Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka hullu asuu Helsingissä lasten kanssa? Miksi?

Vierailija
11.04.2007 |

Siellä on denoja, hulluja ja narkkeja ihan törkeesti..

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkukaupunki, joka on sen lisäksi minun syntymä- ja kotikaupunkini :) Jossa myös minun lapseni asuvat, hui kauhistus.

Olen asunut muuallakin päin Suomea (lue: pienissä kaupungeissa/kylissä) ja paljon ympäri Suomea matkaillut ja yllätys yllätys AP niissä on myös juoppoja, narkkareita ja jopa murhaajia. Saammehan lehdistä lukea milloin missäkin päin tapahtuu mitäkin ikävää.

Helsingissä on paljon kaikkea positiivista ja ihanaa lapsiperheelle joita ei muualla päin Suomea ole ja niistä olen hyvin kiitollinen Helsingin kaupungille ja pk-seudulle :)

Helsinki on aivan rakkauspakkaus ihana kaupunki - myös lapsille. Jossa me viihdymme oikein makoisasti.

Usea ihminen kuitenkin arvostaa, rakastaa ja viihtyy omassa asuinpaikassaan ja jos näin ole suosittelen lämpimästi muuttoa sinne missä viihtyy. Minulle Helsinki edustaa tätä kaikkea rakkautta, joka viihtyy varmasti Imatralla, toinen Kuusamossa, kolmas Alajärvellä, neljäs jopa Tampereella ja viides on kerennyt Moskovaan saakka ja kuudes pitää majaansa Afrikassa ja se on sitä elämää.

Terveisin hullu Helsingistä, joka on kohta neljännen lapsen äiti.

Vierailija
22/24 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä vaivaudu asiaa ajattelemaan ennen kuin ennakkoluulot laukaistaan ääneen. Silloin tulee osalta laitamyötäinen takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- SIKSI! Eli jos sinulla on vaikeasti vammainen ja sairas lapsi, Helsinki on hyvä paikka asua.

Vierailija
24/24 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hullu laittaa lapsensa siihen vaaraan, että jos tulee keskellä yötä jokin hätätilanne (esim. umpisuoli tulehtuu ja uhkeaa puhjeta), niin lähin sairaala on kahden tunnin ajomatkan päässä?? :o Helsingissä on kaikki palvelut lähellä ja auki 24/7!