Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS teki jutun, miten Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä.

Vierailija
26.09.2025 |

HS soitti joillekin kommentoijista ja heidän asenne on ihan sairas. Heidän mielestä Virta ansaitsee tulla hakatuksi. Lisäksi persupalstoilla tässä on nyt tehty Hesarista pahis ja näiden väkivaltaa kannattavien kirjoituksia puolustellaan.

Toisaalla sitten Valkeakosken murharaiskauksen uhrin muistopaikalle on käyty kirjoittamassa tekijää ylistäviä kirjoituksia. Tätäkin hehkutettiin Ylilaudalla, joka on myös tunnettu persupalsta. Sieltähän tekijä itsekin haki inspiraation ja siellä julkaisi suunnitelmansa, sekä sai tukea tälle. 

Nuoret jätkät peruskouluissa kannattaa äärioikeistoa ja puhuu naisvihamielisiä juttuja ihan avoimesti

Mitä ihmettä me täällä tapahtuu. Miten tääällä ihmetellään, että miten jossain Arabimaissa kohdellaan naisia, kun meillä on tässä maassa kohta ihan täysin sama meininki

Kommentit (120)

Vierailija
1/120 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen (toivon), että tuo Vendin juttu on vain jonkun edgypetterin yritys olla siisti ja hurja tyyppi kavereiden silmissä. Vaikka naisviha on todellista enkä vähättele sitä mitenkään, niin on ihan hirveän vaikea uskoa Valkeakoskelta löytyvän yhtäkään ihmistä, joka aidosti kiittelisi Vendin kohtalosta. Se kyllä haavoitti koko yhteisöä.

Vierailija
2/120 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo koko teko on saanut ylistystä Ylilaudalla ja niin on saanut tuo muistomerkin sotkeminenkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/120 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vielä linkki juttuun: Naisviha | Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä, soitimme kommentoijille

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011516353.html

Vierailija
4/120 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kutsutaan kaavan tunnistukseksi (pattern recognition). Naiset vois ihan vaan katsoa peiliin.

Vierailija
5/120 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen naisen ja tytön kannattaa miettiä kaksi kertaa, että alkaako tekemisiin perussuomalaisten miesten/poikien kanssa. Parhaimmassa tapauksessa heistä kaukana pysyminen pelastaa hengen.

Vierailija
6/120 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nelikymppinen mies ja on kokemusta paljonkin suomalaisista naisista. Ennen luulin että naiset on herttaisia ja heitä pitäisi puolustaa. Nyt tiedän että suurin osa suomalaisista naisista on kuin demoneita. En ole itse koskaan lyönyt naista, koska eivät ole edes sen arvoisia, mutta olen alkanut arvostaa ns. naistenhakkaajia, ja olen sitä mieltä että suurin osa suomalaisista naisista ansaitsee kokea fyysistä väkivaltaa. Kyllähän naiset tekevät maailmasta vaarallisen paikan alaikäisille tytöille sympatisoimalla raìskaajia ja hyväksymällä alaikäisten raìskaukset.

Vierailija
7/120 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisen naisen ja tytön kannattaa miettiä kaksi kertaa, että alkaako tekemisiin perussuomalaisten miesten/poikien kanssa. Parhaimmassa tapauksessa heistä kaukana pysyminen pelastaa hengen.

Sama pätee äärivasemmistolaisiin sillä lisäyksellä että useat niistä ovat sadisteja

Vierailija
8/120 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nelikymppinen mies ja on kokemusta paljonkin suomalaisista naisista. Ennen luulin että naiset on herttaisia ja heitä pitäisi puolustaa. Nyt tiedän että suurin osa suomalaisista naisista on kuin demoneita. En ole itse koskaan lyönyt naista, koska eivät ole edes sen arvoisia, mutta olen alkanut arvostaa ns. naistenhakkaajia, ja olen sitä mieltä että suurin osa suomalaisista naisista ansaitsee kokea fyysistä väkivaltaa. Kyllähän naiset tekevät maailmasta vaarallisen paikan alaikäisille tytöille sympatisoimalla raìskaajia ja hyväksymällä alaikäisten raìskaukset.

He hyväksyvät vieraiden kulttuurien tekoset. 

Vierailija
9/120 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perussuomalaiset on ainoita, jotka enää jaksaa tai välittää puolustaa suomalaisia naisia. Siksi en pidä persuista. Itse kannatan väestönvaihtoa.

Vierailija
10/120 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tästä tehdään syyttä nais-/miesasiaa. Vaikka joku nainen olisi pahoinpidellyt miehen, niin monet ymmärtäisivät pahoinpitelyä. Tai jos mies olisi pahoinpidellyt toisen miehen. Kyse ei ole naisvihasta, vaan siitä, että omasta mielestä ärsyttäville toivotaan pahaa sukupuolesta riippumatta. 

Naisten kannattaisi pyrkiä irti siitä sukupuolen taakse suojaan menemisestä. Nainen voi olla ärsyttävä muutenkin kuin sukupuolensa perusteella. Mieskin voi olla.

Vierailija
11/120 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä niin epäreilua kun 95 % miehistä pilaa loppujen kunnollisten maineen.

Vierailija
12/120 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama pätee äärivasemmistolaisiin sillä lisäyksellä että useat niistä ovat sadisteja

Pätee mihin tahansa ääripäähän.

Vierailija
13/120 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tästä tehdään syyttä nais-/miesasiaa. Vaikka joku nainen olisi pahoinpidellyt miehen, niin monet ymmärtäisivät pahoinpitelyä. Tai jos mies olisi pahoinpidellyt toisen miehen. Kyse ei ole naisvihasta, vaan siitä, että omasta mielestä ärsyttäville toivotaan pahaa sukupuolesta riippumatta. 

Naisten kannattaisi pyrkiä irti siitä sukupuolen taakse suojaan menemisestä. Nainen voi olla ärsyttävä muutenkin kuin sukupuolensa perusteella. Mieskin voi olla.

Naiset haluaa valtaa, mutta ei vastuuta.

Vierailija
14/120 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä niin epäreilua kun 95 % miehistä pilaa loppujen kunnollisten maineen.

Minkäslainen se naisten maine on? Jos naisilla olisi hyvä maine ja hyvä käytös, ei kai heitä silloin vihattaisi niin paljoa.

Vierailija
15/120 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen (toivon), että tuo Vendin juttu on vain jonkun edgypetterin yritys olla siisti ja hurja tyyppi kavereiden silmissä. Vaikka naisviha on todellista enkä vähättele sitä mitenkään, niin on ihan hirveän vaikea uskoa Valkeakoskelta löytyvän yhtäkään ihmistä, joka aidosti kiittelisi Vendin kohtalosta. Se kyllä haavoitti koko yhteisöä.

Taas tätä pojat on poikia löpinää. Kyllä on ihan oikeasti päävikainen jos tuollaista menee tekemään edes kavereille näytösluontoisesti.

Vierailija
16/120 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia on kyllä erittäin rasittava tapaus. Olen kuullut somessa julkaistun nauhan missä tämä räpätäti sättii miestään ja pieni lapsi vierellä on peloissaan ja hakee suojaa isältään joka puhuu rauhalliseen sävyyn. Onkeksi olkoon vihreät, miten olettekin onnistuneet valitsemaan johtoon luonnevikaisen.

Vierailija
17/120 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahikset kannattaa väkivaltaa.

Hyvikset tuomitsevat väkivallan.

Mieti kumpaan ryhmään haluat kuulua.

Vierailija
18/120 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai oletko sitä mieltä että ansaitsen myös tulla hakatuksi koska olen nainen? 

Vierailija
19/120 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perussuomalaiset on ainoita, jotka enää jaksaa tai välittää puolustaa suomalaisia naisia. Siksi en pidä persuista. Itse kannatan väestönvaihtoa.

Ai ne samat perussuomalaiset joilla on ylivoimaisesti eniten tuomioita seksuaalirikoksista ja naisiin kohdistuvista pahoinpiteilyistä?

Vierailija
20/120 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta he haluavat vaientaa ne jotka tuovat totuuden heistä ihmisten eteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän