Mikä vaivaa ihmistä jolla on sininen tukka
Se väri ei sovi kenenkään päähän, niin luonnoton ja kuvottava kun olla ja voi.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Miksi vihaat edesmenneen Pirkko Liinamaan hiuksia?
Pirkolla oli hienostunut vaalea violetti.
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta totean vain että Liinamaan tukka oli minusta pikemminkin lilan harmaa, aika tyylikäs. Nykyään näkee räikeitä shokkisinisiä.
En tiedä, mutta en ole koskaan ylipäätään tajunnut ihmisiä, joilla on tarve värjätä hiukset tyyliin pinkeiksi/sinisiksi/vihreiksi. Miksi? Välittömästi tulee pikkukakkostasoisen pellehermannitouhuilun vibat.
Vierailija kirjoitti:
Mielenterveysongelmat
Mt-tukkahan tuo yleensä on.
Se vaiva on ihan pieni, se on siellä tukan alla.
Aivan kamalaa, meillä töissä ne on yleensä ne keski-ikäiset ylipainoiset mammat joilla on kynitty kanan p tukka ja väri just tollanen karsea.
No hän fanittaa Marge Simpsonia tietenkin.
Pirkko Liimamaalla oli violetti ja Suomen Tervein Ihminen.
Kyse on nk. "Blue Waffle" -syndroomasta. Voi hakea noilla kahdella hakusanalla Googlesta.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta en ole koskaan ylipäätään tajunnut ihmisiä, joilla on tarve värjätä hiukset tyyliin pinkeiksi/sinisiksi/vihreiksi. Miksi? Välittömästi tulee pikkukakkostasoisen pellehermannitouhuilun vibat.
Ei sun tarttekkaan tajuta moukka . Sinulta ei kysytä mitään. Ei ole sulta pois. 😝😝😝😝
Miksi toisten hiusten väri on sinulle ongelma? Kulkeehan tuolla kaupungilla vaikka minkänäköisissä vaatteissa ja hiuksissa porukkaa, osa omastakin mielestä aika karseita, mutta entäpä sitten, hyvin mahtuvat kaikki olemaan. Varmasti minunkin tylsän tavallinen tyyli kauhistuttaa jotakuta.
Jos haluaisi olla oikeasti hyvännäköinen missä tahansa shokkivärissä, pitäisi olla hoikka, kuvankaunis ja aina viimeisen päälle meikissä, ja toki kulmakarvat mätsätty siihen hiusten väriin. Hiusten pitäisi olla kiiltävät, suorat ja tarkasti leikatut, äärimmäisen hyvässä kunnossa. Laulaja Sannilla oli joskus tuollainen look.
99,5% sinitukkaisista on kuitenkin jotain ihan muuta, aika usein homssuisia, tatuoituja, lävistettyjä, ylipainoisia, hieman räjähtäneen näköisiä. Eipä se sininen tukka sellaista ihmistä kaunista, päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sun tarttekkaan tajuta koska olen itse moukka Sinulta ei kysytä mitään, kun pikkukakkonen alkaa. 😝😝😝😝
Yleensä niitä vaivaa myös liikalihavuus.
No sehän on futuristista:
https://i.pinimg.com/originals/88/2a/c6/882ac648adffb5d7c636e55d4ff2a98…
Mulle se ei toki ole ongelma, ne on vain mun mielestä aivan kamalan näköisiä, jos mielipidettä joku kysyy.
Ovat allergisia persuille, ja haluavat pitää huolta, että ne eivät lähesty?
Vierailija kirjoitti:
Ovat allergisia persuille, ja haluavat pitää huolta, että ne eivät lähesty?
Ei sinitukkaisia kannata kenenkään lähestyä, eivät he pidä ihmisistä. Oman valikoidun sisäpiirinsä hyväksyvät, pysyttelevät visusti samanmielisten kuplassa.