Vähävarainen: minkälainen vaate tai asuste sinulta puuttuu nyt?
Kuvaile minulle sen ulkonäkö, materiaali ja koko mahdollisimman tarkkaan. Ei pilata tätä ketjua turhalla trollaamisella tai provosoinnilta, kiitos.
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
muuta on käytettynä ostetttu,mutta haluaisin talvikengät joissa lämmin sisävuori. halvimmissa huonompi eriste.kengät ja takki monella köyhällä se vaikein hankittava.en suostu käyttään käytettyjä kenkiä,linttaan astuttu ja tauti vaara.
Mikä koko?
vyö, toppahousut, tuulitakki, kesälenkkarit, talvikengät, syksykengät, kalsareita,petivaatteita ja kylpypyyhkeitä.
Multakin puuttuu hautajaisasu. Surun keskellä kuormittaa, että hautajaiset ovat viikon päästä.
Vähän vettä pitävät/hylkivät kengät (kumpparit löytyy kyllä), kun kesäkengät alkaa olla aika kylmät ja kastuvat turhan helpolla.
Vierailija kirjoitti:
Vähän vettä pitävät/hylkivät kengät (kumpparit löytyy kyllä), kun kesäkengät alkaa olla aika kylmät ja kastuvat turhan helpolla.
Cittarissa oli plussakorttialessa sellaiset.
Töitten takia parit rinulitit (muuten en käytä), alkareita jottei jatkuvasti tarvi tiheään pestä.
Parit joustavat mukavat housut, nämäkin työmaalle.
Untuvatakki talveksi.
Siriina kirjoitti:
Töitten takia parit rinulitit (muuten en käytä), alkareita jottei jatkuvasti tarvi tiheään pestä.
Parit joustavat mukavat housut, nämäkin työmaalle.
Untuvatakki talveksi.
Rinuliinit, heh heh!
Oikean kokoiset rintaliivit ( olen laihtunut sairauden myötä huomattavasti ja vanhat liian isoja). Housuja puuttuu; omistan yhdet ulkoiluhousut joita siis ulkoillessa käytän, mutta sitten onkin vaan jotain urheilu yms. Leggingsejä kotikäyttöön. Toppahousut on talveksi. Puuttuu myös jotain "parempaa" paitaa jos joskus johonkin menisi. No olen sairaslomalla ja pitkällä kuntoutustuella niin lidlin peruspaidoilla kotona selviää. Uudet syyskengät/vaelluskengät tarvitsen. Liikun pyörällä ja kävellen. Pipo ja uusi syystakki tulisi myös tarpeeseen. Juu..ja alushousuja ja sukkia pitäisi uusia...ja niitä kotihousuja/pitkiä kalsareita. Jos olisin työelämässä tai ylipäätään olisin osallinen tähän yhteiskuntaan eipä minulla vaatteita semmoiseen tarkoitukseen olisi.
Vierailija kirjoitti:
Multakin puuttuu hautajaisasu. Surun keskellä kuormittaa, että hautajaiset ovat viikon päästä.
Eikö löydy mitään tummaa vaatetta? Ei tarvi olla kokomustaa. Löytyiskö kirppikseltä, voisitko lainata joltain kaverilta? FB apua ringit?
Aikuisena olen aina ollut hautajisissa täysmustissa.
Ap, älä stresaa vaatteista. Pääasia on,ettet mene missään kirkuvanvärisissä vaatteissa.
Osanotto.
Miten minä voin kuvailla sellaisen tarkkaan mitä minulta puuttuu?
No minulta puuttuu hyvät lenkkikengät ja ulkoiluun sopiva takki sekä välikausitakki. Myös farkut olisi tarpeelliset.
Vierailija kirjoitti:
Miksi hierot suolaa vähävaraisten haavoihin kyselemällä huviksesi asiaa johon heillä nimenomaan ei ole varaa?
Oispa suolaa.
t: vähävarainen
Minulla on jo pari t-paitaa, parit farkut, muutamia alushousuja, joitakin sukkapareja ja 2 rintaliivit, lisäksi sadetakki ja yksi talvitakki. Yhdet kesäkengät, yhdet talvikengät ja kumisaappaat. Ei kai tässä tuon enempää vaatteita tarvita? Aika monta vuotta menin talvisin kumisaappailla, koska en omistanut talvikenkiä ja kesäkengät olivat niin kylmät, että varpaat kramppasivat. Rahaa kyllä olisi, vaan miksi ostaa kun ei ole aitoa tarvetta?
Housut, lämpimiä vaatteita, villakaulaliina, kengät, talvitakki. Mutta yritän katsoa.
Villakangastakki, joka on oikeasti villan ja Kashmiria sisältävä polvi pituinen ja kamelinruskea tai viininpunainen, a- linjainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tenttaat tälläistä?
Minulla on paljon käyttökelpoisia ja hyvälaatuisia vaatteita, jotka ovat minulle väärän kokoisia tai väri ei miellytä enää. En jaksa alkaa mihinkään kirpputorisäätöihin. Ennemmin vaikka annan tarvivalle, jos kaikki menee yksiin.
Tämähän ei ole mikään myynti- tai annetaan -palsta. Laita Toriin annetaan -ilmoituksena, jos ovat kelvollisia niin ehkä menevät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Talvitakki. Mulla ei ole ollut talvitakkia teini-iän jälkeen.
Miten pukeudut talvella ulos?
Mulla on vain yksi takki, jota käytän koko vuoden ympäri paitsi kesällä. Talvella laitan hupparin takin alle.
Vierailija kirjoitti:
Hyvät rintaliivit. Enkä sellaisia joskaan raaski ostaa. Tai tuskin on koskaan varaakaan.
Anna tissien heilua vapaan
t. ei vapaata vangita voi....
Minkkiturkki ja canellin käsilaukku
-kontulan YH-Mamma
Kumman sukupuolen edustaja olet? Ja minkä kokoinen?