Mikä vaivaa ihmistä jolla on sininen tukka
Se väri ei sovi kenenkään päähän, niin luonnoton ja kuvottava kun olla ja voi.
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Persusaastat on typeriä noloja multipeukuttajia
Oot niin oikeassa!
Hän on luultavasti maalannut sisäkattoa siniseksi ja hups, maalipurkki lienee kaatunut päähän?
Ei kai se muuten ole edes mahdollistakaan?
Taidat ap. olla se tyyppi, joka yrittää peitellä kaljuuntumistaan kampaamalla etuhiukset päälaelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korona tällä hetkellä mulla ja miehellä, ensin sairastui mies ja sitten minä.
Ja tää liittyy sinitukkaisuusketjuun miten?
Kysyttiin mikä vaivaa ihmistä jolla on sininen tukka. Minulla on sininen tukka ja minua vaivaa tällä hetkellä korona.
Mikä tässä oli nii vaikea ymmärtää?
Vierailija kirjoitti:
Aivan kamalaa, meillä töissä ne on yleensä ne keski-ikäiset ylipainoiset mammat joilla on kynitty kanan p tukka ja väri just tollanen karsea.
Terminaalivaiheen feminismi saa värjäämään tukan luonnottomiin huomioväreihin.
Vierailija kirjoitti:
Halla-aholle takatukka siniseksi niin jo alkaa lapsentekijöitä löytymään...
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Itsellä ja varmaan monella muullakin impulsiivisuus ja jatkuva vaihtelunhalu. Pahenee kun yrittää vähentää adhd-lääkitystä. Koko väripaletti käyty läpi. Sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyttiin mikä vaivaa ihmistä jolla on sininen tukka. Minulla on sininen tukka ja minua vaivaa tällä hetkellä korona.
Eikö koronavirus muka pelkää sinitukkaisia? On se rohkea...
Hipit 60-luvulla, punkkarit 70- ja 80-luvuilla, kaikenlaista tukkalaitetta, eikö paheksuva koe olevansa hiukka myöhässä, suorastaan ajastaan jäljessä?
Vierailija kirjoitti:
Hipit 60-luvulla, punkkarit 70- ja 80-luvuilla, kaikenlaista tukkalaitetta, eikö paheksuva koe olevansa hiukka myöhässä, suorastaan ajastaan jäljessä?
Kyse oli ihmisistä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:)
T: yksi joka ymmärsi
Jotenkin säälittävää ja vähän häiriintynyttä että jonkun toisen ihmisen hiuksien väri voi haitata omaa olemista. No, sairautensa kullakin.
Mielestäni on hienoa ja piristävää että kaduilla näkee erinäköisiä ihmisiä ja tavanomaisesta tyylistä poikkeavia tyylejä. Sellaista enemmän kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Mielenterveysongelmat
Ja ylipaino.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin säälittävää ja vähän häiriintynyttä että jonkun toisen ihmisen hiuksien väri voi haitata omaa olemista. No, sairautensa kullakin.
Mielestäni on hienoa ja piristävää että kaduilla näkee erinäköisiä ihmisiä ja tavanomaisesta tyylistä poikkeavia tyylejä. Sellaista enemmän kiitos!
Tämän aikakauden kommunisti-chic, ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noot. Jos on pakko keskittyä muiden ulkonäköön niin kaikki ei vaan oo kotona. Jokaisella on oikeus näyttää tiettyjen rajojen puitteissa miltä haluaa. Siihen et sinä enkä minä voi vaikuttaa ja siihen kannattaisi olla erittäin tyytyväinen. :) mutta, sairautensa kullakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noot. Jos on pakko keskittyä muiden ulkonäköön niin kaikki ei vaan oo kotona. Jokaisella on oikeus näyttää tiettyjen rajojen puitteissa miltä haluaa. Siihen et sinä enkä minä voi vaikuttaa ja siihen kannattaisi olla erittäin tyytyväinen. :) mutta, sairautensa kullakin.
Heimovaatteet ja heimokampaus, joukkoon kuulumisen ulkoiset tunnusmerkit.
Persusaasta voisi vetää ittensä kiikkuun