Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten alivastuullisuus töissä

Vierailija
25.09.2025 |

Järki menee miespuolisten ihmisten pomotteluun. Vaikka olisi kaksi tasavertaisessa asemassa olevaa kollegaa, miehet yrittävät todella usein työpaikalla kipata naisten vastuulle omia tehtäviään perusteella "sinä muistat asiat paremmin" tms.

Eikö tällaisille veltoille vätyksille pitäisi antaa kenkää, jos he eivät omia töitään muista eivätkä ne heiltä suju?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No naisethan muistaa paremmin. Miehet taas pystyy tekemään päätöksiä ja johtamaan paremmin. 

Vierailija
2/10 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kerta eikä kaksi kun olen nähnyt miten joku pienipalkkainen sihteeri (nainen) jää velvollisuudentuntoisena hoitamaan pomonsa (mies) tehtäviä iltaa myöten, ettei mikään viivästyisi.

Mies kerää sitten kiitokset töiden etenemisestä, vaikka todellisuudessa hän laiminlöi tehtäviään ja joku muu hädissään sitten tilanteen paikkasi.

Ja kyllä, sihteeri voi tietysti lähteä kotiin ja todeta että pomo hoitakoon omat hommansa, mutta silloin yhteistyökyvyttömän leima on taattu eikä seuraavissa yt-neuvotteluissa tarvitse miettiä jatkuvatko työt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No naisethan muistaa paremmin. Miehet taas pystyy tekemään päätöksiä ja johtamaan paremmin. 

Eivät vaikuta kovin hyvin johtavan. Naiset tekevät hyviä päätöksiä, mikäli hyvävelikerho ei blokkaa heiltä pääsyä päättävään asemaan.

Vierailija
4/10 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse opin tuon asenteen juuri miehiltä ja sillä estin burnoutin. Kaikkea ei tosiaan tarvitse tehdä itse, varsinkin jos se käy joltain muulta helpommin. Omia hommia ei siis nakiteta muille, vaan pyydetään rehdisti apua heti, kun tulee vastaan jotain vaikeampaa. Miksi minä olisin se kaikkivoipa, kun saman palkan saa helpommallakin

Vierailija
5/10 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä miespomo hehkuttaa työkeskeisyyttään, mutta käyttää työaikansa lähinnä kryptoihin. Mut palkka on hyvä!

Vierailija
6/10 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät muista, koska eivät kirjoita mitään ylös, vaan toivovat jonkun muun hoitavan työn, jos riittävän kauan vatuloi vedoten huonoon muistiin.

Vierailija
7/10 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjettömän typeriä yleistyksiä taas.

Vierailija
8/10 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät muista, koska eivät kirjoita mitään ylös, vaan toivovat jonkun muun hoitavan työn, jos riittävän kauan vatuloi vedoten huonoon muistiin.

Nainen olisi vastaavalla tavalla toimimalla saanut töissä monta huomautusta, mies sen sijaan saa maineen rentona tyyppinä.

Vierailija
9/10 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse opin tuon asenteen juuri miehiltä ja sillä estin burnoutin. Kaikkea ei tosiaan tarvitse tehdä itse, varsinkin jos se käy joltain muulta helpommin. Omia hommia ei siis nakiteta muille, vaan pyydetään rehdisti apua heti, kun tulee vastaan jotain vaikeampaa. Miksi minä olisin se kaikkivoipa, kun saman palkan saa helpommallakin

Meillä ainakin omat hommat nakitetaan muille sillä, että riittävästi hankaloitetaan muiden työntekoa.

Vierailija
10/10 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järjettömän typeriä yleistyksiä taas.

Miehet pääsevät yleensä töissä paljon helpommalla kuin naiset, kun heille lusmuilu on sallitumpaa. Ei siinä minustakaan ole järkeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme