Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kahden tai useamman pojan äidit!

Vierailija
11.04.2007 |

Meinaatteko yrittää vielä sitä tyttöä?

Mä en oikein tiedä. En haluaisi ehkä enempää lapsia kuin nämä 2 suloista vesseliä mutta olisi kiva saada se tytärkin...... Niinkuin se kolmas ei olisi poika :D. JA YHTÄ RAKAS TOKI, en nyt tarkoita sitä...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmatta kun alettiin odottaa niin ei ollut kyllä sukupuolitoiveita. ajattelin että ihan win win-tilanne. jos poika tulee niin melkonen kööri ja riemukas lauma. jos tyttö niin olisi se tyttökin.

Vierailija
2/11 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti toivon, että saamme myös tytön. Luulisin, että useimmat meistä toivovat saavansa molempia sukupuolia?

Olen kuitenkin henkisesti varautunut siihen, että tuleva lapsi on poika. Jos niin on, niin sitten niin on ollut tarkoitus. Asia kun ei ole minun päätettävissäni :-).

Kolme lasta olemme aina halunneet ja tähän lapsiluku myös jää. Olisi jotenkin hullua tehdä lapsia vain sen vuoksi, että saisi myös sen puuttuvan sukupuolen edustajan. Siitä tulee vähän sellainen fiilis, että jos tyttö on perheen kuudes lapsi niin tyttöä edeltävät pojat on tehty " väkisin" ja sukupuoli on ollut pettymys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuossa pari viikkoa sitten naureskelin itselleni, kun ennen lasten saamista kuvittelin, että tyttö on saatava. Nyt olen ymmärtänyt, että lapset ovat yksilöitä, eikä sukupuolella ole siinä mitään tekemistä.

Mulla on siis kaksi ihanaa lasta, ei kaksi ihanaa poikaa.

Vierailija
4/11 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin aina toivoin tyttöä, nyt olen niin ihastunut poikiin, että kumpi vain olisi ihana. Kun vain saisi ajatuksen myytyä miehellekin...

Vierailija
5/11 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kolme lasta haaveissa. Olen aina toivonut tyttö lasta. koko ikäni. Odotus aikana sain tietää, että odotan poikaa ja se olikin sitten iloinen yllätys. olin jotenkin vain aina kuvitellut, että saan tytön.

No nyt kun toi pikkuinen vesseli tuossa on, niin olen huomannut, että taidan toivoa kahta poikaa ja yhtä tyttöä. Vaikka ennen aina luulin halauavani kolmea tyttöä :) Kummasti mieli muuttui...on toi niin ihana!

No veikkaan että saan kolme poikaa! Katsotaan

Vierailija
6/11 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

et 4 on mulle sopiva määrä, no 3 on poika ja 4 tyttö, niin onpas kuulunut kommenttia että piti tehdä lapsia niin kauan et saitte tytön????

Kukaan ei käsitä et joku voi haluta 4 lasta, aivan sama mitä sukupuolta. Mä oisin tehny sen 4 vaik 3 ois ollu tyttö

Vierailija
7/11 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö on esikoinen.

Vierailija
8/11 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten saisi kuulla aina sitä, että piti tehdä niin kauan että tulee tyttökin. Ja oikeasti sillä ei ole mitään väliä. Lapsia ja ihania yksilöitä kaikki.

Vierailija
9/11 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään tyttö- /poikahaaveita ei ollut !

Vierailija
10/11 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan aikoinaan saatu lapsettomuustuomio, siksi ollaan oikein tyytyväisiä, että ollaan saatu nämä kaksi poikaa.

Ollaan myös jo 40 vuoden paremmalla puolella, eli sekin pikkusen rajoittaa.

Vierailija
11/11 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon aina haaveillut neljästä pojasta, mies varmaan on toivonut 2 - 3 lasta, ehkä enemmän poikia kuin tyttöjä.

Nyt kun meillä on jo kaksi poikaa, niin oon vähän alkanut ajattelemaan, että ehkä seuraava oliskin kiva olla tyttö. Tää muutos on tullut mulle lähinnä siksi, että ajattelen, että kolme poikaa saattais olla sellainen yhtälö, että niiden pitää aina kisata kaikesta ja yrittää jättää nuorin leikeistä ulos, jotta kaks vanhempaa tuntee ittensä paremmiksi. Tai jotain vastaavaa. Mutta jos seuraava oliskin tyttö, niin ehkä sitä ei tarvis yrittää niin kovasti koko ajan päihittää, että sisarusten välille syntyis siten kokonaisuudessaan enemmän rakkautta kuin kateutta.

Tavallaan siis olen tehnyt tilaa molemmille sukupuolille, jos vielä lapsia saadaan. Että poika jatkais komeaa katrasta, ja tytöstä saatais lellipentu isoveljille ja vanhemmillekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi