Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö uskoa

Vierailija
26.09.2025 |

Kyllä, minulla on heikko jos ei lähes olematon itsetunto. En ole koskaan pitänyt ulkonäöstäni. Hyvin harvoin kukaan on sitä kehunut, ehkä siksi olen kasvanut käsitykseen etten ole kaunis, nätti, söpö tai mitään muutakaan. Mutta nyt minulla on uusi miesystävä. Pidän häntä luotettavana ja hyvin jalat-maassa-tyyppinä joka ei pelaa eikä mielistele. Hän sanoo minua kauniiksi. Sanoo jotain kaunista lähes jokaisesta ruumiinosasta. Jopa pillu on hänen mielestään kaunis. (Omasta mielestäni luonnollisesti ruma, liikaa häppäreitä, arpi synnytyksen jäljiltä, kaikenlaista liparetta....). Miten opin ottamaan vastaan tuollaisen? Haluaisin uskoa häntä koska kukapa ei haluaisi toisen silmissä olla kaunis ja haluttava.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

VALEHTELEE!

Vierailija
2/12 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko pois, ap. Se ei ole sinun päätettävissäsi, pitääkö joku sinua viehättävänä vai ei, se on katsojan silmissä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota tosissasi kehut ja nauti siitä miten paljon toinen sinusta vartaloinesi pitää. Seksuaalisuudessa yksi tärkeimmistä jutuista on saada kokea olevansa haluttu ja nyt kun olet löytänyt itseäsi aivan selkeästi haluavan tyypin, älä ala pilata hyvin alkanutta suhdetta alkamalla kyseenalaistaa omaa viehätysvoimaasi tämän sinuun selkeästi ihastuneen ja tykästyneen tyypin silmissä. Anna mennä ja katso mihin se kantaa. Näytä omat halusi häntä kohtaan yhtä avoimesti ja nauti romanssistasi.

Vierailija
4/12 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota tosissasi kehut ja nauti siitä miten paljon toinen sinusta vartaloinesi pitää. Seksuaalisuudessa yksi tärkeimmistä jutuista on saada kokea olevansa haluttu ja nyt kun olet löytänyt itseäsi aivan selkeästi haluavan tyypin, älä ala pilata hyvin alkanutta suhdetta alkamalla kyseenalaistaa omaa viehätysvoimaasi tämän sinuun selkeästi ihastuneen ja tykästyneen tyypin silmissä. Anna mennä ja katso mihin se kantaa. Näytä omat halusi häntä kohtaan yhtä avoimesti ja nauti romanssistasi.

Kiitos. Näin haluaisin uskoa ja myös toimia. Kerron ja näytän kyllä omat haluni hänelle ja nautin hänen kanssaan olemisesta.

ap

Vierailija
5/12 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pidät häntä luotettavana, niin tuskin tässäkään asiassa valehtelee.

Vierailija
6/12 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella turhauttavaa kun ei uskota kuinka kaunis, ihana ja haluttava voi ollakaan toinen ihminen! Vaikka sitä kuinka sanoisi, ei se heti mene ymmärrykseen. Vuosien päästä vasta on oma naiseni sen alkanut sisäistämään. Ja todella tarkoitan sitä! Joka ikistä kohtaa hänestä palvon ja rakastan yli kaiken!

Vierailija
7/12 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On todella turhauttavaa kun ei uskota kuinka kaunis, ihana ja haluttava voi ollakaan toinen ihminen! Vaikka sitä kuinka sanoisi, ei se heti mene ymmärrykseen. Vuosien päästä vasta on oma naiseni sen alkanut sisäistämään. Ja todella tarkoitan sitä! Joka ikistä kohtaa hänestä palvon ja rakastan yli kaiken!

Oletan että olet mies. Ihanaa että olet ollut kuitenkin kärsivällinen ja jaksanut sanoa noita asioita. Ne merkitsevät todella paljon vaikka ymmärrän myös naisesi puolen asiasta koska suhtaudun samoin. 

Vierailija
8/12 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana sinä ja sun mies! 

Älä tee sitä virhettä kuin minä suhteen alussa, nuorena, tyhmänä ja todella huonon itsetunnon omaavana. Väitin miehelle että en ole kaunis ja vaadin ettei sano niin kun koin että mies ei sano sitä totena koska vihasin omaa ulkonäköäni.  :( En uskonut. Mies sanoi kuningattareksi, prinsessaksi, kauneimmaksi... Uskoin että rakastaa kyllä mua, mutta en halunnut kuulla valheita... 

Tästä nyt aikaa noin 20 v. Sama mies vieläkin, eikä ikinä kehu, ei vaatteita,  ei olemusta, ei sisintä, ei naamaa. Joskus kyllä kokkaamaani  ruokaa kehuu;) Tai - kun nyt tällä palstalla ollaan - kehuu joskus että maistun hyvältä/pylly on ihana "sydän" sitä katsoo takaapäin kun pystyssä:D mutta ei normaalitilassa siis koskaan sano mitään kaunista. 

Nyt kun katson nuoruuden kuvia, ajattelen, että olin kyllä ihan nätti, en lainkaan sellainen rumilus kuten ajattelin. 

Ja jääräpääkin olen. Edelleen. En ikinä tule sanomaan miehelle, pyytämään, että kehuisi edes joskus, edes kun olen laittautunut juhliin tms. Kehujen kerjääjäksi en ala,  vaikka nuorena tulikin sammakko suusta jota kadun. 

Älkää te muut naiset olko kuten minä!!

Vierailija
9/12 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta itsellellesi seksihepeneitä, pukeudu niihin ja opettele olemaan "super tyttöystävä" miehellesi

Vierailija
10/12 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta itsellellesi seksihepeneitä, pukeudu niihin ja opettele olemaan "super tyttöystävä" miehellesi

Olipa typerä ohje

Vierailija
11/12 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opetellut sanomaan kiitos kehuihin. Vaikka ei samalta tuntuisi, vaikka tekisi mieli mutista siihen mitä vain muuta. Jokaisen negatiivisen ajatuksen esim. peilin luona, olen keskeyttänyt ja korvannut parilla kehulla itsestäni ja hymy päälle. Tuntuu tyhmältä, mutta näin psyykettä koulutetaan. Uskon että ne ovat auttaneet minua. 

N36

Vierailija
12/12 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saamiaan kehuja voi muistella, nostaa silloin tällöin mieleen, sanoa itselleen ja vaikka kirjoittaa ylös ja lukea sitten heikoilla hetkillä. Sitä on joku terapeutti joskus neuvonut 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi