinenkin ilmiö, mutta aiemmin somesta tästä lukiessani olen lähinnä hymähdellyt. Vaan hitto vie, nyt on kosahtanut omallekin kohdalle. On kyllä sali-into kasvanut sen myötä, josko siellä näkisi erään kiinnostavan tyypin.
Kommentit (31)
On. Siltä on tosi vaikea välttyä, kun peilejä on kaikkialla. Näen koko ajan treenatun kroppani kaikista kulmista ja rakastan itseäni kerta kerralta enemmän.
Alkaa olla todella vaikea pitää sormia kurissa jo.
I'm too sexy for myself...
Vierailija kirjoitti:
No ei ole. Ärsyttää myös ajatella että joku sellaisen kehittäisi minua kohtaan, jotenkin yksityisyyttä loukkaavalta tuntuisi, vaikka toki järjellä tajuan ettei siinä mitään suoraan väärää. Inhottaa vaan ajatus että ei ole omassa rauhassa harrastuksen parissa. Missä kuitenkin huolehtii itse vain omista asioistaan. Tekis mieli sanoa tällaisille ihastujille muutenkin, että yrittäkää keskittyä omaan tekemiseenne ja etsikää hormonien vipellyksen kohteet muualta, siihen on soveliaitakin paikkoja. Eihän salilla edes olla kontaktissa toisiin lähes ollenkaan!
Se on tosi vaivaannuttavaa kun tunnet miten joku seuraa katseellaan sinua koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole. Ärsyttää myös ajatella että joku sellaisen kehittäisi minua kohtaan, jotenkin yksityisyyttä loukkaavalta tuntuisi, vaikka toki järjellä tajuan ettei siinä mitään suoraan väärää. Inhottaa vaan ajatus että ei ole omassa rauhassa harrastuksen parissa. Missä kuitenkin huolehtii itse vain omista asioistaan. Tekis mieli sanoa tällaisille ihastujille muutenkin, että yrittäkää keskittyä omaan tekemiseenne ja etsikää hormonien vipellyksen kohteet muualta, siihen on soveliaitakin paikkoja. Eihän salilla edes olla kontaktissa toisiin lähes ollenkaan!
Missä nykyään ihmiset voivat toisiaan tavata eli mikä on se "sovelias" paikka? Baareilu känniurpojen seassa ei moniakaan kiinnosta. Ruokakaupoissa tai muissa arkiaskareissa ei pitäisi lähestyä. Moni on etätöissä tai pienissä työpaikoissa, joissa ei ihmisiä juuri näe.
Aina sanotaan, että harr
Se on salillakin ihan ok, kunhan antaa treeni rauhan. Oma juttuni alkoi sillä, että treenien jälkeen alettiin juttelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa. Eiköhän olisi jo aika laittaa miesten ja naisten salit erilleen. Kävisi vähän useampi vielä salilla. Ne kaikki pyöreät perheenäiditkin. Ja ne kaljamahaiset perheenisät; vaimo ei pahastuisi harrastuksesta.
Naisille on paljon omia saleja. Miehille ei juurikaan.
Menisin heti salille, jonne ei naisia päästetä. Ärsyttää se itsensä kuvaaminen ja tilan vieminen.
Mulla oli ennen. Kävin ryhmäliikunnoissa (olen mies) ja ohjaaja oli niin kuuma ja ihana, sellainen nuori, tiukka ja blondi nainen. Kyllä kelpasi aina mennä jumppatunneille.
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa. Eiköhän olisi jo aika laittaa miesten ja naisten salit erilleen. Kävisi vähän useampi vielä salilla. Ne kaikki pyöreät perheenäiditkin. Ja ne kaljamahaiset perheenisät; vaimo ei pahastuisi harrastuksesta.
Minulla on vielä parempi ajatus: aletaan käyttämään erittäin peittäviä ja löysiä vaatteita, joihin voidaan lisätä myös koko pään peittävä huntu. Silloin kukaan ei pääsisi katselemaan toista väärin, ei kahdehtimaan toisen vartaloa, eikä ajattelemaan mitään sopimatonta... vai olikohan tämä idea jo jostakin tuttu?
Ensin oli sali-ihastus(molemminpuolinen), sitten ystävyys ja sitten rakkaus. Nyt ollaan oltu 5v yhdessä ja saliharrastus jatkuu edelleeen!
Ei, olen sen verran vanhempi kuin muut kävijät, ja aika heikossa kunnossa, niin se on ihan selvää että kukaan ei kiinnostuisi vaikka mikä olisi. Se estää ihastumiset kyllä kun tietää että kaikenlainen kontaktointi olisi toiselle vaan vastenmielistä. Mutta kyllä salimotivaatiota silti on, ei se ihastumista vaadi :)
Olen 5-kymppinen nainen, en mikään fitnesspimu (no en nyt mikään ihan vastakohtakaan vaan sellanen tavis) ja joskus kehitin hölmön ihastuksen yhteen itseäni ehkä 20 vuotta vanhempaan harmaantuneeseen herrasmieheen. Hän oli jotenkin niin sympaattinen shortseissaan ja nilkkasukissaan, välillä katseemme kohtasivat. No lopetin kuitenkin salilla käynnin kokonaan, joten en suhtautunut kovin vakavasti tuohon juttuun heh.
Kyllä aika moni sali-ihastus on päätynyt suuseksiin. Jostain ihmeen syystä sellaisilla salihommia aloittelevilla (itse käynyt jo 7v aktiivisesti) keski-ikäisillä miehillä on hirveä tarve saada imeä polvillaan nuorta, ennenkuin menevät perheensä luo. Ja mikäs siinä, sopii mulle.
JeroGay2003