Illalla pitää taas lähteä baariin iskemään isorintainen nainen
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Itse yritän iskeä hoikan, pienirintaisen ja notkean naisen.
Makunsa kullakin.
Minä syön mehevän munkin.
t. lyhyt pullero
Ahaa, joo. Olisi varsinainen saavutus, jos joskus saisitkin toivomasilaisen naisen. Ei tarvitsisi aika-ajoin vauva-palstalla ilmoittaa, että taas lähdet yrittämään. Mutta tietysti hyvä, että jaksat edelleen uskoa, että joskus vielä onnistut.
Vierailija kirjoitti:
Ahaa, joo. Olisi varsinainen saavutus, jos joskus saisitkin toivomasilaisen naisen. Ei tarvitsisi aika-ajoin vauva-palstalla ilmoittaa, että taas lähdet yrittämään. Mutta tietysti hyvä, että jaksat edelleen uskoa, että joskus vielä onnistut.
Olisitko sinä sellainen?
Mutta sitten huomaat että nainen on domina ja tykkää sträppäri dildoista kun pääsette hänen kämpilleen.
Vierailija kirjoitti:
Voisi aloittaa siitä, että lähtisi edes joskus sinne baariin.
Ihanaa kaikki herkkumutterit. Olen ahnaalla miestenielijä päällä tänään. Baariin minäkin menossa kiima päällä. Nähdään siellä hopeaketut. T cindy 21v
On sulla rankkaa sitten. No sillä naisella on vielä rankempaa...perjantai-ilta ja heti saa juosta karkuun jotain junttojorea.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa kaikki herkkumutterit. Olen ahnaalla miestenielijä päällä tänään. Baariin minäkin menossa kiima päällä. Nähdään siellä hopeaketut. T cindy 21v
Taidat olla trans-Cindy pienellä tyttökikkelillä ja isoilla silareilla?
Vierailija kirjoitti:
Mutta sitten huomaat että nainen on domina ja tykkää sträppäri dildoista kun pääsette hänen kämpilleen.
No jos niitä tissejä pääsee puristaa kuitenki jossain välissä
Olen huomannut, että olet vähän väliä naisia iskemässä. Eikö onnistu vai etkö saa pidettyä isorintaista naista, kun aina pitää lähteä uudelleen?
Vierailija kirjoitti:
Olet minulle liian nuori, ja etsin muutenkin hoikkaa ja notkeaa naista. Ehkä olisit enemmän ap:n makuun?
Hyvä kun kertoit etu käteen, laitan täyteet liiviin kun olen lähtösä ulos iltalla. Älä ihmetele kun tuntuu pumpuliselta!
Tahtoo tummaa paahtoa. Onko linjoilla?
Ehkä kumminkin vaan kaivaisit sen seksinuken sieltä kaapista, taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos niitä tissejä pääsee puristaa kuitenki jossain välissä
Vaikka kävelyn kanssa voi olla niin ja näin aktin jälkeen?Useimmat miehet kainostelisi roolien vaihtoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla trans-Cindy pienellä tyttökikkelillä ja isoilla silareilla?
Taidat olla mulle vaan kade. Kun mä voin valita baarista kenet haluan. Mut tyydy sä siihen porkkanaan pepussasi😉
Itse yritän iskeä hoikan, pienirintaisen ja notkean naisen.