Mikä vaivaa ihmistä jolla on sininen tukka
Se väri ei sovi kenenkään päähän, niin luonnoton ja kuvottava kun olla ja voi.
Kommentit (57)
Korona tällä hetkellä mulla ja miehellä, ensin sairastui mies ja sitten minä.
Vierailija kirjoitti:
Montako koronapiikkiä olette ottaneet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako koronapiikkiä olette ottaneet?
0, ekaa kertaa sairastetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta en ole koskaan ylipäätään tajunnut ihmisiä, joilla on tarve värjätä hiukset tyyliin pinkeiksi/sinisiksi/vihreiksi. Miksi? Välittömästi tulee pikkukakkostasoisen pellehermannitouhuilun vibat.
Ei sun tarttekkaan tajuta moukka . Sinulta ei kysytä mitään. Ei ole sulta pois. 😝😝😝😝.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaisi olla oikeasti hyvännäköinen missä tahansa shokkivärissä, pitäisi olla hoikka, kuvankaunis ja aina viimeisen päälle meikissä, ja toki kulmakarvat mätsätty siihen hiusten väriin. Hiusten pitäisi olla kiiltävät, suorat ja tarkasti leikatut, äärimmäisen hyvässä kunnossa. Laulaja Sannilla oli joskus tuollainen look.
99,5% sinitukkaisista on kuitenkin jotain ihan muuta, aika usein homssuisia, tatuoituja, lävistettyjä, ylipainoisia, hieman räjähtäneen näköisiä. Eipä se sininen tukka sellaista ihmistä kaunista, päinvastoin.
Sanni oli sinitukka-aikoinaan maailman kaunein nainen. Muistan hyvin, olin teini-ikäinen silloin.
Persusaastojen oma spämmi paska poistoon. Persuluuserit taas asialla
Vierailija kirjoitti:
Ja tää liittyy sinitukkaisuusketjuun miten?
Jösses. Värit piristävät, ja minusta on kiva, jos joku näkee vaivaa näyttääkseen vähän massasta poikkeavalta. Haukkujat ovat niitä, joita jokin vaivaa.
Halla-aholle takatukka siniseksi niin jo alkaa lapsentekijöitä löytymään...
Siniväri on pahaa myrkkyä, järjetöntä laittaa päähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tää liittyy sinitukkaisuusketjuun miten?
Järkevin mahdollinen vastaus ap kysymykseen
Tarkoitatko sellaista kynittyä lesbotukkaa vai sitä animerunotyttökeijukaismikälie juurikasvulla -tyyliä?
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaisi olla oikeasti hyvännäköinen missä tahansa shokkivärissä, pitäisi olla hoikka, kuvankaunis ja aina viimeisen päälle meikissä, ja toki kulmakarvat mätsätty siihen hiusten väriin. Hiusten pitäisi olla kiiltävät, suorat ja tarkasti leikatut, äärimmäisen hyvässä kunnossa. Laulaja Sannilla oli joskus tuollainen look.
99,5% sinitukkaisista on kuitenkin jotain ihan muuta, aika usein homssuisia, tatuoituja, lävistettyjä, ylipainoisia, hieman räjähtäneen näköisiä. Eipä se sininen tukka sellaista ihmistä kaunista, päinvastoin.
Ehkei kaikkien ihmisten tavoite ole olla kaunis ja miellyttävän näköinen sinun mielestäsi tai ollenkaan? Moni ilmaisee itseään ja arvojaan ulkonäöllään.
Tunnustan, että itseäni huvittaa sellainen viimeisen päälle 'trendikäs' look, johon pystyy kuka vaan, ja silti nämä näin pukeutuvat luulevat olevansa hyvän näköisiä ja tosi upeita. Oikeasti ovat samasta muotista tuhansien kanssa, tiettyjen merkkien vaatteisiin pukeutuen.
Välillä pukeudun niin huvikseni ja saan arvostavia katseita, mutten tunne oloani kotoisaksi ja tuo arvostus tuntuu koomiselta.
Vierailija kirjoitti:
Sininen tukka on merkki siitä, että ihminen tiedostaa ihmisoikeudet ja ajaa mm. Palestiinan ja muunsukupuolisten asiaa.
Sininen tukka korreloi kyllä hyvin todennäköisesti vasemmistohenkisyyden kanssa.
Miksi jotkut maalaa huulensa punaisiksi? Valinnanvapaus.
Persusaastat on typeriä noloja multipeukuttajia
Sininen tukka on merkki siitä, että ihminen tiedostaa ihmisoikeudet ja ajaa mm. Palestiinan ja muunsukupuolisten asiaa.