Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas se nähtiin, että kaupunkielämä korruptoi, silti ihmiset haluavat sinne asumaan

Vierailija
26.09.2025 |

Mitä näille raukoille oikein opetetaan kun haluavat muuttaa jonnekin Helsinkiin? Jos siellä olisi hyvät oltavat niin siellä ei olisi niin valtavaa peukkuongelmaa.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän olen niin erityinen, että edes biologia ei kosketa minua siksi asun missä haluan

Vierailija
2/29 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suorastaan raamatullinen aloitus. Hieno.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen halunnut muuttaa Helsinkiin asumaan jo 80-luvun alussa ja pysynyt täällä, koska tämä on Suomen ainoa kaupunki jossa pärjään ja viihdyn. Seuraava kysymys.

Vierailija
4/29 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on ahne ja tyhmä ellei ole itsereflektoinut suurinta osaa elämästään mitä suurinosa ei varsinkaan nykypäivänä ole kykeneväinen tekemään, kai ne mahdollisuudet vievät siinä vertailussa voiton.

Vierailija
5/29 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap siis sanoi, että peukkuongelman aiheuttavat maalaiset, joiden päät eivät kestä urbaania elämää. 

Juu, olen täysin samaa mieltä tästä!

Ratkaisu: palautetaan peukkunarkit lähtökuntiinsa. 

Vierailija
6/29 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap siis sanoi, että peukkuongelman aiheuttavat maalaiset, joiden päät eivät kestä urbaania elämää. 

Jep kaupunkeihin ei missään tapauksessa synnytä. Yksi narsisti taas löytänyt palstalle.

Vierailija
7/29 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuntemat juopot ja narkit on muuttaneet tänne maalta. Ja niin olen minäkin, mutta en ole ikinä tuntenut pakottavaa tarvetta alkaa käyttämään päihteitä. Olen viihtynyt täällä paljon paremmin kuin siinä pienessä ja ahdasmielisessä kunnassa, josta lähdin 1985.

Jotkut ihmiset on ongelmaisia ja niiden ongelmat kulkevat niiden korvien välissä joka paikkaan. Ap on yksi heistä, joten hyvä kun hän ei ole koskaan poistunut synnyinkodistaan.

(Miksikö tunnen juoppoja ja narkkeja? Koska teen kolmannen sektorin sosiaalityötä.)

Vierailija
8/29 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Päihdetyötä" kristillisessä yhdistyksessä.

Pirkanmaalla toimi vuosia kristillinen yhdistys, jonka tavoitteena oli auttaa päihderiippuvaisia ja hädänalaisia. Sitten yhdistyksen väki vaihtui ja pian alkoi poliisitutkinta Case Beta. Nyt yhdistyksen puheenjohtaja ja useat muut joutuvat vankilaan. Tapauksesta löytyy tutkinnanjohtajan mukaan harvinaisen synkkiä sävyjä.

Kapean soratien varresta irtaantuu pihatie, jota varjostavat vanhat kuuset. Pihassa on keltainen omakotitalo, jonne on rekisteröity kristillisen yhdistyksen postiosoite.

Vielä muutamia vuosia sitten yhdistys kiitteli Jumalaa, pyysi rukouksia ja kertoi auttavansa ihmisiä irti rikoskierteistä.

Sitten johtoon nousi vesilahtelainen nainen.

https://www.aamulehti.fi/rikos/art-2000011298163.html

Päätekijä Susanna Annika Sjöblom-Vuorinen, 52, tuomittiin kymmenestä törkeästä huumausainerikoksesta, yhdestä perusmuotoisesta huumausainerikoksesta ja ampuma-aserikoksesta 12 ja puolen vuoden ehdottomaan vankeuteen.

Oikeuden mukaan Sjöblom-Vuorinen oli useita kertoja hakenut pääkaupunkiseudulta suuria määriä alfa-PVP:tä eli peukkua. Hän oli myynyt ainetta eteenpäin useille tahoille.

Käräjäoikeus tuomitsi loput 12 ihmistä lyhyempiin tuomioihin.

Vuonna 1966 syntynyt Mika Tapio Kokko tuomittiin muun muassa kahdesta törkeästä huumausainerikoksesta kuuden ja puolen vuoden vankeuteen. Hänet passitettiin Kylmäkosken vankilaan.

Vuonna 1985 syntynyt Heidi Kristiina Järvinen sai oikeudelta neljän ja puolen vuoden vankeustuomion neljästä törkeästä huumausainerikoksesta.

Vuonna 1996 syntynyt Juuso Matias Mäkituuri tuomittiin törkeästä huumausainerikoksesta kolmen ja puolen vuoden vankeuteen.

https://yle.fi/a/74-20171122

Vierailija
9/29 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep kaupunkeihin ei missään tapauksessa synnytä. Yksi narsisti taas löytänyt palstalle.

Mee mummos maalitolppia siirtelemään, maalaispersu. Monesko kalja menossa, päihderiippuvainen pökäle?

Vierailija
10/29 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen halunnut muuttaa Helsinkiin asumaan jo 80-luvun alussa ja pysynyt täällä, koska tämä on Suomen ainoa kaupunki jossa pärjään ja viihdyn. Seuraava kysymys.

Itse en viihtynyt enkä pärjännyt silloin, kun vietin Itiksessä aikaa. Aina kun tulin, alkoi päänsärky ja päänsärky lakkasi, kun pääsin kotiin Tampereelle. 

Vierailija
11/29 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkanmaa ei tosiaan taida olla Helsingissä, vai mitä? 

Eikä kristillisyys näy tekevän ihmisestä synnitöntä. Outo juttu

Vierailija
12/29 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tampereella olen ollut aina tuota mieltä päihteidenkäyttäjistä. Osa ihan oikeasti on metsäläisiä, jotka ei voi elää niin urbaanissa ympäristössä tai tiiviisti betonin keskellä selvinpäin. 

Vierailija
13/29 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Päihdetyötä" kristillisessä yhdistyksessä.

Pirkanmaalla toimi vuosia kristillinen yhdistys, jonka tavoitteena oli auttaa päihderiippuvaisia ja hädänalaisia. Sitten yhdistyksen väki vaihtui ja pian alkoi poliisitutkinta Case Beta. Nyt yhdistyksen puheenjohtaja ja useat muut joutuvat vankilaan. Tapauksesta löytyy tutkinnanjohtajan mukaan harvinaisen synkkiä sävyjä.

Kapean soratien varresta irtaantuu pihatie, jota varjostavat vanhat kuuset. Pihassa on keltainen omakotitalo, jonne on rekisteröity kristillisen yhdistyksen postiosoite.

Vielä muutamia vuosia sitten yhdistys kiitteli Jumalaa, pyysi rukouksia ja kertoi auttavansa ihmisiä irti rikoskierteistä.

Sitten johtoon nousi vesilahtelainen nainen.

https://www.aamulehti.fi/rikos/art-2000011298163.html

Päätekijä Susanna Annika Sjöblom-Vuorinen, 52, tuomittiin kymmenestä törkeästä

Ällöttävää

Vierailija
14/29 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en viihtynyt enkä pärjännyt silloin, kun vietin Itiksessä aikaa. Aina kun tulin, alkoi päänsärky ja päänsärky lakkasi, kun pääsin kotiin Tampereelle. 

Mä oon asunut Itiksessä kaksi vuotta ja viihtynyt hyvin. Tosin mulla ei olekaan narsistinen ja pelkurimainen luonne. Mä viihdyn kaikkien ihmisten kanssa. 

Vierailija
15/29 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP luulee että helsinki on ainoa kaupunki, kaupunkeja on ympäri suomea.

Vierailija
16/29 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiättekö mitä, maalaiset?

Ei ole pakko alkaa käyttää päihteitä vaikka muuttaisi Helsinkiin. Suurin osa täällä ei käytä kahvia vahvempaa. Useimmat eivät edes tupakoi. Se on junttimaista.

Suomessa ei ole yhtään kuntaa, jossa ei olisi päihteitä myynnissä ja niille ostajia. 

Vierailija
17/29 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon asunut Itiksessä kaksi vuotta ja viihtynyt hyvin. Tosin mulla ei olekaan narsistinen ja pelkurimainen luonne. Mä viihdyn kaikkien ihmisten kanssa. 

Aha. Mulle tuli Itiksessä ja muualla Helsingissä, myös Helsingin keskustassa ja muissa kaupunginosissa liikenteenmelusta päänsärky. Muutenkin helsinkiläisten kiire on ihan vam m a is ta, miksi tarvii yrittää juosta muiden yli, jos seuraava metro tulee parin minuutin päästä. Eihän siellä uskalla pysähtyä mietiskelemään, kun joku kävelee yli. 

Vierailija
18/29 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pakko alkaa käyttää päihteitä vaikka muuttaisi Helsinkiin. Suurin osa täällä ei käytä kahvia vahvempaa. Useimmat eivät edes tupakoi. Se on junttimaista.

Suomessa ei ole yhtään kuntaa, jossa ei olisi päihteitä myynnissä ja niille ostajia. 

En tiedä, että etkö vain tiedä oman kaupunkisi tilannetta mutta "suurin osa" todellakin käyttää kahvia vahvempaa, masennuslääkkeitä ja huumeita käytetään enemmän kuin maitoa.

Vierailija
19/29 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nytkö trolli taas kääntää keskustelun tuohon... joo suurin osa ei ole kiinnostunut niistä huumekaupoista varsinkaan landella. 

Vierailija
20/29 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet ovat asuneet koko ikänsä kaupungissa. Ei haluta muuttaa pois kotiseudulta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä