Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä työtä voisi tehdä 4 h päivässä eli esim. klo 9:30-13:30?

Vierailija
26.09.2025 |

Elämäntilanteen vuoksi ainoastaan tuollainen osa-aikainen päiväsaikaan tapahtuvat työ on mahdollinen. En vain keksi mitä se voisi olla. Kaikki työsuhteessa tehtävät työt käy, en ole kranttu, kunhan työ on normaalissa työsuhteessa ja siitä saa normaalilla tavalla palkkaa. Maistertitutkintokin löytyy, eli myös vaativammat työt käy.  

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vaan toimistotyö, johon otetaan osa-aikaiseksi.

Vierailija
22/28 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te ehdotatte postin jakamista ja päiväkotia. Ei niihin oteta tuollaisilla työajoilla ketään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siivooja, henkilökohtainen avustaja.

Olen tällaisia paikkoja katsellut että olisiko, mutta ei ole puoleen vuoteen tullut vastaan yhtään. Kaikissa vaaditaan enemmän tunteja per päivä ja usein aikaisin aamusta tai myöhemmin iltapäivästä, joka taas ei onnistu minulle. Ap

Niitä paikkoja on koko ajan auki. t. hlökoht avustaja, siivoojankin toiminut

Vierailija
24/28 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupassa esim. Täällä on ollut joskus myyjän paikkoja S-Marketilla ja 4h/päivä.

Harvoin kai saa kuitenkaan joka päivä samana toistuvaa työaikaa? Yleensä aamun lyhyeenkin vuoroon mennään paljon aikaisemmin.

Vierailija
25/28 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tosi monessa paikassa mahdollista tehdä osa-aikaista. 

Harva niihin erityisesti haluaa, joten työnantajakin pyrkii ensisijaisesti tarjoamaan kokoaikaista työtä. Parhaiten homma selviää kun soittaa suoraan firmoihin. Jos nimenomaan haluat siivota, niin soita niihin firmoihin ja kysy onko jotain tarjota sulle. Sama juttu - soita niihin s-marketteihin ym ja kysy tarviivatko tolle aikaa työntekijää.

Vierailija
26/28 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te ehdotatte postin jakamista ja päiväkotia. Ei niihin oteta tuollaisilla työajoilla ketään.

Postille kyllä otetaan. Riippuu paikkakunnasta

Vierailija
27/28 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen juuri tuolla aikavälillä avustajana. Ainakin omassa kaupungissani se on juuri se halutuin aika, jolloin avustaja halutaan.

Vierailija
28/28 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ja aamuhyllyttäjät tekee usein vain muutaman tunnin aamulla. (6-12.00 väliltä) Itse olen töissä isossa cittarissa.. Ja meidän kaupan aamuhyllyttäjistä on noin 65% opiskelijoita tai muita jotka haluaa/voi tehdä vain muutaman tunnin päivässä/viikossa. Kohta lähenee joulusesonki, niin saattaa olla myös muita osa-aikahommia kuin hyllytys/kassa.. Jos ihmisellä on halukkuutta. Esim ostosten keräystä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi